اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مینی کمپرسور

کمپرسور یا متراکم کننده ها (Compressor) برای فشرده کردن سیا لات به کار می روند و با اسم عامیانه پمپ شناخته می شوند.عموما از کمپرسور ها برای فشرده کردن گازها استفاده می شود. در حقیقت کمپرسور ها وسایلی هستند که با صرف انرژی مکانیکی حجم بالایی از سیال را با سرعت به درون خود مکیده و سپس آن را فشرده نموده و خارج میسازند.

مینی کمپرسور که به نام پمپ باد فندکی هم شناخته می شود، یکی از لوازم و ابزار پر کاربرد در هر اتوموبیل می باشد. به طور کلی مینی کمپرسور یک نمونه کوچک از کمپرسور های باد می باشد که با کمک یک موتور الکتریکی کوچک هوا را در سیلندر فشرده می کند. پمپ باد فندکی حجم و وزن کمی دارد بنابراین قابلیت حمل راحتی دارد و به دلیل اینکه از طریق اتصال به درگاه فندکی خودرو کار می کند، برای تعمیرات سرپایی مناسب است.

موارد استفاده ی مینی کمپرسور

مینی کمپرسورها برای باد کردن چرخ ماشین، دوچرخه، توپ های ورزشی، قایق ها و تخت های بادی و هرگونه وسایل بادی که نیاز به نیرویی بیش تری از نیروی انسان دارد، مانند انواع وسایل تفریحی بادی، کاربرد فراوان دارند. زمانی که در سفر هستید و لاستیک ماشین شما پنچر می شود و تا رسیدن به تعمیرگاه و آپاراتی فاصله زیادی دارید یک مینی کمپرسور به کار می آید، چرا که می توان باد لاستیک را تنظیم کرد تا زمانی که به جای مناسب برای تعمیر اساسی برسید.

مینی کمپرسورهای مناسب برای اتومبیل سواری دارای سیلندر و دینام می باشند و مدل های دو سیلندر قابلیت استفاده برای خودروهای نیمه سنگین و باری مانند نیسان و وانت، مینی بوس، ون و… را دارد و علاوه بر قدرت بالا، سرعت کار بالایی هم دارند و از نظر زمانی بسیار به صرفه می باشد.مینی کمپرسورها داری یک گیج یا صفحه نمایش آنالوگ یا دیجیتال برای نمایش میزان فشار و باد خروجی هستند.

امروزه یک دستگاه مینی کمپرسور فقط یک پمپ باد نیست. قابلیت هایی به این دستگاه ها افزوده شده اند که آن ها را کاربردی تر از قبل می کنند. در مدل های پیشرفته؛ داشتن چراغ و امکان استفاده به عنوان نورافکن، پورت USB، قابلیت اتصال به برق شهری، قابلیت دمندگی و مکندگی و هر گونه قابلیتی که در کمپینگ و یا سفر می تواند مفید باشد و یا برای خودرو کاربرد داشته باشد، به آن ها اضافه شده است. بنابراین بهتر است همواره یک مینی کمپرسور به همراه خود داشته باشید.برخی مشخصات فنی که مینی کمپرسور پیشرفته باید داشته باشد:

  • قابلیت استفاده از برق شهر و درگاه فندکی خودرو
  • دارا بودن چراغ LED برای استفاده به عنوان چراغ قوه
  • مجهز به سرفندکی فیوزدار و سیستم تغذیه برق بلند
  • مجهز به نمایشگر دیجیتال برای نمایش میزان فشار باد
  • قابلیت دمندگی جهت استفاده به عنوان بلوور
  • دارای مکانیزم تنظیم شونده قطع کننده در فشار مطلوب
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش میزان فشار باد
  • مجهز به سیلندر و پیستون مستحکم بزرگ
  • مجهز به انواع نازل های باد: توپ، مبدل تایر، مبدل باد، تشک بادی
  • تولید فشار با قدرت بالا بیش از 140 بار
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>