اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه اینچئون

جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون | Incheon Airport Attractions:
در سال های اخیر لزوم افزایش کیفیت سفر و خدمات ارائه شده اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. فرودگاه ها نیز به عنوان بخش مهمی از سفر هوایی دیگر مثل سابق یک ترمینال مسافربری برای عبور و مرور مسافران نیستند.

بهترین فرودگاه های دنیا امکانات و خدمات رفاهی فراوانی را در اختیار مسافران قرار می دهند و برخی از این فرودگاه آنقدر جاذبه دارند که خود به یک مقصد گردشگری جذاب تبدیل می شوند. اگر قصد سفر به کره جنوبی را دارید و بلیط هواپیمایتان را به مقصد فرودگاه اینچئون سئول رزرو کرده اید انتظار یک فرودگاه شگفت انگیز با جاذبه های فراوان را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول آنقدر زیاد است که ارزش دارد بخشی از زمان سفر را به بازدید از آن ها اختصاص بدهیم

فرودگاه بین المللی اینچئون بزرگ ترین فرودگاه کره جنوبی است. اما عناوین این فرودگاه به همین جا ختم نمی شود: این فرودگاه با جابه جایی سالانه بیش از 49 میلیون مسافر در میان شلوغ ترین و بهترین فرودگاه های جهان نیز قرار دارد. طی رده بندی اعلام شده، فرودگاه اینچئون پس از فرودگاه چانگی سنگاپور در رده دوم بهترین فرودگاه جهان قرار گرفته است.

اما به نظرتان چه چیزی این فرودگاه را تا این اندازه ویژه و ممتاز کرده است؟در این فرودگاه اینترنت وای فای رایگان وجود دارد و برای استفاده از آن نیاز به رجیستری ندارید. همچنین تعداد بسیار زیادی فروشگاه وجود دارد که هرچیزی که بخواهید را می توانید خریداری کنید.

در فرودگاه اینچئون حدود 90 فروشگاه بدون مالیات یا دیوتی فری وجود دارد! جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول را در ادامه به تفصیل توضیح می دهیم.

موزه فرهنگی کره: 
یکی از جذابیت های سفر خارجی آشنا شدن با فرهنگ و تاریخ آن کشور است. مسافران از بناهای تاریخی و آثار بجا مانده و موزه های کشور مقصد دیدن می کنند تا هرچه بیشتر با فرهنگ آن کشور آشنا شوند. اما شما این فرصت را خواهید داشت تا در همان فرودگاه با فرهنگ و موسیقی کره جنوبی آشنا شوید.

موزه فرهنگی کره تصویری کامل از زندگی و فرهنگ کره جنوبی در گذشته را به مسافران نشان می دهد. البته ما ایرانی ها به لطف سریال های کره ای تا حد زیادی با فرهنگ کره آشنایی داریم! اما اگر دوست دارید لباس ها و صنایع دستی پادشاهی چوسان جدید (Chosun Dynasty) را از نزدیک ببینید به این موزه بروید.

رژه سلطنتی:
یکی از جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون سئول حرکت دسته جمعی خاندان سلطنتی چوسان است! رژه خاندان سلطنتی چند بار در روز انجام می شود، بنابراین اگر چندساعت در فرودگاه باشید حتما شاهد یکی از این رژه ها خواهید بود.

پادشاهان و ملکه های خاندان سلطنتی در لباس ها و پوشش های سنتی در فرودگاه مدرن و مجهز اینچئون قدم می زنند. مسافرانی که از این اتفاق خبر ندارند با دیدن گروهی ملبس به لباس های قدیمی غافلگیر می شوند.

خاندان سلطنتی بعد از قدم زدن در فرودگاه این فرصت را به مسافران می دهند تا با آن ها عکس یادگاری بگیرند. اگر دوست دارید با خاندان سلطنتی چوسان جدید عکس یادگاری داشته باشید و به دوستانتان نشان دهید به فرودگاه اینچئون بروید!

گردش در باغ های فرودگاه:
اگر از هیاهو و شلوغی فرودگاه خسته شده اید و دوست دارید چند ساعتی را در طبیعت آرام و خلوت باشید به باغ های فرودگاه بروید. در فرودگاه اینچئون باغ های متعددی وجود دارد که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. باغ درخت کاج (Pine Tree Garden) در سالن هزاره سوم (Millennium Hall) چشم اندازی بی نظیر از درختان کاج را به مسافران عرضه می کند.

در باغ کاکتوس می توانید طیف متنوعی از کاکتوس را در شکل ها و اندازه های مختلف ببینید. در باغ آسمان (Sky Garden) نیز می توانید از چشم انداز 360 درجه مشرف به محوطه فرودگاه و باند فرودگاه و ساحل نزدیک فرودگاه لذت ببرید.

گلف بازی: 
اگر زمان بیشتری در اختیار دارید می توانید با 5 دقیقه ماشین سواری به باشگاه گلف نزدیک فرودگاه بروید. در فرودگاه اینچئون سئول اتوبوس های شاتل مسافران را به صورت رایگان به این باشگاه می برند.

زمین گلف دارای 72 سوراخ گلف است و در واقع بخشی از خدمات رفاهی و تسهیلاتی فرودگاه اینچئون به شمار می رود.

تمرین گلف در یک روز آفتابی می تواند تفریحی آرام بخش و لذتبخش برای مسافران باشد و مطمئنا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری فرودگاه اینچئون است. اگر گلف بلد نیستید می توانید از زمین 18 سوراخه شروع کنید و آموزش های لازم را در مورد گلف یاد بگیرید.

اسکیت سواری روی یخ:
اگر طرفدار هیجان و ورزش هستید فرودگاه اینچئون این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد. سالن اسکیت روی یخ در طبقه اول فرودگاه قرار دارد و از ساعت 10 صبح تا 8 شب باز است. در این سالن کفش اسکیت، دستکش و کلاه ایمنی نیز به شما داده می شود و می توانید مثل یک قهرمان اسکیت روی یخ ها اسکیت سواری کنید و لذت ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>