اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیدنی های فرودگاه چانگی سنگاپور | Changi Airport Attractions:
وقتی در مورد جاذبه های گردشگری صحبت می کنیم کمتر کسی به یاد فرودگاه می افتد. برای اکثر مسافران فرودگاه صرفا محل گذر و عبور و مرور است و تمایلی به وقت گذراندن در این محیط شلوغ ندارند.

اما باید بدانید که بسیاری از فرودگاه های دنیا آنقدر جذابیت و امکانات رفاهی دارند که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کشور مقصد مطرح می شوند. فرودگاه چانگی سنگاپور امسال نیز برای پنجمین سال متوالی به عنوان بهترین فرودگاه جهان انتخاب شده است.

این فرودگاه یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان نیز هست و سالانه میلیون ها مسافر از سرتاسر جهان بلیط هواپیمایشان را به مقصد این فرودگاه رزرو می کنند. فرودگاه چانگی این عناوین را بی دلیل کسب نکرده است و در این فرودگاه آنقدر امکانات رفاهی و سرگرمی وجود دارد که به یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور تبدیل شده است.

اگر به دلیلی مجبور هستید چند ساعتی را در فرودگاه چانگی منتظر بمانید می توانید خوشحال باشید! چون فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی های فرودگاه چانگی را خواهید داشت.

دیدنی های فرودگاه چانگی درترمینال شماره 1:

باران متحرک

باران متحرک | Kinetic Rain:

  • اثر هنری باران متحرک (Kinetic Rain) یکی از زیباترین آثار هنری فرودگاه های جهان است. این اثر از 1216 قطره برنزی تشکیل شده که تصویر قطره های باران را تداعی می کنند. این قطره ها متحرک هستند و حرکت این قطره ها در یک هارمونی زیبا و هماهنگ حس بارش باران را القاء می کند. تماشای این اثر هنری فوق العاده قطعا یکی از بهترین دیدنی های فرودگاه چانگی است.

باغ کاکتوس | Cactus Garden:

  • این باغ منحصربفرد در قسمت پشت بام فرودگاه واقع شده است و 40 گونه کاکتوس و گیاه گوشتی از آفریقا و آمریکا را در معرض نمایش قرار می دهد. اگر به گل و گیاه و به ویژه کاکتوس علاقه دارید این باغ می تواند سرگرمی بسیار جذابی برای شما باشد. پس از گشت و گذار در باغ کاکتوس می توانید در کافی شاپ کنار باغ از یک نوشیدنی خنگ و گوارا لذت ببرید.

نیلوفر آبی

باغ نیلوفر آبی | Water Lily Garden:

  • در محیط شلوغ و پرازدحام فرودگاه چه چیزی آرامش بخش تر از یک باغ نیلوفر آبی می تواند وجود داشته باشد؟ در این باغ زیبا می توانید انواع گونه های نیلوفر آبی را در محیطی کاملا طبیعی مشاهده کنید. سقف باغ نیز از برگ های نیلوفر الهام گرفته شده و زیبایی این باغ را صدچندان می کند. بازدید از باغ نیلوفر آبی یکی از منحصربفردترین دیدنی های فرودگاه چانگی است و توصیه می کنیم حتما از آن بازدید کنید.

دیدنی های ترمینال شماره 2:

باغ جادویی | Enchanted Garden:

  • این باغ یکی از زیباترین و جذاب ترین دیدنی های فرودگاه چانگی است. این باغ اگر چه کاملا طبیعی و واقعی نیست اما با زیبایی هایش شما را مسحور خود می کند. سنسورهای متحرک صداهای طبیعت را ایجاد می کنند و صفحه نمایش های ال ای دی به زیبایی هرچه تمام تر تصاویری بی نظیر از طبیعت را نمایش می دهند. وقتی بین گل های مجازی راه می روید احساس می کنید در یک باغ جادویی قرار دارید. در این باغ چهار بوته گل بزرگ شیشه ای قرار دارد که از تکه های موزاییک شیشه ای رنگارنگ ساخته شده و جلوه ای بی نظیر به این باغ داده اند.

باغ آفتابگردان

باغ آفتابگردان | Sunflower Garden:

  • باز یک باغ بی نظیر دیگر، آنهم درست وسط یکی از شلوغ ترین فرودگاه های دنیا! خستگی سفرتان را با تماشای بیش از 500 آفتابگردان طلایی و زیبا از تن به در کنید. در این باغ زیبا و روباز که در فضای پشت بام قرار گرفته می توانید از تلالو درخشان گل های آفتابگردان زیر نور آفتاب لذت ببرید و همینطور از بالای پشت بام چشم انداز باند فرودگاه و هواپیماها را تماشا کنید.

باغ ارکیده | Orchid Garden:

  • شگفتی های فرودگاه چانگی تمامی ندارد! در ترمینال شماره 2 می توانید چند ساعتی را در باغ زیبای گل ارکیده سپری کنید و از تماشای گونه های نادر و رنگارنگ گل ارکیده لذت ببرید. در این باغ بیش از 700 ارکیده از 30 گونه مختلف و نادر را می توانید در یکجا ببینید.

دیدنی های فرودگاه چانگی در ترمینال 3:
سالن سینمای ترمینال شماره 3 به صورت 24 ساعته فیلم پخش می کند و به صورت رایگان می توانید آخرین فیلم های روز دنیا را تماشا کنید! این فیلم ها مناسب تمام رده های سنی هستند و بهترین انتخاب برای خانواده هاست. در این سالن می توانید چندین ساعت سرگرم شوید و گذر زمان را اصلا احساس نکنید.

برکه مصنوعی

برکه مصنوعی | Koi Pond:

  • ماهی کپور زینتی که به نام کپور رنگی نیز شهرت دارد در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این ماهی ها به دلیل ظاهر رنگارنگ و زیبایی که دارند در برکه های تزئینی نگهداری می شوند. در ترمینال شماره 3 نیز می توانید از یکی از زیباترین برکه های مصنوعی دیدن کنید و از تماشای این ماهی های زیبا و بزرگ لذت ببرید. بازدید از این برکه به ویژه برای کودکان می تواند بسیار سرگرم کننده و آموزنده باشد.

باغ پروانه ها | Butterfly Garden:

  • اما یکی از زیباترین و منحصربفردترین دیدنی های فرودگاه چانگی را باید باغ پروانه ها دانست. فرودگاه چانگی اولین فرودگاه در دنیاست که باغ پروانه ها دارد و تضاد لطافت و زیبایی این باغ در مقابل شلوغی و ازدحام فرودگاه، جذابیت زیادی برای مسافران دارد. در این باغ بیش از 1000 پروانه زندگی می کنند و لابلای گل ها و گیاهان این باغ پرسه می زنند. علاوه بر گل های زیبا و گیاهان مختلف، در این باغ حتی یک آبشار 6 متری نیز وجود دارد. پرواز پروانه ها در این فضا آنقدر مسحورکننده و چشم نواز خواهد بود که به کل فراموش می کنید در یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان قرار دارید.

بلند ترین سرسره سنگاپور:

  • بله! یک سرسره بسیار بزرگ درست وسط فرودگاه چانگی قرار دارد! این سرسره در واقع بزرگ ترین سرسره سنگاپور و مرتفع ترین سرسره جهان در یک فرودگاه است. وقتی سوار این سرسره 12 متری می شوید با سرعتی حدود 6 متر در ثانیه به پایین سر می خورید! این سرسره یکی از محبوب ترین دیدنی های فرودگاه چانگی است و البته قوانین مشخصی نیز برای سوار شدن به این سرسره وجود دارد. از جمله این که هر مسافر در هر روز تنها یک بار می تواند سوار این سرسره غول پیکر شود.

ترمینال شماره 4:

منطقه تاریخی | Heritage Zone:

  • دیدنی های فرودگاه چانگی در ترمینال شماره 4 بیشتر کابردی و مصرفی هستند. اما این ترمینال نیز جاذبه های گردشگری زیادی برای مسافران خواهد داشت. در منطقه تاریخی ترمینال شماره 4 که به سبک و سیاق خانه های رنگارنگ و قدیمی سنگاپور ساخته شده می توانید حس و حال فرهنگ و تاریخ سنگاپور را در یک فرودگاه مدرن تجربه کنید.

تکنولوژی های فرودگاهی:

  • کیوسک های چک-این آنلاین و تحویل چمدان یکی از جدیدترین فناوری هاییست که در این فرودگاه مدرن وجود دارد. مسافران می توانند در این ترمینال به صورت آنلاین خودشان کار چک-این و تحویل چمدان را انجام دهند واز تجربه جدیدترین تکنولوژی فرودگاهی لذت ببرند. سیستم تشخیص هویت بیومتریک نیز یکی دیگر از تکنولوژی های مدرن است که فرآیند سوار شدن به هواپیما را سریع تر و تجربه سفرتان را لذتبخش تر می کند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>