اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه اسخیپول

از فرودگاه اسخیپول آمستردام به مرکز شهر:
فرودگاه اسخیپول-آمستردام که به فرودگاه اسخیپول شهرت دارد اصلی ترین فرودگاه بین المللی کشور هلند محسوب می شود.

این فرودگاه تنها 9 کیلومتر از شهر آمستردام فاصله دارد، به همین دلیل به راحتی و در کمترین زمان می توان به مرکز شهر رسید. فرودگاه اسخیپول سومین فرودگاه پررفت و آمد در اروپاست و قطب اصلی فعالیت های ایرلاین کی ال ام (KLM) به شمار می رود. در این مطلب می خواهیم در مورد گزینه های حمل و نقل فرودگاه اسخیپول آمستردام صحبت کنیم و اطلاعات لازم در این رابطه را با شما در میان بگذاریم.

قطار:
قطار یکی از گزینه های ارزان قیمت برای رسیدن به مرکز شهر است. علاوه بر قیمت ارزان، قطار را می توان سریع ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه اسخیپول نیز دانست. همین دو دلیل کافی است تا قطار را به مناسب ترین گزینه تبدیل کند.

اگر وسایل و چمدان زیادی همراهتان نیست و دوست دارید ماجراجویی در شهر را هرچه زودتر آغاز کنید از قطار استفاده کنید. ایستگاه قطار فرودگاه داخل ساختمان فرودگاه و در طبقه زیرزمین قرار دارد. این قطارها فاصله فرودگاه اسخیپول تا مرکز شهر آمستردام را در 15 الی 20 دقیقه طی می کنند.

ساعات کاری قطارها به صورت 24 ساعته است، اما از 6 صبح تا 1 بامداد هر 10-15 دقیقه یکبار و در ساعات دیگر هر یکساعت یک بار حرکت می کنند. با مراجعه به باجه فروش بلیط در سالن پروازهای ورودی یا دستگاه های زردرنگ می توانید بلیط تهیه کنید.

اتوبوس:
اتوبوس نیز یکی دیگر از گزینه های ارزان حمل و نقل فرودگاه اسخیپول است. در صورتی که آدرس هتل یا مقصدتان نزدیک یکی از ایستگاه های اتوبوس باشد می توانید به راحتی از فرودگاه به هتل بروید و شاید از این نظر از قطار بهتر باشد.

اتوبوس شماره 19 به نام اتوبوس اکسپرس فرودگاه یکی از گزینه های ارزان حمل و نقل فرودگاه اسخیپول است که شاید برای توریست ها کمتر شناخته شده باشد.

در طول هفته این اتوبوس از ساعت 5:15 صبح تا 1 بامداد فعال است و هر 10 الی 15 دقیقه یک بار از فرودگاه اسخیپول به سمت مرکز شهر حرکت می کند. در روزهای آخر هفته این اتوبوس سرویس های محدودتری دارد و دیر به دیر حرکت می کند.

با استفاده از اتوبوس می توانید در عرض نیم ساعت به مرکز شهر آمستردام برسید. برای پرداخت کرایه نیز می توانید مبلغ کرایه را به صورت نقد به راننده بپردازید یا آنکه از قبل بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

تاکسی:
تاکسی راحت ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه اسخیپول آمستردام است. اگر خسته هستید و چمدان های زیادی همراهتان است و می خواهید هرچه زودتر به هتل برسید تاکسی را انتخاب کنید. با استفاده از تاکسی اگرچه هزینه به مراتب بیشتری پرداخت می کنید اما رفاه و راحتی بیشتری نیز خواهید داشت.

تنها ایراد تاکسی این است که اگر در ساعات اوج ترافیک به فرودگاه اسخیپول برسید ممکن است در ترافیک گیر کنید و دیرتر به هتل برسید. اما اگر ترافیک نباشد در مدت زمان 20 دقیقه می توانید از فرودگاه به مرکز شهر و هتل برسید.

به محض اینکه از ساختمان فرودگاه خارج می شوید ردیف تاکسی ها را می توانید ببینید. ممکن است به صورت پراکنده تاکسی های دیگری نیز وجود داشته باشند اما حتی الامکان سعی کنید از تاکسی های خطی فرودگاه استفاده کنید.

تاکسی های فرودگاه اسخیپول کرایه را بر اساس تاکسیمتر محاسبه می کنند. اگر برای اولین بار به آمستردام سفر می کنید و نگران گم شدن در شهر هستید تاکسی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

فرودگاه اسخیپول سرویس ویژه ای برای مسافران فراهم کرده است. این سرویس توسط شرکت کانکسیون (Connexxion) ارائه می شود و مسافران را از فرودگاه اسخیپول به مقصد بیش از 100 هتل در آمستردام می رساند. بنابراین به احتمال خیلی زیاد هتل شما نیز یکی از این 100 هتل است و به راحتی می توانید درب هتل پیاده شوید.

اتوبوس شاتل دقیقا بیرون ورودی اصلی پروازهای ورودی قرار دارد. ساعات کاری اتوبوس شاتل از ساعت 6 صبح تا 9:30 شب است و این اتوبوس ها هر نیم ساعت یکبار حرکت می کند. مدت زمان حرکت بستگی به تعداد توقف ها دارد و متغیر است.

شما هم به صورت آنلاین و هم از باجه سرویس کانکسیون در سالن پروازهای ورودی شماره 4 می توانید بلیط این اتوبوس ها را تهیه کنید. مزیت اصلی اتوبوس شاتل این است که ارزان تر از تاکسی است، اما رفاه و راحتی خوبی نیز برای مسافران دارد و آن ها را از درب فرودگاه تا درب هتل می رساند.

کرایه اتومبیل با راننده:
اگر برای اولین بار به آمستردام سفر می کنید و دوست دارید با نهایت رفاه و راحتی به هتل بروید پس این گزینه را انتخاب کنید. این سرویس را شاید بتوان لوکس ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه اسخیپول آمستردام دانست.

خوبی این سرویس این است که کرایه ای تقریبا معادل کرایه تاکسی از شما دریافت می کند، اما می توانید آن را از قبل رزرو کنید و مطمئن باشید وقتی به فرودگاه رسیدید راننده ای منتظر شماست. راننده ها در سالن پروازهای ورودی منتظر شما می مانند و در حمل چمدان ها به شما کمک می کنند.

اگر مقصدتان جایی در حومه شهر است این سرویس بهترین گزینه خواهد بود. چون معمولا حمل و نقل عمومی به مقاصدی در مرکز شهر و اطراف سفر می کنند و برای رفتن به حومه شهر چندان کارآمد نیستند.

از طرفی می توانید مطمئن باشید که راننده مسیر را بلد است و دیگر لازم نیست نگران گم شدن در شهر باشید. یکی از شرکت های خوب که این سرویس را ارائه می کند مای درایور (My Driver) است

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>