اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

غذا

7 مورد از بهترین رستوران فرودگاهی دنیا:
تجربه طعم ها و غذاهای جدید، بخشی جذاب و به یادماندنی از تجربیات هر سفر است. وقتی به یک کشور خارجی سفر می کنیم دوست داریم غذاهای اصیل آن کشور را با بهترین کیفیت امتحان کنیم و شاید پیدا کردن یک رستوران خوب از دغدغه هایمان در سفر باشد.

اگر تا به حال فکر می کردید غذای فرودگاهی صرفا اسنک و فست فودهای بی کیفیت است باید بدانید که برخی از بهترین رستوران های دنیا در فرودگاه ها قرار دارند. در این مطلب می خواهیم 7 مورد از بهترین رستوران های فرودگاهی دنیا را به شما معرفی کنیم.

این رستوران ها در بهترین و پررفت و آمدترین فرودگاه ها قرار دارند و میلیون ها گردشگری که به این فرودگاه ها سفر می کنند می توانند تجربه ای لذتبخش از غذای آن کشور را به محض ورود به فرودگاه داشته باشند. اگر بلیط هواپیمایتان را به مقصد یکی از این فرودگاه ها خریداری کرده اید از بابت غذا اصلا نگران نباشید.

 فرودگاه ناریتا ژاپن | Narita Airport:
فرودگاه بین المللی ناریتا در شهر توکیو ژاپن قرار دارد و یکی از بهترین فرودگاه های جهان به شمار می رود. این فرودگاه طبق نظرسنجی ها بهترین فرودگاه برای غذا خوردن به شمار می رود و بهترین رستوران های فرودگاهی دنیا در این مکان قرار دارند.

در این فرودگاه ها می توانید غذاهایی بسیار باکیفیت و خوشمزه را با قیمتی مناسب و منصفانه خریداری کنید. اگر تا به حال سوشی و غذاهای ژاپنی را امتحان نکرده اید فرودگاه ناریتا بهترین مکان برای انجام این کار است؛

چرا که می توانید طعم اصیل غذاهای ژاپنی را با بهترین کیفیت و البته بهترین قیمت یکجا داشته باشید. یکی از بهترین رستوران های فرودگاه ناریتا رستوران سوشیدن (Sushiden) است که در ترمینال شماره 2 طبقه چهارم قرار دارد.

فرودگاه هنگ کنگ | Hong Kong Airport:
فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به عنوان سومین فرودگاه پرتردد جهان سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سرتاسر جهان است؛ به همین دلیل در این فرودگاه امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران وجود دارد. فرودگاه هنگ کنگ یکی از بهترین فرودگاه ها برای شکم گردی با قیمتی ارزان است.

به جرات می توان گفت که در این فرودگاه رستوران بد وجود ندارد و اکثر رستوران ها غذایی باکیفیت و خوشمزه را به مسافران ارائه می کنند.

در هرجای این فرودگاه که باشید می توانید یک رستوران پیدا کنید. یکی از بهترین رستوران های این فرودگاه، رستوران سابوتن (Saboten) است که انواع غذاهای آسیایی و سنتی هنگ کنگ را به مسافران عرضه می کند. این رستوران در ترمینال شماره 1 بخش پروازهای خروجی قرار دارد.

فرودگاه چانگی سنگاپور | Singapore Changi Airport:
فرودگاه بین المللی چانگی منبع رستوران های خوشمزه آسیایی است. در این فرودگاه تعداد بسیار زیادی رستوران وجود دارد که طیف متنوعی از غذاها را به مسافران ارائه می کند. یکی از نکات برجسته این فرودگاه این است که می توانید طعم اصیل غذاهای کانتونی را امتحان کنید. رستوران غذاهای دریایی پارادایس (Seafood Paradise) و رستوران سوشی بوریتو (Sushi Burrito) از جمله انتخاب های خوب در فرودگاه چانگی هستند.

 فرودگاه اینچئون کره جنوبی | Incheon International Airport:
اگر بلیط هواپیمایتان را به مقصد فرودگاه اینچئون رزرو کرده باشید می توانید طیف متنوعی از غذاهای خوشمزه را در این فرودگاه امتحان کنید. اگر می خواهید غذاهای دریایی و آسیایی را امتحان کنید، طرفدار فست فود هستید یا صرفا می خواهید یک اسنک کوچک بخورید فرودگاه اینچئون یکی از بهترین فرودگاه ها برای این کار است.

در رستوران های سنتی می توانید طعم اصیل آشپزی کره ای را امتحان کنید: انواع غذاهای کره ای مثل کیمچی (kimchi)، نودل، دیم سام (dim sum) و برنج در اصیل ترین شکل ممکن در رستوران های این فرودگاه سرو می شوند.

فرودگاه هیترو لندن | Heathrow Airport:
فرودگاه هیترو لندن یکی از پررفت و آمدترین فرودگاه های جهان است. در واقع، اگر از منظر غذا به این موضوع نگاه کنیم باید اینطور بگوییم که سالانه 75 میلیون مسافر گرسنه در این فرودگاه حضور پیدا می کنند.

بنابراین اهمیت تنوع و کیفیت غذا در این فرودگاه باعث شده شماری از بهترین رستوران های فرودگاهی دنیا در این فرودگاه وجود داشته باشند. گوردون رمزی (Gordon Ramsay) سرآشپز مشهور بین المللی رستورانی به نام پلین فود (PlaneFood) در ترمینال شماره 5 این فرودگاه دارد.

در این رستوران می توانید انواع غذاهای بین المللی مثل چیکن کاری با برنج سرخ شده را با بهترین کیفیت امتحان کنید. رستوران های زنجیره ای مشهوری مثل جیراف (Giraffe) نیز در این فرودگاه شعبه دارند که انواع غذاها از ماهی کبابی سنتی گرفته تا نودل چینی را به مسافران ارائه می کنند.

فرودگاه شارل دوگل پاریس | Charles De Gaulle Airport:
غذاهای خوشمزه و لذیذ فرانسوی در همه جای دنیا شناخته شده هستند و محبوبیت زیادی دارند. یکی از جاهایی که می توانید تجربه ای ناب و دست اول از غذاهای فرانسوی داشته باشید فرودگاه شارل دوگل پاریس است.

این فرودگاه میزبان بهترین رستوران های فرودگاهی است و طیف متنوعی از غذاها از غذاهای فرانسوی تا غذاهای آسیایی، هندی و بین المللی را می توانید در این فرودگاه امتحان کنید.

رستوران های سوشی راما (Sushirama) و کاویر هاوس (CaviarHouse) از جمله بهترین و لوکس ترین رستوران های فرودگاه شارل دوگل هستند. رستوران گی مارتن (Guy Martin) نیز از جمله بهترین رستوران های فرودگاهی است و در ترمینال شماره 2 قرار دارد.

 فرودگاه اسخیپول آمستردام | Amsterdam Airport Schipol:
فرودگاه بین المللی اسخیپول در آمستردام هلند قرار دارد وتعداد زیادی از بهترین رستوران های فرودگاهی دنیا این فرودگاه قرار دارند.

این رستوران ها طیف متنوعی از غذاها و قیمت ها را ارائه می کنند و از غذاخوری های ارزان قیمت تا رستوران های لوکس و مجلل را می توانید در این فرودگاه پیدا کنید. یکی از بهترین رستوران های این فرودگاه، رستوران باوری (Bowery) در هتل هیلتون است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>