اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه اینچئون

از فرودگاه اینچئون سئول تا مرکز شهر:
یکی از شهرهای مدرن دنیا سئول، پایتخت کشور کره جنوبی است. در این شهر می توانید سنت های شرقی و فرهنگ غنی شرق را در کنار ساختمان های مدرن و پیشرفته ترین تکنولوژی های دنیا ببینید.

این شهر برای گردشگران جذابیت های فراوانی دارد و سالانه میلیون ها مسافر به این شهر سئول و فرودگاه اینچئون سفر می کنند.

اتوبوس:
اتوبوس را می توان یکی از متنوع ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه اینچئون دانست. در فرودگاه اینچئون سئول تعداد زیادی مسیر اتوبوس وجود دارد که مسافران را به مرکز شهر و مناطق مختلف سئول و کره جنوبی مرتبط می کند. اکثر این اتوبوس ها از روبروی پروازهای ورودی در طبقه اول ساختمان فرودگاه حرکت می کنند.

از طبقه سوم فرودگاه نیز چندین اتوبوس به مقاصد مختلف وجود دارند. لطفا قبل از سفر در مورد آدرس هتل یا مقصدتان تحقیق کنید تا بهترین اتوبوس و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید.

در صورتی که مشکلی در پیدا کردن اتوبوس داشتید می توانید از اطلاعات فرودگاه یا کارکنان راهنمایی بخواهید. به همین دلیل بهتر است آدرس مقصدتان را روی یک برگ کاغذ همراهتان داشته باشید تا کارکنان بتوانند بهتر شما را راهنمایی کنند.

به طور کلی چهار نوع اتوبوس در فرودگاه اینچئون فعالیت می کنند:

  • اتوبوس های شهری.
  • اتوبوس های بین شهری.
  • اتوبوس های لیموزین.
  • اتوبوس های دولوکس لیموزین.

شبکه ریلی آرکس | AREX:
خط راه آهن فرودگاه که به اختصار آرکس (AREX) نیز نامیده می شود یکی از مناسب ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه اینچئون به شمار می رود. این قطارها از ایستگاه فرودگاه حرکت می کنند و در دو ایستگاه دیگر در فرودگاه (طبقه دوم و طبقه سوم ترمینال) نیز توقف می کنند.

در فرودگاه اینچئون دو نوع قطار به جابه جایی مسافران می پردازند:

قطار اکسپرس بدون توقف:
این قطار مستقیما از فرودگاه اینچئون به ایستگاه سئول حرکت می کند و در طول مسیر هیچ گونه توقفی ندارد. اگر قصد دارید به مرکز شهر سئول بروید این قطار یکی از سریع ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه اینچئون است.

این قطارها هر 25 الی 40 دقیقه حرکت می کنند و فاصله فرودگاه تا ایستگاه سئول را در مدت زمان 45 دقیقه طی می کنند. ساعات کاری این قطارها از 5:20 صبح تا 21:40 دقیقه شب است.

قطار با توقف های متعدد:
این قطار در طول مسیر فرودگاه تا مرکز شهر در ایستگاه های مختلف توقف می کند و اگر هتل یا مقصدتان در بین راه باشد گزینه ای مناسب برای شما محسوب می شوند.

این قطارها هر ده دقیقه یکبار حرکت می کنند و فاصله فرودگاه تا مرکز شهر را در مدت زمان 55 الی 60 دقیقه طی می کنند. ساعات کاری این قطارها از 5:20 دقیقه صبح تا 23:30 دقیقه نیمه شب است. برای خرید بلیط این قطارها می توانید از دستگاه های بلیط در ایستگاه یا کارت T-Money استفاده کنید.

قطار اکسپرس کره |KTX:
شبکه ریلی کره جنوبی با قطارهای اکسپرس، مسافران را از فرودگاه اینچئون به شهرهای مختلف کره مثل سئول، دائجون (Daejeon)، بوسان (Busan)، دئگو (Daegu) و موکپو (Mokpo) منتقل می کنند. برای استفاده از این قطارها می بایست از قبل بلیط خود را رزرو کنید. شماره این قطارها بر اساس زمان حرکت تغییر می کنند و ثابت نیستند.

قطار مَگلِو |Maglev:
قطارهای مگلو که به قطارهای مغناطیسی یا قطارهای شناور نیز شهرت دارند نوعی قطار مدرن هستند که با استفاده از نیروی الکترومغناطیسی و با فاصله کمی از ریل حرکت می کنند. این قطارها می توانند با سرعتی باورنکردنی و بسیار زیاد حرکت کنند.

خوشبختانه در فرودگاه اینچئون شما می توانید فرصت سوار شدن به قطارهای مگلو را داشته باشید و در سریع ترین زمان ممکن به مرکز شهر برسید. قطار مگلو در سال 2016 افتتاح شده است، 6 کیلومتر طول و 6 ایستگاه دارد.

این قطارها از فرودگاه اینچئون سئول به سمت ایستگاه یونگ یو (Yongyu station) حرکت می کنند؛ این ایستگاه به قطار آرکس مرتبط می شود و مسافران می توانند از آنجا به فرودگاه گیمپو (Gimpo airport) و مترو سئول بروند.

ساعات کاری این قطارها از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر است و هر یکساعت یک بار حرکت می کنند. همان طور که گفتیم این قطار در حال حاضر 6 ایستگاه دارد، اما برنامه هایی برای گسترش و توسعه این خط در دست اقدام است.

تاکسی:
در فرودگاه اینچئون شرکت های مختلف تاکسیرانی به ارائه خدمات می پردازند. ایستگاه تاکسی ها در محوطه پروازهای ورودی ترمینال فرودگاه قرار دارد. تاکسی را شاید بتوان راحت ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه اینچئون دانست.

اگر خانوادگی سفر می کنید، برای بار اول به سئول سفر می کنید یا نگران گم شدن در راه هستید پس از تاکسی استفاده کنید. کرایه تاکسی از فرودگاه تا مرکز شهر سئول حدود 46000 وون کره (به تاریخ 3 اسفند 96) است و این تاکسی ها این مسیر را در مدت زمان یک ساعت طی می کنند.

راننده های تاکسی اغلب انگلیسی بلد نیستند، پس بهتر است آدرس هتل یا مقصد را روی کاغذ همراهتان داشته باشید.

شرکت های تاکسیرانی فعال در فرودگاه عبارتند از:

  • تاکسی بین الملل در محوطه 4D.
  • تاکسی جامبو دولوکس، تاکسی یونگ یو در محوطه 5C.
  • تاکسی سئول در محوطه 6C.
  • تاکسی گیونگی در محوطه 6D.
  • تاکسی اینچئون در محوطه 7C.
  • تاکسی دولوکس در محوطه 8C.

اتوبوس شاتل بین فرودگاه:
در فرودگاه اینچئون سرویس های شاتلی وجود دارند که مسافران را در بین ساختمان ها و محوطه فرودگاه جابجا می کنند. این اتوبوس ها مسافران را از ترمینال مسافربری به پارکینگ، مجتمع تجاری فرودگاه و … منتقل می کنند. سرویس شاتل را می توانید در خروجی شماره 3 پیدا کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>