اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه تفلیس

حمل و نقل فرودگاه تفلیس:
گرجستان و شهر زیبای تفلیس در سال های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای ایرانی ها تبدیل شده است.

لغو ویزای گرجستان برای ایرانی ها و هزینه های نسبتا پایین سفر باعث شده گردشگران زیادی برای سفر، تفلیس را انتخاب کنند. مسافرانی که به صورت شخصی به گرجستان سفر می کنند و بلیط خود را به مقصد فرودگاه تفلیس رزرو کرده اند ممکن است در مورد حمل و نقل فرودگاه تفلیس سوالاتی داشته باشند.

اینکه بتوانیم راحت و ارزان خود را از فرودگاه تفلیس به هتل و مرکز شهر برسانیم کار چندان سختی نیست
در سال های گذشته با رشد ورود گردشگران به تفلیس، امکانات رفاهی و حمل و نقل این فرودگاه نیز بهبود پیدا کرده است.

هنگامی که از گیت عبور می کنید و وارد سالن اصلی فرودگاه می شوید هرچیزی که در سفر به تفلیس نیاز دارید را پیدا می کنید.

تعداد زیادی دستگاه ATM و دفتر صرافی وجود دارد که کار تبدیل ارز و خدمات مالی را برای مسافران انجام می دهد.

بنابراین بهتر است حداقل برای حمل و نقل کمی از پولتان را در این جا چنج کنید؛ چون کرایه حمل و نقل عمومی را باید با لاری (واحد پول گرجستان) بپردازید. همچنین فروشگاه های فروش سیم کارت و رستوران و کافه نیز در این فرودگاه وجود دارد.

اگر برای اولین بار به تفلیس سفر می کنید ممکن است برایتان جالب باشید که افراد زیادی به شما پیشنهاد می دهند شما را به هتل و مرکز شهر برسانند.

برخی از این افراد راننده تاکسی هستند، اما بسیاری از آن ها صرفا راننده هایی هستند که سعی دارند پولی به جیب بزنند و توریست ها را تلکه کنند. پس مراقب باشید و از قبل آدرس هتل و نحوه دسترسی به آن را پرس و جو کنید.

اتوبوس شهری:
همان طور که می توان حدس زد اتوبوس ارزان ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه تفلیس به شمار می رود. البته این اتوبوس ها کوچک هستند و بیشتر شبیه مینی بوس هستند و با رنگ زردشان کاملا مشخصند.

اگر بار و بنه کمی دارید این گزینه برای شما ایده آل است اما از آنجا که این مینی بوس ها فضای زیادی ندارند برای مسافرانی که بار و چمدان زیادی دارند شاید چندان مناسب نباشند. مینی بوس های زرد رنگ (مسیر 37) بیرون محوطه فرودگاه توقف می کنند و از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعال هستند.

یکی از خوبی های این مینی بوس ها این است که بنا به درخواست مسافر در هر جایی توقف می کنند. بنابراین می توانید دقیقه مقابل هتل یا نزدیک مقصدتان از مینی بوس پیاده شوید.

اتوبوس شاتل فرودگاه:
مسافرانی که به فرودگاه تفلیس می رسند می توانند از سرویس شاتل فرودگاه استفاده کنند. اتوبوس شاتل از فرودگاه حرکت می کند و در نزدیکی مکان های تاریخی و گردشگری تفلیس توقف می کند. اگر با جزئیات بیشتری بخواهیم توضیح دهیم باید بگوئیم که این اتوبوس ها در 3 ایستگاه توقف می کنند: میدان آزادی، میدان قهرمانان و ایستگاه نهایی، میدان 26 می. این اتوبوس ها به صورت 24 ساعته فعال هستند و بابت هر مسافر 10 لاری گرجستان دریافت می کنند.

تاکسی:
وقتی به فرودگاه تفلیس می رسیدید با جمعیت زیاد راننده های تاکسی مواجه می شوید که به دنبال مسافر هستند. این راننده ها ممکن است دورتان جمع شوند و هرکدام قیمتی پایین تر را به شما پیشنهاد دهد.

ممکن است در این شلوغی نتوانید تشخیص دهید کدام تاکسی مخصوص فرودگاه و دارای مجوز است. بنابراین اگر حواستان را جمع نکنید ممکن است کرایه ای بیشتر بپردازید و سرتان کلاه برود. ایستگاه تاکسی ها در بیرون ساختمان ترمینال قرار دارد و به صورت 24 ساعته به مسافرات خدمات رسانی می کنند.

تاکسی های فرودگاه تفلیس دستگاه تاکسی متر ندارند و قبل از سوار شدن باید با راننده به توافق برسید. اگر می خواهید از فرودگاه به مرکز شهر تفلیس (حوالی خیابان روستاولی یا شهر قدیم) بروید انتظار داشته باشید که حدود 25 دلار بپردازید. تاکسی مسیر فرودگاه تفلیس تا مرکز شهر را در مدت زمان 20-30 دقیقه طی می کند و راحت ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه تفلیس به شمار می روند.

قطار:
اگر بخواهیم ارزان ترین و در عین حال راحت ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه تفلیس را نام ببریم باید به قطار و سیستم ریلی اشاره کنیم. این قطارها فرودگاه تفلیس را به ایستگاه قطار مرکزی تفلیس در مرکز شهر متصل می کنند.

ایستگاه قطار در بیرون محوطه فرودگاه و در فاصله 70 متری قرار دارد. ساختمان مدرن و جدید این ایستگاه را می توان به راحتی تشخیص داد؛ یک نیمکره سفید با پنجره های طلایی. هر کدام از این قطارها 100 نفر ظرفیت دارند و با تجهیز و مدرن سازی شبکه قطار تفلیس، در حال حاضر این قطارها در مدت زمان 20 دقیقه از فرودگاه به مرکز شهر تفلیس می رسند.

ترانسفر هتل:
اگر دوست ندارید در هیاهوی راننده ها به سر ببرید و سر قیمت با آن ها چانه بزنید می توانید از ترانسفر هتل استفاده کنید.

بسیاری از هتل های تفلیس خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می کنند و با دریافت هزینه جداگانه این سرویس را برای شما فراهم می کنند. تنها لازم است قبل از رسیدن و به صورت آنلاین با آن ها هماهنگ کنید و ماشین رزرو کنید. اینطوری لازم نیست در فرودگاه معطل شوید و از قبل هزینه و کرایه تاکسی را می دانید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>