اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کولرها مهم ترین و بهترین وسیله برای خنک کردن خانه و تحمل روزهای گرم تابستان هستند. واقعیت این است که زمین در دهه های اخیر گرم تر شده است و در آینده نیز گرمتر خواهد شد، بنابراین اهمیت وجود وسایل سرمایشی قوی بیشتر از قبل شده است.

کولرها انواع مختلفی را شامل می شوند اما مهترین دسته بندی آن ها کولرهای آبی و گازی می باشد. هر کدام از این کولرها مزایا و معایبی دارند و شما با توجه به میزان گرمای آب و هوا منطقه می توانید یکی از این وسایل سرمایشی را برای خانه خود انتخاب کنید.

هنگام انتخاب و خرید کولر باید علاوه بر قدرت خنک کنندگی مسائل دیگری نظیر نوع وسایل و میزان مصرف انرژی را نیز در نظر بگیرید. با توجه به میزان گرمای منطقه ای که در آن زندگی می کنید باید یکی از انواع کولرهای گازی یا آبی را انتخاب کنید.

در مناطق بسیار گرم کولرهای آبی برای خنک کردن خانه کافی نیستند و کولرهای گازی انتخاب بهتری هستند. برای انتخاب نوع کولرگازی باید موارد زیادی را در نظر بگیرید.در این مطلب شما را با نکاتی مهم در مورد خرید انواع کولرگازی آشنا می کنیم.

نکات مهم در خرید کولر گازی

اگر در مناطق معتدل زندگی می کنید کولر آبی انتخاب بهتری برای خانه شماست. کولرهای گازی مصرف برق بسیار بالایی دارند و مبلغ قبض برق شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. انتخاب کولرهای گازی برای مناطق خنک تنها موجب افزایش هزینه های شما و هدر دادن انرژی شبکه ی برق کشور شده و مانع از برق رسانی کامل برای مناطق گرم می شود.

نکات مهم برای صرفه جویی در مصرف برق کولر گازی

  • بهتر است کولر گازی که خریداری می کنید دارای برجسب انرژی A باشد زیرا این نوع کولرها موحب صرفه جویی 20 درصدی در مصرف برق می شوند.
  • سرویس کردن دوره ای کولرگازی و تمیز کردن آن
  • تنظیم کندانسور در جهت جریان باد
  • متناسب بودن اندازه کولر با ابعاد اتاق
  • نکات مهم در خرید کولر گازی
  • کولرهای گازی با قابلیت سرمایش و گرمایش انتخاب بهریت هستند.
  • برای خرید کولرگازی به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید.
  • کولر گازی باید گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشید.

انواع کولر گازی

پنجره ای

این نوع کولر گازی ها برای خانه هایی با ابعاد کوچک مناسب هستند. این کولرگازی ها در پنجره نصب می شوند و نیمی از آن ها در محیط بیرونی قرار می گیرد.

قابل حمل

این کولرگازی ها مانند بخاری های پرتابل بوده و برای خنک کردن یک خانه بزرگ مناسب نیستند. بهتر است این نوع کولرگازی ها را برای یک اتاق با یک مغازه خریداری کنید.

اسپلیت

این کولرها دو تکه هستند که یک تکه آن داخل خانه و تکه دیگر در خارج از خانه قرار می گیرد. این نوع کولرها بسیار کار بوده و انواع مختلفی دارند.

اسپلیت دیواری

این کولر نیز مانند مدل قبلی دو تکه می باشد با این تفاوت که قسمت داخلی بر روی دیوار نصب می شود. این نوع کولر گازی ها برای نصب در خانه و ادارات بسیار مناسب هستند.

داکت اسپلیت

این نوع کولرها در داخل سقف کاذب نصب می شوند. داکت اسپلیت ها هیچ فضایی را اشغال نمی کنند و نیاز به کانال کشی ندارند. این نوع کولرها برای باشگاه ها و ادارات بزرگ بهترین انتخاب هستند.

اسپلیت ایستاده

این نوع کولرها یک تکه بوده و پرتاب باد خنک ویژگی مهم آن هاست. اسپلیت ایستاده بیشتر در رستوران ها و سالن ها دیده می شود. قیمت این نوع اسپلیت ها بیشتر به قدرت پرتاب هوای انها بستگی دارد.

.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>