اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کولر گازی مانند هر وسیله دیگری که در منزل کار می کند می تواند دچار خرابی هایی شود. یکی از اختلالاتی که در کار کولز گازی پیش می آید خاموش شدن ناگهانی آن است. این پدیده در واقع بدین صورت است که کولر در زمان کار خود بدون دلیل متوقف می شود و دیگر کار نمی کند و یا به ناگاه دیگر روشن نمی شود.بسیاری این مشکل را به سوختن موتور کولر نسبت می دهند.

اما در این مطلب قصد دارم به دلایل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی به اختصار اشاره نماییم.اولین موردی که می تواند باعث این اختلال در کار کولر گازی شود، اتصالی در سیم های خود کولر گازی یا حتی سیم کشی برق خانه یا محلی است که کولر گازی در آن نصب شده است. برای فعالیت خوب و درست کولر های گازی، اتصال به برق 120 ولت لازم است. ولتاژ برق کمتر از این باعث فرمان برد دستگاه برای توقف کولر می شود.

خراب شدن خازن، کثیف شدن بیش از حد برد و یا محل اتصال سیم ها، شل بودن اتصالات، یکی شدن اتصالات فاز و نول و برخی عوامل دیگر می تواند باعث ایجاد اتصال کوتاه در دستگاه و فرمان ایمنی قطع کولرگازی شود تا از آسیب به سایر مناطق دستگاه جلوگیری شود. اگر این مشکل رخ دهد باید باید ابتدا برق منزل به خوبی بررسی شود. اگر برق منزل مشکلی نداشت باید از مولتی متر استفاده شود تا میزان برق رودی دستکاه بررسی گردد.

نکات دیگری هم هستند که رعایت آن ها می تواند از بروز این مشکل جلوگیری نماید. اولیت مورد این است که کولرهای گازی نباید از یک پریز مشترک با سایر دستگاه های مصرف کننده برق مورد نیاز خود را دریافت کنند. مورد مهم دیگر این است که سیم رابط کولر نباید زیاد بلند باشد. زیاد بلند بودن سیم رابط کولر و یا استفاده از رابط های برق نیز می تواند اختلال ایجاد نماید.

گاهی نیز دلیل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی، مشکل در برد کولرگازی است. ضربه به کولز گازی، سوخن، کثیفی و گرد و غبار و … می توانند عللی برای ایجاد مشکل و خرابی در برد کولر گازی شوند. برد وقتی خراب می شود اطلاعات غلط به دستگاه می دهد و کولر را خاموش می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>