اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نکاتی برای کم کردن مصرف برق کولر آبی و گازی

طبق آمارهای منتشر شده حدودا 26 درصد برق مصرفی در خانه ها به وسیله وسایل سرمایشی مصرف می شود. در این مطلب شما را با چند نکته کلیدی برای کاهش مصرف برق کولر آبی و گازی آشنا میکنیم.با رعایت نکاتی ساده می توان مصرف برق وسایل سرمایشی در ساعات اوج مصرف برق (فاصله ساعت های 12 تا 16 و 19 تا 23) را کاهش داد.

قرار دادن کولرهای آبی روی دور کند، تنظیم درجه کولرهای گازی بین 23 تا 25، عدم استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف و … از جمله نکات ساده برای کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف برق هستند. این کار علاوه بر کاهش هزینه های شما کمک شایانی به مجموعه صنعت برق در جهت خدمت رسانی بهتر به تمامی مناطق کشور محسوب می شود.

نکاتی برای کم کردن مصرف برق کولر آبی و گازی

وسایل سرمایشی موجود در منازل اغلب جزء دو دسته کولرهای گازی و آبی قرار می گیرند. کولرهای گازی به مراتب مصرق برق بیشتری (حداقل 4 برابر) نسبت به کولرهای آبی دارند و همین مساله موجب افزایش قابل توجه مبلغ فیش برق شما خواهد شد بنابراین اگر در مناطق خشک و نیمه گرم کشور زندگی می کنید بهتر است از کولرهای آبی به جای کولرهای گازی استفاده کنید.

نصب کندانسورهای کولر گازی در سایه، تأثیر قابل توجهی در کاهش اتلاف برق مصرفی این کولرها دارد.
هنگام انتخاب کولرهای گازی، کولری انتخاب کنید که دارای آرم استاندارد با رتبه بهره وری انرژی بالا باشد. استفاده از یک کولرگازی با رتبه بهره وری A به جای کولر با رتبه G حدودا 40 درصد میزان برق مصرفی را کاهش می دهد.

تمیز کردن فیلترهای کولر و نصب کردن سایبان بر روی کولر نیز تأثیر بسزایی در بهره وری کولرهای گازی و کاهش مصرق برق آن ها دارد.عوض کردن سالیانه پوشال های کولر آبی حدودا 10 درصد از مصرف برق می کاهد.کولرهای آبی را در طول رز دائما روشن نگه ندارید و در زمان کار کردن نیز آن ها را روی دور کند قرار دهید.نصب سایبان بر روی کولرهای آبی نیز در جلوگیری از اتلاف انرژی موثر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>