اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه پوکت

حمل و نقل فرودگاه پوکت:
جزیره پوکت و کشور شگفت انگیز تایلند در سال های اخیر همواره جزء مقاصد گردشگری محبوب بوده است. سالانه میلیون ها گردشگر برای تفریح و سپری کردن تعطیلات بلیط هواپیمایشان را به مقصد فرودگاه پوکت رزرو می کنند. بسیاری از گردشگرانی که قصد سفر به این جزیره را دارند ممکن است در مورد دسترسی و حمل و نقل فرودگاه پوکت سوالاتی داشته باشند.

اتوبوس:
ارزان ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه پوکت استفاده از اتوبوس فرودگاه است. این اتوبوس ها از ساعت 6:30 صبح تا 8:45 دقیقه کار می کنند و هر یک ساعت یک بار حرکت می کنند.

به محض اینکه از سالن پروازهای ورودی فرودگاه خارج می شوید در سمت چپ می توانید ایستگاه اتوبوس ها را ببینید. اتوبوس فرودگاه معمولا در دو مسیر اصلی حرکت می کنند. یکی از این اتوبوس ها به ترمینال اتوبوس پوکت در مرکز شهر پوکت می رود. اتوبوس دیگر به سمت سواحل مشهور پوکت مثل پاتونگ، کاتا و کارون می رود.

تاکسی های فرودگاه:
فرودگاه پوکت یکی از معدود فرودگاه های جهان است که کیلومترشمار تاکسی ها دقیق و منصفانه است و نیازی به نگرانی در این مورد وجود ندارد. تاکسی یکی از راحت ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه پوکت است.

در این فرودگاه تاکسی های دیگری نیز وجود دارند که مسافران را به سواحل معروف می برند. اما اگر برای اولین بار به پوکت سفر می کنید پیشنهاد می شود حتما از تاکسی های دارای کیلومترشمار استفاده کنید. البته اگر خیلی دیروقت به فرودگاه برسید این تاکسی ها معمولا وجود ندارند و مجبورید از سایر تاکسی ها استفاده کنید.

برای سوار شدن به تاکسی از سالن پروازهای ورودی خارج شوید و به سمت راست بپیچید. پس از 40-50 متر تابلوی بزرگ ایستگاه تاکسی ها را مشاهده می کنید. با این تاکسی ها می توانید بسیار ارزان تر از سایر تاکسی ها به مرکز شهر پوکت و سایر مناطق بروید.

همان طور که گفتیم کرایه تاکسی براساس مسافتی که طی می کنید محاسبه می شود. با این حساب، شهر پوکت نزدیک تر مقصد به فرودگاه خواهد بود، در حالی که ساحل پاتونگ و کاتا و کارون در فواصل دورتری قرار دارند.

یکی از مزیت های استفاده از تاکسی این است که کرایه به تعداد نفرات محاسبه نمی شود. بنابراین اگر 3-4 نفره به پوکت سفر کرده اید تاکسی ایده آل ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه پوکت خواهد بود.

مینی ون:
در صورتی که به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می کنید استفاده از مینی ون احتمالا ارزان ترین و به صرفه ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه پوکت خواهد بود. این مینی ون تا حداکثر 10 نفر گنجایش دارند. به محض اینکه ظرفیت تکمیل شود مینی ون راه می افتد اما قبل از رفتن به سوی هتل مقابل یک آژانس مسافرتی نگه می دارد.

این راهکار برای فروش تور و پکیج های سفر به مسافران است و به راحتی می توانید پیشنهاداتشان را نادیده بگیرید. خوبی این مینی ون ها این است که شما را دقیقا جلوی درب هتل پیاده می کنند. مینی ون یکی از انتخاب های مورد علاقه برای بک پکرها و طرفداران سفر ارزان است. هنگامی که چمدانتان را تحویل گرفتید و از سالن خارج شدید می توانید از باجه مخصوص بلیط را تهیه کنید.

کرایه اتومبیل:
در صورتی که دوست دارید تا شهر پوکت رانندگی کنید و رانندگی در کشوری غریبه از نظرتان مشکلی ندارد می توانید اتومبیل کرایه کنید.

چشم انداز پوکت بسیار زیبا و خیره کننده است و مطمئنا رانندگی در جاده تجربه ای لذتبخش خواهد بود. با کرایه اتومبیل دیگر نیازی نیست نگران چانه زدن با راننده ها باشید. برای کرایه اتومبیل وارد سالن پروازهای ورودی فرودگاه پوکت شوید و دنبال باجه های کرایه اتومبیل بگردید. در این قسمت، شرکت های مختلفی خدمات کرایه اتومبیل را ارائه می دهند.

شرکت های معتبر بین المللی مثل اویس، آلامو و هرتز در این فرودگاه نیز فعالیت می کنند و می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. همچنین، یک راه دیگر نیز برای کرایه اتومبیل دارید. می توانید از فرودگاه پوکت خارج شوید و دنبال شرکت های کرایه اتومبیل خصوصی بگردید.

برخی از این شرکت ها کیفیتی مثل شرکت های بین المللی دارند، اما کرایه ای به مراتب کمتر از شما دریافت می کنند. شرکت هایی نیز وجود دارند که خدمات کرایه اتومبیل همراه با راننده را به مسافران ارائه می کنند.

البته برای رانندگی در پوکت لازم است پاسپورت و گواهینامه رانندگی بین المللی داشته باشید. همچنین مطمئن شوید که از شرکتی اتومبیل کرایه می کنید که خدمات بیمه را نیز ارائه می کند.

سرویس لیموزین:
اگر دوست دارید با رفاه بیشتری به هتل بروید پس لیموزین بهترین انتخاب حمل و نقل فرودگاه پوکت خواهد بود. این لیموزین ها مطمئنا کرایه ای گران تر خواهند داشت، اما برای کسی که طرفدار سفر لوکس و مرفه است گزینه مناسبی هستند.

پس از تحویل چمدان می توانید باجه های مختلفی را ببینید که سرویس لیموزین را برای مسافران فراهم می کنند. در این قسمت می توانید نرخ کرایه را مشاهده کنید. اگر تصمیم بگیرید با یکی از این لیموزین ها به هتل بروید کرایه را پیشاپیش می پردازید. بعد، یکی از کارکنان شما را تا دم اتومبیل همراهی می کند و رسید را به راننده تحویل می دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>