اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه هیترو

حمل و نقل فرودگاه هیترو لندن:
فرودگاه هیترو لندن (London Heathrow) اصلی ترین فرودگاه شهر لندن و پررفت و آمدترین فرودگاه در بریتانیا محسوب می شود. در سال 2016 بیش از 75 میلیون نفر از این فرودگاه برای جابه جایی استفاده کرده اند. فرودگاه هیترو با شهر لندن حدود 32 کیلومتر فاصله دارد و با استفاده از وسایل نقلیه مختلف می توان به مرکز شهر دسترسی پیدا کرد.

اویستر کارت:
کارت الکترونیکی اویستر کارت (oyster card) کارت مخصوص حمل و نقل عمومی در انگلیس است. برای استفاده از گزینه های حمل و نقل فرودگاه هیترو لندن بهتر است قبل از هرچیز یک اویستر کارت خریداری کنید.

با خرید این کارت می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر از اتوبوس، مترو، قطار و … استفاده کنید. هنگامی که به فرودگاه هیترو رسیدید می توانید از ایستگاه مترو فرودگاه این کارت را تهیه کنید.

اتوبوس نشنال اکسپرس:
شرکت نشنال اکسپرس (National Express) سرویس هایی را از فرودگاه هیترو لندن به ویکتوریا و سایر مقاصد در بریتانیا انجام می دهد. این اتوبوس ها از ایستگاه اتوبوس مرکزی در فرودگاه، بین ترمینال های 1، 2 و 3 حرکت می کنند.

با خرید آنلاین بلیط می توانید از تخفیف های شگفت انگیز استفاده کنید. به طور میانگین، در هر ساعت 3 اتوبوس از این ایستگاه حرکت می کنند و به سمت ایستگاه ویکتوریا لندن می روند. مسیر فرودگاه هیترو تا لندن حدود 35 الی 60 دقیقه طول می کشد.

هیترو هوپا:
شرکت نشنال اکسپرس سرویس ویژه ای را به نام هیترو هوپا (Heathrow Hoppa) برای مسافران فرودگاه فراهم کرده و آن ها را از فرودگاه هیترو به هتل های مشهور لندن می رساند. این اتوبوس ها با صندلی های راحت و مدرنی که دارند یکی از بهترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه هیترو لندن به شمار می روند.

در این اتوبوس ها لازم نیست بابت چمدان و بارتان هزینه ای بپردازید و هر مسافر می تواند تا دو چمدان و مقداری ساک و کیف دستی همراه داشته باشد. باجه اتوبوس های هیترو هوپا در سالن پروازهای ورودی در ترمینال های شماره 1، 3، 4 و 5 قرار دارد. این سرویس ها به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته فعال هستند.

اتوبوس شب:
اتوبوس شب شماره N9 تقریبا بین ساعت 11:30 شب تا 5 صبح (بسته به روز هفته) از فرودگاه هیترو لندن به سمت مرکز شهر حرکت می کند. این اتوبوس هر 20 دقیقه یکبار حرکت می کند و مسیر فرودگاه تا مرکز شهر را در مدت زمان تقریبی 75 دقیقه طی می کند.

قطار:
قطار هیترو اکسپرس(Heathrow Express) سریع ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه هیترو لندن به سمت مرکز شهر است. با استفاده از این قطارها در عرض 15-20 دقیقه می توانید به ایستگاه پدینگتون لندن برسید. قطار اکسپرس از ساعت 5 صبح تا 11:55 نیمه شب به جابه جایی مسافران فرودگاه می پردازد.

قطار هیترو کانکت (Heathrow Connect) بین ترمینال های فرودگاه هیترو و ایستگاه پدینگتون به جابه جایی مسافران می پردازد. این قطارها هر 30 دقیقه یک بار حرکت می کنند و این مسیر را در حدود 25 دقیقه طی می کنند.

مترو:
خط متروی پیکادلی تمام ترمینال های فرودگاه هیترو لندن را به مرکز شهر لندن متصل می کند. این خط مترو در فرودگاه هیترو سه ایستگاه دارد: یک ایستگاه بین ترمینال های 1، 2 و 3، یک ایستگاه در ترمینال شماره 4 و ایستگاهی نیز در ترمینال شماره پنج.

مترو از ساعت 5 صبح تا 23:40 دقیقه شب فعال است و مسیر فرودگاه هیترو لندن تا مرکز شهر لندن را در مدت زمان 50 دقیقه طی می کند. مترو را شاید دیدنی ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه هیترو لندن دانست، چون این مترو قدیمی ترین شبکه حمل و نقل زیرزمینی در دنیا به شمار می رود.

بنابراین با سوار شدن به مترو می توانید تجربه حضور در مترویی 100 ساله را نیز تجربه کنید. برای استفاده از مترو هم می توانید از اویستر کارت خود استفاده کنید و هم اینکه کارت متروی یک روزه یا تعداد نامحدود سفر را تهیه کنید.

تاکسی:
در فرودگاه لندن وقتی از سالن خارج می شویم با ردیفی از تاکسی ها مواجه می شویم که منتظر مسافر هستند. برای امنیت بیشتر توصیه می شود تنها از اتوبوس های مشکی و دارای مجوز استفاده کنید.

ممکن است تاکسی های متفرقه ای نیز وجود داشته باشند و کرایه ای کمتر را به شما پیشنهاد بدهند، اما پیشنهاد می شود اگر برای اولین بار به لندن سفر می کنید حتما از تاکسی های دارای مجوز استفاده کنید. بهتر است قبل از سوار شدن کرایه مقصد را از راننده بپرسید.

تاکسی راحت ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه هیترو لندن است و در مدت زمان یک ساعت شما را به مرکز شهر لندن می رساند. تمام ترمینال های فرودگاه دارای باجه کرایه تاکسی و تاکسی های آرم دار مشکی هستند.

تسهیلات ویژه حمل و نقل:
افراد توانخواه که نیاز به تسهیلات ویژه حمل و نقل دارند می توانند از گزینه های مختلف حمل و نقل فرودگاه لندن به راحتی استفاده کنند. کارکنان فرودگاه هیترو به مسافران توانخواه با نیازهای ویژه کمک خواهند کرد تا بهترین وسیله نقلیه را انتخاب کنند.

قطارهای هیترو اکسپرس قسمت هایی ویژه برای مسافرانی که از ویلچیر استفاده می کنند در نظر گرفته اند. خارج شدن از قطار در ایستگاه پدینگتون نیز برای این مسافران آسان و بی دردسر خواهد بود. البته مسافران توانخواه این نکته را در نظر داشته باشند که تعداد زیادی از ایستگاه های مترو بالابر ندارند. اما تمام خط اتوبوس رانی شهر لندن مجهز به خدمات ویژه برای سوار و پیاده شدن افراد با ویلچر است و این مسافران از این جهت مشکلی نخواهند داشت

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>