اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه کوالالامپور

مسیر از فرودگاه کوالالامپور به مرکز شهر:
فرودگاه بین المللی کوالالامپور (KLIA) مهم ترین فرودگاه کشور مالزی و یکی از فرودگاه های مهم و مشهور منطقه جنوب شرق آسیا به شمار می رود.

این فرودگاه مقصد میلیون ها گردشگر از سراسر دنیاست و در سال 2016، بیش از 52 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده کرده اند. از آنجا که مالزی و فرودگاه کوالالامپور مقصد محبوبی برای گردشگران ایرانی محسوب می شود.

راه های دسترسی به مرکز شهر کوالالامپور:
اگر با استفاده از تور کوالالامپور به این فرودگاه سفر می کنید لازم نیست نگران حمل و نقل فرودگاه باشید. خدمات ترانسفر فرودگاه معمولا از سوی مجریان تور ارائه می شود و شما را از فرودگاه به هتل و مرکز شهر می برند.

اما اگر قصد دارید به صورت شخصی به مالزی سفر کنید گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارد. خوشبختانه گزینه های حمل و نقل فرودگاه کوالالامپور بسیار زیاد است و با هر بودجه و زمانی که داشته باشید می توانید خود را از فرودگاه به مرکز شهر برسانید

قطار اکسپرس فرودگاه:
سریع ترین راه برای جابه جایی بین فرودگاه و مرکز شهر بدون شک قطار اکسپرس (KLIA Express) است. این قطارها با حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند و فاصله فرودگاه کوالالامپور تا مرکز شهر را در 28 دقیقه طی می کنند.

قطار اکسپرس در فاصله فرودگاه و مرکز شهر هیچ گونه توقفی ندارد و هر روز با فواصل زمانی حدودا 20 دقیقه یک بار حرکت می کند. قطار اکسپرس سریع ترین و نسبتا راحت ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه کوالالامپور به شمار می رود؛

به ویژه اگر برای بار اول به کوالالامپور سفر می کنید تماشای کلان شهر کوالالامپور از پنجره های قطار تجربه ای جالب و جذاب خواهد بود. این قطارها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، صندلی های راحت، دستشویی، سرگرمی های دیجیتال، فضا برای قرار دادن بار و چمدان و تسهیلات ویژه ویلچیر هستند. برای تهیه بلیط اکسپرس می توانید از طریق اپلیکیشن، وبسایت یا باجه های واقع در فرودگاه خریداری کنید.

اتوبوس شاتل فرودگاه:
برای کسانی که قصد سفر ارزان به کوالالامپور را دارند و دنبال ارزان ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه کوالالامپور هستند اتوبوس شاتل بهترین گزینه است. این اتوبوس ها بدون هیچ گونه توقف از فرودگاه کوالالامپور تا ایستگاه مرکزی کوالالامپور در مرکز شهر حرکت می کنند و قیمت بلیط اتوبوس تنها 18 رینگیت مالزی (RM) (حدود 4 دلار) است.

اتوبوس های شاتل سیستم تهویه مطبوع و صندلی های راحتی دارند و در طول سفر می توانید از موسیقی های شاد مالزی نیز لذت ببرید. این امکان برای مسافران وجود دارد که هنگام رسیدن به فرودگاه بلیط رفت و برگشت اتوبوس های شاتل را تهیه کنند و هزینه ای کمتر بپردازند. باجه فروش بلیط در طبقه دوم ترمینال قرار دارد و اتوبوس ها هر نیم ساعت یک بار از ساعت 5:30 صبح تا 21:30 شب فعال هستند.

تاکسی و لیموزین:
اما راحت ترین (نه ارزان ترین) گزینه حمل و نقل فرودگاه کوالالامپور تاکسی است. با استفاده از تاکسی می توانید از فرودگاه کوالالامپور سوار شوید و بدون دردسر روبروی هتلتان پیاده شوید. کرایه تاکسی ها از حدود 70 رینگیت (برای تاکسی های معمولی) شروع می شود و تا بالای 100 رینگیت (برای تاکسی های وی آی پی، سرویس لیموزین یا تاکسی های ویژه) متغیر است.

تاکسی های فرودگاه با تاکسی های شهری متفاوت هستند و بسیار مدرن و راحتند. برای سوار شدن به این تاکسی ها لازم است از باجه مخصوص بلیط تهیه کنید و بلیط تاکسی های معمولی نرخ ثابتی دارد.

در فرودگاه کوالالامپور 4 انتخاب برای تاکسی دارید: تاکسی معمولی، پریمیوم لیموزین، سوپر لاکچری و ون های ویژه خانواده. تاکسی های معمولی ارزان ترین تاکسی هستند و برای 2-3 نفر مناسب هستند.

اگر تعدادتان 3-4 نفر است و بار و چمدان زیادی همراهتان دارید می توانید از تاکسی های پریمیوم استفاده کنید. این تاکسی ها به نسبت تاکسی های معمولی فضای داخلی جادار و بزرگ تری دارند. تاکسی های پریمیوم گران ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه کوالالامپور به شمار می روند، اما در عین حال راحت ترین گزینه نیز هستند.

تاکسی های سوپر لاکچری از همه لوکس تر هستند و از ماشین های جگوار نوع اس استفاده می کنند. تاکسی های ون نیز برای تعداد بیشتر از 4 نفر مناسب است و برای خانواده ها بهترین انتخاب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>