اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه ناریتا

از فرودگاه ناریتا توکیو به هتل:
ژاپن و توکیو یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران است و سالانه میلیون ها نفر به ژاپن سفر می کنند. فرودگاه ناریتا یکی از دو فرودگاه اصلی شهر توکیو است و بسیاری از گردشگران از این شاهراه وارد کشور ژاپن می شوند.

خوشبختانه گزینه های حمل و نقل فرودگاه ناریتا از تنوع بالایی برخوردار است و به راحتی و با کمی اطلاعات توانید بدون دانستن یک کلمه ژاپنی به راحتی از فرودگاه ناریتا به هتل و مرکز شهر توکیو بروید.

فرودگاه ناریتا دو ترمینال مسافربری دارد و هر ترمینال، ایستگاه قطار مخصوص خود را دارد. همچنین اتوبوس های شاتل فرودگاه به طور رایگان مسافران را بین دو ترمینال جابجا می کنند. فرودگاه ناریتا در بیرون شهر توکیو و در فاصله 70 کیلومتری شمال شرقی توکیو واقع شده است. مسافت طولانی و ترافیک بالا در ساعات اوج باعث می شود سفر از فرودگاه به مرکز شهر حدود 1 الی 2 ساعت طول بکشد.

اتوبوس لیموزین:
اتوبوس های لیموزین فرودگاه مسافران را از فرودگاه ناریتا سوار کرده و مقابل هتل های مشهور و مهم پیاده می کنند. بنابراین اگر هتل معتبری را برای اقامت انتخاب کرده باشید احتمالا درست مقابل درب هتل پیاده خواهید شد.

باجه فروش بلیط اتوبوس لیموزین در طبقه همکف فرودگاه وجود دارد؛ بلیط اتوبوس برای بزرگسالان حدود 3000 ین ژاپن است. البته اگر بلیط رفت و برگشت را خریداری کنید تخفیف ها و مزایای ویژه ای مثل بلیط مترو رایگان نیز دریافت خواهید کرد. برای اطلاع بیشتر از مسیرهای حرکت و ایستگاه های اتوبوس لیموزین می توانید به وبسایت …..مراجعه کنید.

اتوبوس لیموزین انتخاب راحت و به صرفه ای برای حمل و نقل است و حتی اگر مقابل در هتلتان هم ایستگاه وجود نداشته باشد، می توانید مسیری کوتاه را سوار تاکسی شوید و بعد خود را به ایستگاه اتوبوس برسانید.

این اتوبوس ها مسیر فرودگاه ناریتا تا مرکز شهر را در فاصله حدود 60 الی 100 دقیقه طی می کنند. دقت داشته باشید که حرکت اتوبوس ها در ساعت 10:30 شب پایان می یابد، به همین دلیل اگر می خواهید با اتوبوس به هتل بروید این نکته را در نظر داشته باشید.

قطار:
اگر قصد دارید با استفاده از قطار به هتل بروید باید بگوییم که برای این کار سه گزینه پیش رو دارید: 3 خط قطار از فرودگاه ناریتا به سمت مرکز شهر توکیو حرکت می کنند. در هر دو ترمینال فرودگاه ناریتا ایستگاه های قطار جداگانه ای وجود دارد.

قطار ناریتا اکسپرس:
راحت ترین راه برای جابه جایی بین فرودگاه و ایستگاه توکیو، قطار ناریتا اکسپرس (NEX) است. سفر یک طرفه از فرودگاه به مرکز شهر حدود یک ساعت طول می کشد و حدود 3000 ین هزینه دارد. این قطارها هر 30 الی 60 دقیقه حرکت می کنند و به شبکه ریلی ژاپن متصل هستند. بلیط دو طرفه این قطار حدود 4000 ین است و تا دو هفته اعتبار دارد.

قطار اسکای لاینر:
اگر به دنبال سریع ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه ناریتا می گردید باید اسکای لاینر (Skyliner) را انتخاب کنید. این قطارهای سریع السیر مسیر فرودگاه ناریتا تا مرکز شهر تا در مدت زمان حدودا 36 دقیقه طی می کنند. این قطارها 2-3 بار در ساعت حرکت می کنند.

قطارهای جدید اسکای لاینر دارای صندلی های راحت و مدرنی هستند و می توانند با حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

مسیر ترمینال شماره 1 فرودگاه توکیو تا ایستگاه اوئنو توکیو حدود 44 دقیقه طول می کشد و اگر در ایستگاه های نیپوری و ترمینال شماره 2 توقف نکند این مسیر را در 36 دقیقه طی می کند. برای استفاده از این قطارها می بایست از قبل بلیط خود را رزرو کنید. گردشگران خارجی که به صورت آنلاین بلیط اسکای لاینر را تهیه کنند از تخفیف نیز برخوردار خواهند بود.

قطار معمولی:
قطارهای عادی توکیو نیز از جمله گزینه های حمل و نقل فرودگاه ناریتا به شمار می روند. این قطارها هر 20 دقیقه یک بار از فرودگاه ناریتا حرکت می کنند و پس از حدودا 80 دقیقه به ایستگاه کیسی اوئنو (Keisei Ueno) در توکیو می رسند.

این قطارها بلیط های ارزان تری دارند و اگر به دنبال سفر ارزان هستید گزینه مناسب تری هستند. این قطارها شما را به خط راه آهن یامانوته (Yamanote Line) یا خط که ایهین-توهوکو (Keihin-Tohoku Line) می رسانند و از این طریق می توانید به نقاط مختلف ژاپن سفر کنید.

اتوبوس شاتل فرودگاه:
سرویس شاتل فرودگاه امکانی ویژه و ارزان برای حمل و نقل فرودگاه ناریتا به شمار می رود. این اتوبوس ها تقریبا سه بار در ساعت از فرودگاه ناریتا به مقصد ایستگاه توکیو حرکت می کنند. کرایه این اتوبوس ها حدود 1000 ین در طول روز و 2000 ین در طول ساعات شب است.

اگر بلیط این اتوبوس ها را به صورت آنلاین خریداری کنید شامل تخفیف نیز می شوید. اتوبوس شاتل فرودگاه مسیر فرودگاه ناریتا تا مرکز شهر را در 90 دقیقه طی می کنند.

تاکسی:
تاکسی در فرودگاه ناریتا و به طور کلی در ژاپن بسیار گران است. کرایه تاکسی از فرودگاه ناریتا تا ایستگاه توکیو حدود 25000 ین برایتان تمام خواهد شد، البته ممکن است به دلیل ترافیک بر این مبلغ اضافه هم بشود.

همان طور که در بالا اشاره کردیم گزینه های حمل و نقل فرودگاه ناریتا بسیار متنوع است و می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر خود را از فرودگاه به هتل برسانید.

اما اگر مشکلی از بابت هزینه ندارید و دوست دارید در یک اتومبیل اختصاصی به هتل بروید می توانید تاکسی را انتخاب کنید. البته باید محاسبه ترافیک و گیر کردن در ترافیک شلوغ توکیو را نیز بکنید

پس از مرور گزینه های حمل و نقل فرودگاه ناریتا به این نتیجه می رسیم که اگر عجله دارید و می خواهید هرچه سریع تر خود را به مرکز شهر برسانید قطار (به ویژه اسکای لاینر) را انتخاب کنید. اگر عجله ای ندارید و می خواهید کمتر هزینه کنید اتوبوس را انتخاب کنید.

اگر هم پولدار هستید و می خواهید در رفاه و راحتی به هتل برسید پس تاکسی گزینه مناسبی برای شماست. در هر صورت، برای انتخاب بهترین روش حمل و نقل لازم است مکان و موقعیت هتل، زمان رسیدن به فرودگاه و بودجه خود را در نظر بگیرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>