اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وقتی کولر گازی خراب می شود یکی از مهم ترین سوالاتی که برای ما پیش می آید این است که آیا تعمیر کولر به صرفه تر است یا تعویض آن؟برای پاسخ به این سوالات باید مسائل مختلفی را در نظر گرفت. مسائلی چون عمر مفید کولر گازی، هزینه تعمیر قطعی آن، هزینه سرویس و هزینه برق و انرژی مصرفی کولر گازی.در این مطلب تمامی این نکات را مورد بررسی دقیق قرار داده ایم تا به پاسخی قطعی برای سوال بالا برسیم. با ما همراه باشید.

تعمیر کولر گازی بهتر است یا تعمیر آن؟

بهترین پاسخ برای این سوال تعمیر قطعی کولر گازی است مخصوصا وقتی کولر گازی شما کارکرد بالایی داشته باشد.عمر مفید کولرگازی ها اغلب بین 10 تا 15 سال است. بنابراین اگر کولر گازی شما خراب شده و مدت زمانی کارکرد آن از عمر مفیدش بیشتر شده بهتر است به جای تعمیر کردن به فکر خرید یک کولر گازی نو باشید. تعمیر کولر گازی که عمر مفیدش را کرده بی فایده است زیرا قطعات آن زود به زود خراب شده و به طور کلی هزینه تعمیر مرتب آن بیشتر از خرید یک کولر گازی نو خواهد بود.

چه زمانی دیگر تعمیر کولر گازی توصیه نمی شود؟

این مساله بستگی به میزان خرابی کولر گازی شما دارد. اگر هزینه زیادی برای تعمیر کولر گازی خود کرده اید اما همچنان درست کار نمی کند یعنی زمان آن رسیده که یک کولر گازی نو بخرید. تعمیر در مراحل اولیه می تواند نتیجه خوبی به دنبال داشته باشد اما اگر زمان زیادی گذشته و شما هنوز در حال صرف هزینه تعمیرات اضافی برای کولر گازی هستید بهتر است این کار را ادامه ندهید. در این شرایط خرید یک کولر گازی نو و باکیفیت و البته دارای ضمانت نامه معتبر کاری عاقلانه تر و اقتصادی تر بوده و مانع از هدررفت بیشتر وقت و پول شما خواهد شد.

مزایای تعویض کولر گازی نسبت به تعمیر آن

  • عدم هدررفت بی جهت سرمایه و وقت شما برای تعمیر کولرگازی قدیمی
  • خرید کولر گازی نو با کارکرد بالا و هزینه برق کمتر برای شما بهتر است زیرا کولرهای قدیمی و معیوب، مصرف برق را بالا برده و هزینه قبض برق شما را به شدت افزایش می دهند.
  • با خرید کولر گازی جدید هزینه های مربوط به سرویس، روغن کاری، مراقبت و نگهداری از کولر کاهش می یابد.
  • با تعویض کولر گازی های پوسیده و زنگ زده با کولرگازی نو زیبایی فضای خانه شما دو چندان خواهد شد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>