اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کولر گازی رایج ترین و بهترین وسیله سرمایشی در اغلب نقاط جهان است که قدرت بالایی در خنک کردن فضای داخلی ساختمان دارد.این روزها که هوا گرمتر شده است باید دوباره کولر های گازی ها را روشن کنیم. اگر کولر گازی را روشن کردید و متوجه کاهش قدرت سرمایش آن شدید خیلی تعجب نکنید. اغلب کولرها هر ساله یا هر دو سال یک بار ممکن است دچار این مشکل شوند.

چه زمانی کولر به شارژ مجدد نیاز دارد؟

اگر کولر گازی شما دیگر مانند سابق نمی تواند خانه را خنک کند احتمالا مشکل از گاز فریون آن است که در این حالت میگویند گاز کولر رفته است. گاز فریون در کولر گازی نقش یک مبرد را ایفا کرده و عنصر اصلی در قدرت سرمایش کولرهای گازی است. در صورت بروز این مشکل باید شارژ مجدد گاز کولر انجام شود که در ادامه با چگونگی آن آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

شارژ کولر گازی باید توسط متخصص انجام شود!

اگر گاز کولر گازی شما رفته است برای شارژ مجدد آن باید به یک فرد حرفه ای مراجعه کنید. هنگام تعویض گاز فریون و افزایش گاز جدید فریون به کولر گازی خطرات زیادی ممکن است پیش بیاید که همین مساله بیانگر اهمیت انجام این کار توسط یک فرد حرفه ای است.فردی که میخوهد گاز کولر را شارژ کند باید در این زمینه متخصص بوده و دارای گواهینامه ی تائیدشده EPA باشد. این کار نیاز به تجهیزات خاصی دارد که اغلب گران قیمت هستند.

چه زمانی می گوییم که گاز کولر رفته است؟

اولین علامت گاز رفتگی کولر گازی کم شدن قدرت خنک کنندگی کولر است. اگر کولر شما دیگر مانند سابق خنک نمی کند احتمال بسیار زیاد گاز فریون آن کاهش یافته و باید شارژ شود.دومین علامت کم شدن گاز فریون کولر گاز وفتی است که کولر رطوبت را دفع نمی کند.

در این حالت بوی بدی از کولر گازی وارد فضای خانه می شود که تشخیص آن بسیار آسان است.این مساله ممکن است ناشی از مشکلات دیگر در کولر گازی نیز باشد. کثیف بودن فیلتر و یا مسدود شدن آن با خاک مانع از نفوذ هوا به کویل های خنک کننده شده و این بوی بد را ایجاد می کند.

اهمیت تمیز کردن کولر گازی

تمیز کردن کولر گازی یک امر ضروری برای بهبود عمر مفید آن است. هر چند بیرون آوردن کولر از محفظه اش کاری سخت است اما باید این کار را انجام دهید زیرا عدم تمیز کردن به موقع کولر گازی می تواند روند تهویه مطبوع آن را دچار اختلال کند.

عدم تمیز کردن به موقع کولر گازی ممکن است منجر به کاهش فریون کولر گازی شود. برای پیشگیری از این مساله توصیه می شود هر ساله در فصل بهار کولر گازی خود را تمیز کنید تا مجبور به خرید قطعات جدید یا تعویض گاز آن نشوید.

نظافت به موقع کولرگازی می تواند کولر شما را سالم نگه داشته و از هزینه های اضافی جلوگیری کند. اگر از کولر گازی خود به درستی مراقبت کنید و هر ساله گاز فریون آن توسط یک تکنسین چک شود حداقل 10 سال عمر مفید خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>