اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

با شروع فصل گرما نیاز به نصب و تعمیر کولر آبی کاملا ضروری و حیاتی می شود. البته اگر شما کولر آبی دارید بهتر است با تعمیر و سرویس کولر آبی باعث طولانی شدن عمر کولر آبی شود. در سال نزدیک 5 یا شش ماه کولر آبی کاملا خاموش است به همین دلیل بهتر است قبل از راه اندازی مجدد آن را سرویس و روغن کاری موتور و یاتاق کولر آبی را انجام دهید.

بهترین زمان برای روغن کاری موتور کولر آبی

معمولا با توجه به شهری که زندگی می کنید شروع فصل گرما و روشن کردن کولر آبی متفاوت است اما معمولا اواخر اردیبهشت و خرداد شروع بهترین زمان برای روغن کاری موتور کولر آبی است.

نحوه روغن کاری موتور کولر آبی

با خرید روغن موتور و ریختن آن داخل روغن سرنگ و روغندان چرخ می توانید اقدام به روغن کاری موتور و یاتاق کنید. و قبل از هر چیزی برق را قطع کنید.

روغن کاری یاتاق کولر آبی

یاتاق کولر آبی یکی از اجزای اصلی کولر آبی است که هر دو ماه یکبار نیاز به روغن کاری دارد.درپوش یاتاق را باز کنید و روغن موتور را داخل آن بریزید تا جایی که از درپوش سرریز شود.یک یاتاق در سمتی است که تسمه روی پولی قرار دارد و یک یاتاق در سمت مقابل هر دو را روغن کاری کنید.پس از اینکه روغن را داخل یاتاق ریختید با چرخاندن پروانه با دست باعث روان شدن آن شوید.

آموزش روغن کاری موتور کولر آبی

همانطور که مطابق عکس می بینید تسمه روی پولی یاتاق و موتور قرار دارد. تنها کافیست قسمت سوراخ موتور کولر آبی را روغن بریزید.شما می توانید با باز کردن پیچ های موتور کولر آبی آن را باز کنید و اقدام به روغن کاری کنید. توجه داشته باشید که این کار نیاز به تخصص کافی دارد زیرا اگر بلد نباشید ممکن است ریتم تسمه و پولی را بهم بریزید و باعث ایجاد سر و صدای کولر آبی شوید.

رعایت نکات مهم هنگام روغن کاری موتور و یاتاق کولر آبی

  • روغن روی سیم پیچی موتور ریخته نشود زیرا ممکن است باعث اتصالی سیم پیچ شود.
  • روغن های نوع MS یا همان روغن هایی که برای موتور اتومبیل استفاده می شود مناسب هستند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>