اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد پمپ لجن کش در تخلیه چاه فاضلاب است که جانشین بسیار مناسبی برای تانکرهای مکنده و پمپ ساکشن می باشد. چاه فاضلاب محل تخلیه فضولات خانگی است که پس از مدتی پر شده و باید تخلیه شود. دستگاه پمپ لجن کش به راحتی تمام فضولات موجود در چاه را مکیده و از چاه خارج می کند. در این مطلب شما را با نحوه کار با دستگاه پمپ لجن کش آشنا می کنیم.

تخلیه چاه فاضلاب

پمپ لجن کش بهترین ابزار برای تخلیه چاههای فاضلاب است و اغلب شرکت های تخلیه چاه از این ابزار برای خارج کردن تمامی لجن و فضولات از درون چاه استفاده می کنند. البته این دستگاه برای چاههای کوچک و خانگی مناسب است اما برای تخلیه چاهای بزرگ و حجیم تانکرهای مکنده ابزار بهتری هستند.

روش کار پمپ لجن کش

پمپ لجن کش ابزاری بسیار مناسب برای تخلیه فاضلاب غلیظ، لجن فاضلاب و فضولات از درون چاه است که سرعت عمل بسیار خوبی در این زمینه دارد. برای استفاده از این پمپ ها ابتدا دهانه مکنده آنها را درون فاضلاب قرار می دهند و پس از روشن شدن تمامی لجن و فضولات چاه مکیده و به بیرون از چاه هدایت می شود. پمپ لجن کش دستگاه قدرتمندی برای تخلیه چاه است و امروزه به یکی از پرکاربردترین دستگاههای شرکتهای تخلیه چاه مبدل شده است. در هنگام استفاده از این دستگاه باید نکات ایمنی لازم را رعایت کرد.

تخلیه چاه به وسیله پمپ لجن کش

کاربرد پمپ لجن کش در واقع تخلیه سریع و بی دردسر چاه های فاضلاب خانگی است که در کمترین زمان ممکن فضولات و لجن درون چاه خانه شما را تخلیه می کند. این دستگاه پرکاربرد را می توان برای تخلیه لجن، فضولات و فاضلاب غلیظ استفاده کرد و نتیجه کار بسیار رضایت بخش خواهد بود. کار با این ابزار بسیار آسان بوده و نیاز به مهارت زیادی ندارد. این دستگاه با کمترین خرابی ممکن چاههای فاضلاب منازل را تخلیه کرده و دیگر نیازی به تانکرهای مکنده چاه نخواهد بود.

تخلیه چاه فاضلاب خانگی

پمپهای لجن کش اولین انتخاب شرکت های تخلیه چاه برای تخلیه چاههای خانگی و محلی در کوچه ها هستند. پمپهای لجن کش سروصدای ممکن را دارند و به همین دلیل مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نمی کنند. برای تخلیه چاههای بزرگ و چاه مجتمع ها باید از تانکر مکنده مخصوص استفاده کرد زیرا اینگونه چاهها حاوی حجم زیادی از فاضلاب و لجن بوده که مدت های طولانی در چاه مانده اند و برای تخلیه آنها حتما باید از پمپ کف کش و تانکر مکنده استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>