اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گردو

هدف از انجام این طرح، تولید تانن از پوست گردو می باشد. ابتدا محصول مورد مطالعه معرفی شده و سپس بررسی های لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگی تولید و امکانات مورد نیاز نیز شناسایی شده است.

در نهایت توجیه اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح تولید تانن از پوست گردو برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمایه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند.

تولید تانن از پوست گردو
تانن ماده ایست شیمیایی که از مواد طبیعی نظیر پوست درختان یا بعضی خشکبار مانند گردو و پسته استحصال می شود، این ماده توانایی دارد تا هر الیافی را در مقابل پوسیدگی مقاوم کند،

در چین باستان ماهیگیران به استفاده از این ماده برای مقاوم کردن طورهای ماهیگیری در مقابل پوسیدگی استفاده می کردند. امروزه هم در صنعت چرم سازی دنیا و هم در کشور خودمان هم از این ماده در حالت مایع خود که معروف به اسید تانیک استفاده می شود.

پراکندگی تانن ها
هر دو نوع تانن ها، هیدرولیز شونده و متراکم به وفور در طبیعت وجود دارند. در بسیاری منابع این دو با هم وجود داشته و همواره یکی از این دو غالب است. نوع هیدرولیز شونده تانن ها بیشتر از برگ و گل استخراج می شود در حالی که نوع متراکم آن بیشتر از ساقه و ریشه اخذ می گردد. تانن های متراکم در بیشتر مناطق گرمسیری و مناطق معتدل وجود دارند. مانند: کاساوا.

تانن های موجود در گیاهان
همه گیاهان دارای تانن نیستند. تانن ها در غذاهای گیاهی معمول و متداول نظیر ذرت هیبرید، یونجه و بسیاری از علفهای بومی که در آنها بر علیه تانن سلکسیون انجام گرفته وجود ندارند. غذاهای گیاهی حاوی تانن، شامل گندم قرمز (در سبوس تانن ها ایجاد رنگ می کنند)، دانه جو و دانه سورگوم مقاوم به پرندگان می باشند.

مقاومت دانه در برابر پرنده با وجود تانن در ارتباط است و تانن به عنوان یک وسیله حفاظتی از گیاه انتخاب شده است. تانن ها کیفیت پروتئین را بر ای استفاده انسان و حیوان کاهش می دهند. بیشتر بقولات و گیاهان چریدنی فصل گرما دارای تانن هستند، که احتمالاً مهم ترین عامل ضد تغذیه ای و ضد کیفیتی در این گونه گیاهی می باشند.

بیشتر دانه های بقولات شامل لوبیای فاوا، لوبیای قرمز و غلاف (پوست) بادام زمینی دارای تانن بوده و پوسته های رنگی انگورها اغلب نشانه ای از وجود تانن می باشد. بلوط نیز دارای مقادیر زیادی از تانن های قابل هیدرولیز هستند. تانن های موجود در انگور قرمز بیشتر در پوست یافت می شود.

شماره تعرفه گمرکی
هر چند این کالا زیر مجموعه فصل 32 تعرفه گمرکی سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران است ولی شماره تعرفه گمرکی خاصی برای تانن یا اسید تانیک یا تانن گیاهی تخصیص داده نشده است و صرفا شماره تعرفه 3201 با شرح عصاره های دباغی با منشاء نباتی، تانن ها و املاح آنها، اترها و استرها و سایر مشتقات آنها به این محصول مرتبط شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>