اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گردو

اهمیت استراتژیکی طرح
تانن به عنوان یک ماده نگهدارنده در مقابل پوسیدگی برای بسیاری از کالاها مانند چرم در درجه اول به کار می رود لذا کاربرد آن از لحاظ شناخته شده بودن و مقاوم بودن این ماده بسیار با اهمیت است بنابراین در کل اهمیت استراتژیکی طرح تولید تانن از پوست گردو را می توان به شرح ذیل بررسی نمود.

  1. جلوگیری از خروج ارز که در حال حاضر به علت خرید ماده استخراجی طرح در کشور وجود دارد.
  2. استفاده تانن در نوعی چسب که می تواند در صنایع نظامی کاربرد داشته باشد.

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده
در حال حاضر مصرف کنندگان بزرگ تانن کشورهایی هستند که به عنوان صادر کنندگان اصلی چرم دنیا به شمار می روند و می توان به کشورهایی نظیر آرژانتین، ایتالیا، آمریکا، آلمان و ژاپن اشاره کرد و همانطور که می دانیم صنایع چرم نیاز مبرم به تانن دارند و این کشور ها مطمئناً مصرف کنندگان اصلی تانن هستند.

البته کشورهای یاد شده تولیدکنندگان مهم مشروبات نیز می باشند که خود دلیلی دیگر بر مصرف تانن از سوی این کشورهاست. در مورد تولید این محصول کشورهایی که دارای منابع غنی گیاهی تانن دار هستند مانند کشورهای استوایی آفریقا و برزیل را نام برد، همچنین کشور چین در زمره تولید کنندگان مهم این ماده است.

توضیح مرحله چهارگانه شستشو:
شستشوی تغلیظی با پمپ از تانک 4 به فیلتر شروع می شود. محصول شستشو شده به تانک 6 پمپ می شود تا عملیات عصاره سازی روی آن انجام شود. شستشوی ضعیفتری بر روی مواد تانک 3 انجام شده و به فیلتر می رود و به حالت کیک به تانک 3 باز می گردد.

سولفات و کربنات سدیم داغ از تانک 1 پمپ می شود به سمت فیلتر برای شستشوی کیک یا همان مواد نامناسب خارج شده از فیلتر وکیوم، نتیجه این شستشو به تانک 2 می رود و بقیه مواد خارج شده که حدوداً 65 % رطوبت دارند به فرایند باز می گردند.

مواد عصاره ای رسیده به تانک 7 با 37 % محتویات جامد به مراحل تبخیر و خشک سازی می روند که به صورت پودر تولید می شوند. ماشین آلات لازم برای استفاده در این طرح همانطور که در فرایند نیز توضیح داده شد به شرح ذیل می باشد:

  1. آسیاب کوبنده برای خرد کردن مواد اولیه
  2. سرند لرزشی برای جداسازی قطعات
  3. تانک های ذخیره
  4. پمپ و سایر فیلتر ها
  5. تقطیر کننده
  6. اسپری و دستگاه پودر ساز
  7. لوله کشی استیل
  8. باسکول صنعتی
  9. دستگاه های بسته بندی و برچسب زنی
  10. نقاله حمل مواد اولیه
  11. دستگاه جداساز تفاله و فاضلاب

با تو جه به تحقیقات به عمل آمده در مرحله اول این روش تولید تانن می توان به غیر از موارد 5 و 6 تمام موارد را در کشور سفارش داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>