اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آبیاری

کشورهای عمده تولیدکننده و مصرف کننده محصول

با توجه به اینکه ماده اولیه لوله و اتصالات آن از جنس پلی اتیلن سبک و سنگین (HDPE و LDPE) می باشد، کشورهای تولید کننده پلی اتیلن به طور کلی خود تولید کننده لوله و اتصالات آن نیز می باشند که کشور ایران نیز با توجه به استقرار واحدهای پتروشیمیایی در نقاط مختلف کشور از جمله این کشور ها به حساب می آید.

از نقطه نظر کشورهای مصرف کننده نیز با توجه به عمومیت کاربرد این محصول در صنعت کشاورزی، طبیعتا در تمامی نقاط دنیا دارای بازار مصرف می باشد، لیکن کشورهایی که اقلیم مناسب تری برای فعالیت های کشاورزی هستند استفاده گسترده تری از این تجهیزات دارند.

کشورهای عمده سازنده محصولات آبیاری تحت فشار

جدول

واحدهای تولید انواع اتصالات و سیستم آبیاری قطره ای

جدول

جمع بندی

با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیم کشور ایران، همواره کمبود آب در نقاط مختلف کشور وجود داشته است. از طرف دیگر استفاده از سیستم های آبیاری قطره ای منجر به کاهش قابل ملاحظه هدر رفتن آب خواهد شد، لذا استفاده از این سیستم ها در نقاط مختلف کشور توسعه یافته است. همچنین با عنایت به سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در زمینه افزایش سطح زیرکشت آب و استفاده مناسب از امکانات موجود، پرداختن به تولید لوازم و تجهیزات سیستم های تحت فشار ضرورت داشته و در این رابطه امکان صادرات نیز می تواند عامل مشوق دیگری باشد. سیستم قطره ای با توجه به مزایایی که در طرح آورده شده است، یکی از سیستم های پرکاربرد می باشد که در این طرح به عنوان محصول هدف در نظرگرفته شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>