اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شومینه ما را به یاد شومینه های سنتی با هیزم های چوبی یا شومینه هایی که با سوخت گاز تشکیل می شود می اندازد اما در این بین شومینه برقی هم طرفداران زیادی دارد. شومینه های برقی نوعی جدید از شومینه در بازار هستند که بدون سوخت هیزم از چوب یا سوخت گاز کار می کند و تمام سوخت مصرفی آن از برق است. نصب شومینه برقی بسیار آسان و نگهداری ساده دارد اما در آن سو مصرف زیاد شومینه برق مشکل اساسی است از این رو بهتر است قبل از خرید با مزایا و معایب شومینه برقی آشنا شوید.

شومینه برقی چیست؟

شومینه برقی، یک سیستم گرمایشی است که بدون استفاده از سوخت گرمای ساختمان را فراهم می کند و به عنوان شما را از دست نظافت شومینه های سنتی راحت می کند. در این حال فراموش نکنید که شومینه برقی به مانند بخاری برقی کار می کند و حس نشستن کنار آتش را به شما نمی دهد.

مزایا شومینه برقی 

نصب راحت و آسان

نصب شومینه برقی به راحتی انجام می شود و بدون نیاز به دودکش و غیره می توانید آن را هر جایی از اتاق بگذارید. شومینه برقی در طرح های مختلفی در بازار وجود دارد و تنها کافیست آن را به برق وصل کنید.

کنترل از راه دور

برای تنظیم دمای اتاق و کم و زیاد کردن میزان دمای شومینه برقی می توانید از ریموت کنترل استفاده کنید. به این ترتیب برای شما ساده خواهد بود که وقتی روی مبل دراز کشیده اید، به راحتی شومینه برقی را تحت کنترل بگیرید.

طول عمر بالا

با توجه به اینکه شومینه برقی بر خلاف شومینه سنتی نیازی به سوخت چوب و گاز ندارد از این رو چیزی برای تخریب ندارد. با این اوصاف قطعات شومینه برقی در طول زمان خراب نمی شود و به نوعی ماندگاری و طول عمر شومینه برقی از شومینه سنتی به مراتب بالاتر است.

گرمایش مناسب

شومینه برقی به دلیل نداشتن دودکش تمام گرمای تولیدی را در محیط اطراف پخش می کند. به نوعی یک شومینه برقی به راحتی می تواند فضای اطراف محیط را گرم کند.

شرایط ایمنی بهتر

به دلیل اینکه شومینه برقی با سوخت الکتریکی کار می کند مسلما گازهای سمی چون مونو اکسید کربن و دی اکسید کربن منتشر نخواهد کرد که ما نگران آن باشیم.

معایب شومینه برقی

مصرف برق شومینه برقی

به دلیل اینکه منبع تغذیه این وسیله گرمایشی برق است مسلما با شروع شدن فصل گرما نسبت به وسایل گرمایشی دیگر چون بخاری و شومینه هزینه زیادی بابت مصرف برق خواهد داشت. البته شما می توانید با عایق بندی محیط تا حدودی این هزینه مصرفی برق را کاهش دهید.

مشکلات ایمنی برق

شومینه های برقی به طبع به دلیل استفاده از برق می تواند یک خطر بزرگ برای کودکان خانه محسوب شود که باید مواظب آنها باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>