اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برای رفع گرفتگی لوله وان حمام روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید با وسایل ساده ای که در خانه دارید خودتان این مشکل را حل کنید. برای باز کردن راه آب وان حمام می توان از سفید کننده، سرکه، جوش شیرین، مایع ظرفشویی، سود سوزآور، تلمبه لوله بازکن، فنر لوله بازکنی، جاروبرقی و حتی چوب لباسی استفاده کنید. در این مطلب می خواهیم شما را با این روش های ساده آشنا کنیم تا بتوانید گرفتگی های اولیه وان حمام را خودتان برطرف کنید.

رفع گرفتگی وان حمام با سرکه و جوش شیرین

سرکه و جوش شیرین دو ماده پرکاربرد خوراکی هستند که در نظافت نیز کاربردهای زیادی دارند. از مخلوط این دو ماده به همراه آب مقطر می توانید برای باز کردن گرفتگی راه آب وان نیز استفاده کنید. برای این کار تنها به یک فنجان سرکه، ربع فنجان جوش شیرین و یک قاشق چای خوری آب گرم احتیاج دارید. این مواد را با هم مخلوط کرده و یک لوله باز کن بسیار قوی بسازید. دهانه لوله وان حمام را ابتدا تمیز کنید سپس این ماده را درون لوله بریزید تا تمامی کثیفیها، موهای بلند و چربی های گیر کرده در لوله را برطرف نماید.

کاربرد محلول سفید کننده در باز کردن گرفتگی وان

محلول سفید کننده نه تنها یک لکه بر قوی و یک شوینده پرکاربرد است بلکه یکی از موثرترین مواد برای برطرف کردن گرفتگی لوله وان حمام نیز می باشد. محلول سفید کننده می تواند در رفع گرفتگی لوله حمام که چندان شدید نباشد کمک کننده باشد. برای این کار باید ابتدا وان حمام را تخلیه کنید و سپس سفید کننده را داخل لوله بریزید. اغلب اوقات لوله وان به دلیل تجمع موهای بلند دچار گرفتگی می شود که با ریختن سفید کننده کاملا برطرف می شود.

استفاده از جوش شیرین و نمک برای باز کردن وان حمام

در این روش تنها کافی است مقدار مساوی از نمک و جوش شیرین را با هم ترکیب کرده و سپس این ترکیب را درون لوله وان حمام بریزید. نیم ساعت صبر کنید تا ترکیب تمام گرفتگی ها را از بین ببرد سپس آب را با فشار زیاد درون لوله وان بگیرید تا تمامی جرم ها شسته شود.

باز کردن گرفتگی لوله وان با آب جوش

آب جوش به تنهایی نیز می تواند در مواردی گرفتگی لوله وان را برطرف نماید. برای این کار فقط باید آب جوش را با فشار زیاد داخل وان حمام بریزید. این کار را در طی چند مرحله تکرار کنید تا گرفتگی کاملا برطرف شود.

استفاده از فنر لوله بازکنی

اگر روش های ذکر شده هیچکدام کارگر نبود باید به سراغ روش های پیچیده تری بروید. فنر لوله بازکنی دستگاهی مخصوص برای رفع انواع گرفتگی از لوله هاست که برای برطرف کردن گرفتگی لوله وان نیز می توان از آن استفاده کرد.

با استفاده از فنر لوله باز کنی می توان گرفتگی لوله را در هر عمقی از بین برد. دستگاه فنر لوله باز کنی در دو نوع برقی و دستی در بازارها موجود است که نوع برقی آن قوی تر بوده و برای رفع گرفتگی های عمیق تر به کار میرود. دستگاه فنر لوله باز کنی برقی سریعتر از نوع دستی آن بوده و به سرعت گرفتگی لوله وان حمام را رفع می کند.

باز کردن گرفتگی لوله وان به وسیله جاروبرقی

یک روش جالب و موثر برای رفع گرفتگی لوله وان حمام استفاده از جارو برقی تر و خشک است. جاروبرقی تر و خشک وسیله خاصی است که در کمتر خانه ای می توانید آنها را ببینید. برای این کار ابتدا جاروبرقی را روی قسمت تر تنظیم کرده و شلنگ آن را داخل لوله فاضلاب حمام یا وان فرو کنید. با روشن کردن دستگاه هر چیزی که درون لوله گیر کرده باشد به داخل جاروبرقی کشیده شده و راه آب باز می شود. از این دستگاه بیشتر برای خارج کردن اشیاء موجود در لوله فاضلاب استفاده می شود اما برای باز کردن گرفتگی های شدید مناسب نیست.

باز کردن گرفتگی لوله وان با چوب لباسی

یک روش بسیار ساده و جالب برای باز کردن گرفتگی وان استفاده از چوب لباسی است. برای این کار ابتدا باید یک چوب لباس فلزی را صاف کنید و یک قلاب با سر آن درست کنید. سپس این قلاب را وارد لوله وان کرده تا هر نوع گرفتگی و جرم را از آن خارج نماید.

رفع گرفتگی لوله وان حمام با تلمبه لوله باز کن

تلمبه باز کن دستگاهی موثر و کوچک برای باز کردن گرفتگی لوله وان حمام است که می تواند به موقع به داد ما برسد. این دستگاه به داخل لوله فشار وارد می کند و با همراه با تلمبه زنی فشاری به درون لوله وارد می کند که گرفتگی ها را به جلو میراند. تلمبه لوله باز کن یک ابزار کاربردی است و بهتر است همواره یک عدد از آن را در خانه داشته باشید. برای باز کردن گرفتگی وان با این روش کافی است تلمبه را روی ورودی لوله قرار دهید و به بالا و پایین فشار دهید تا گرفتگی برطرف شود.

رفع گرفتگی لوله وان حمام با مایع ظرفشویی

یک راهکار ساده برای رفع گرفتگی لوله وان حمام استفاده از مایع ظرفشویی است. مایع ظرفشویی نمی تواند موهای گیرکرده در لوله را از بین ببرد اما گرفتگی را نرم می کند تا با آب پایین برود. وقتی مایع ظرفشویی درون لوله ریختید و نرم شد باید آب را با فشار زیاد داخل لوله بگیرید تا گرفتگی نرم شده و چایین برود. این کار را باید با صبوری و چند مرتبه انجام دهید تا لوله کاملا باز شود.

سود سوزآور

سود سوزآور یک مایع شوینده بسیار موثر اما خطرناک است ه تماس آن با پوست دست موجب سوزش و خارش می شود. این ماده برای رفع گرفتگی لوله موثر است اما بهتر است حتی الامکاناز این روش استفاده نکنید. اگر مجبور به استفاده از این ماده شدید باید پیش از شروع کار دستکش پوشیده و عینک بزنید.

برای این کار باید در 3 فنجان سود سوزآور را داخل یک سطل آب سرد بریزید و خوب هم بزنید. سپس این محلول را داخل لوله وان بریزید و نیم ساعت به آن زمان بدهید تا کاملا اثر کند. پس از این زمان نیز وان را با آب به خوبی بشویید تا کاملا تمیز شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>