اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یکی از انواع دریل که برای مخلوط کردن و ترکیب مواد مختلف به خصوص در کارگاه های ساختمانی و صنعتی به کار می رود، دریل همزن یا دریل میکسر می باشد.از دریل همزن برای مخلوط کردن مواد غلیظ و رقیق و حتی خمیری شکل استفاده می شود.

به وسیله دریل همزن می توان انواع ملات، رنگ، دوغاب، مقادیری از بتن و سیمان و... را با هم ترکیب و مخلوط کرد.دریل همزن در ظاهر مانند انواع دریل دیگر می باشد با این تفاوت که در قسمت سری آن به جای انواع مته یک پره همزن نصب می شود.

یکی از مهم ترین اجزای دریل همزن، پره همزن آن می باشد.پره دریل همزن باید متناسب با کاربرد باشد.اگر پره از نظر اندازه و شکل آن درست انتخاب شود هم می تواند زمان بیش تر ی استفاده شود و هم مواد بیش تری مخلوط شود.اگر پره بیش از حد بزرگ باشد در دورهای بالا، موتور دستگاه خراب می شود.

اگر اندازه پره از حد لازم کوچک تر باشد، اختلاط مواد سخت می شود.شکل پره نیز باید بر اساس استفاده انتخاب شود.انواع شکل های پره همزن می تواند به شکل های حلقه ای، مارپیچی و سبدی باشند.قسمت مهم دیگر دریل همزن موتور آن می باشد که قدرت آن را بیش تر بر اساس گشتاور و تعداد دور در دقیقه می سنجند.

دریل همزن می تواند در انواع برقی، بنزینی و یا شارژی به کار برده شود.این نوع منبع تغذیه مانند هر دستگاه دیگر ویژگی های خاص خود را دارند.برای انتخاب و تهیه یک دریل همزن مناسب باید به سرعت های مختلفی که دریل قابلیت تنظیم دارد، گشتاور دستگاه و نیز دور دستگاه توجه کنید.

دقت کنید که اگر موادی سنگین مانند آهک و رزین را می خواهید مخلوط کنید باید دریل باقدرت و دور بالا انتخاب کنید.ایده آل این است که دریل همزن قابلیت کنترل سرعت داشته باشد که این قابلیت بیش تر برای مواد رقیق کاربردی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>