اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برای تعمیر هرگونه لوازمی نیاز به یک سری ابزار خاص داریم. در اینجا ابزار و تجهیزاتی که برای تعمیر انواع لپ تاپ به کار می رود را معرفی می کنیم.پیچ گوشتی ها پرکاربردترین ابزار هستند که در انواع دوسو و چهار سو و انواع دو پر، سه پر و... کاربرد دارد.

پیچ گوشتی ها باید متناسب با انواع پیچ هایی که در لپ تاپ استفاده می شود انتخاب شوند.پیچ گوشتی باید دارای سری با کیفیت باشد تا به پیچ های لپ تاپ آسیبی وارد نشود.بهتر است سری پیچ گوشتی ها آهنربایی باشند تا با خیال راحت پیچ ها باز و بسته شوند.از ابزارهای کاربردی دیگر، انبردست، سیم چین و دم باریک هستند.می توانید این انبرها را به صورت ست و یا تکی خریداری کنید.

آچار آلن به صورت ست که برای باز و بسته کردن پیچ های آلن استفاده می شود.برای لحیم کردن قطعات از هویه و سیم لحیم استفاده می شود.مولتی متر نیز برای اندازه گیری آمپر، ولتاژ و... استفاده می شود.
سیم های رنگی مورد استفاده در بردها و آی سی ها نیز باید داشته باشید تا در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید.

لوله های عایق یا کاهش حرارت را برای تعمیر آداپتور و تعویض سوکت ها استفاده می کنند.یک نوع گیره که برای نگه داشتن قطعات استفاده می شود و غالبا دارای یک ذره بین می باشد تا بتوان کار را دقیق تر انجام داد.سوهان برای صاف کردن برخی از سطوح تیزاستفاده می شود.سوهان دارای سایزهای مختلف هستند.
تیغه های برش که به صورت ست هستند که برای برش یا خراش دادن استفاده می شود.چسب مخصوص قطعات نیز باید همراه داشته باشید.چسب حرارتی و چسب یک دو سه نیز بسیار کاربردی می باشند.

انواع پنس برای برداشتن و نگه داشتن قطعات مختلف استفاده می شود.پنس قلابی، پنس نوک تیز که دقت بالایی دارد، پنس سرکج که برای برداشتن قطعاتی که جای دست ندارند استفاده می شود، پنس قیچی که برای نگه داشتن قطعات استفاده می شود و قفل کن دارد تا با خیال راحت کار را انجام دهید و یک موچین برای بریدن سیم هایی که نازک هستند.

دستگاه های دمنده و مکنده یا همان بلوور، برای تمیز کردن قطعات و بدنه لپ تاپ، بسیار کاربردی می باشند.سشوار صنعتی نیز در نصب و تعمیر پورت ها و... کاربرد دارد.گریس حرارتی، پیچ گوشتی برقی مخصوص قطعات الکتریکی، دریل شارژی و مته، مایع و خمیر فلکسی، هیتر که برای برداشتن و نصب قطعات روی برد کاربرد دارد، و... نیز از ابزارهایی هستند که در تعمیرات لپ تاپ کاربرد دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>