اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نوار درزگیر به طور کلی یک نوار از جنس و با ضخامت های مختلف است که برای پوشاندن شکاف ها و درزها در مصالح مختلف استفاده می شود.پوشاندن درز میان در و پنجره ها، شکاف زیر در، نوارهای درزگیر با نام های تیپ یا طیف نیز در بازار شناخته می شوند.نوار درزگیر انواع گوناگونی دارند، در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم.

یک نوع نوار درزگیر که بسیار رایج است نوار درزگیری است که برای درزهای در و پنجره ها برای جلوگیری از ورود و خروج سرما و گرما استفاده می شود.این نوع نوار درزگیر از جنس فوم یا اسفنج هست. در ضخامت های مختلف در بازار یافت می شود.این نوع نوار می تواند چسب دار و بدون چسب باشد.یک نواع نوار درزگیر عایق هست که غالبا به رنگ آبی است و برای پوشاندن دور لوله و کف شورها کاربرد دارد که در دو نوع برای پوشش گوشه های بیرونی و دور لوله ها و کف شورها کاربرد دارد.

یکی از انواع نوار درزگیر که استفاده رایجی دارد و در سیستم های کناف استفاده می شود، نوار درزگیر توری از جنس فایبرگلاس، کاغذی و فایبرگلاس می باشد که برای مسلح کردن، مسطح کردن و پوشاندن درزها در محل نصب و مونتاژ صفحات گچی که با بتونه درزگیر پر می شوند، استفاده می شود تا مانع ترک خوردن در اثر لرزش های ناگهانی در این صفحات شود و سطوح برای رنگ آمیزی و هر نوع پوشش دکوراتیو آماده شود.

از این نوع نوار درزگیر برای یکسان کردن سطوح گوشه ها نیز استفاده می شود تا از آسیب ها هنگام ضربه محافظت شود.این نوارها می توانند چسب دار یا بدون چسب، در نتیجه در نوع استفاده تفاوت خواهند داشت.نوار درزگیر در سیستم کناف نقش بالایی دارد و به نوعی نقش استخوان بندی دارد.نوعی نوار درزگیر برزنتی هست که برای عایق کاری در صنایع لوازم خانگی، خودروسازی و... که با ورق های فلزی و کانال های فلزی سر و کار دارد استفاده می شود.

یک نوع درزگیر آلومینیومی نیز هست که سطح آینه ای دارد و رسانا می باشد و در عایق کاری با عایق های روکش آلومینیوم کاربرد دارد.برای درزگیری و هوابندی عایق نیز از نوارهای الاستومتری با جنس یکسان با عایق استفاده می شود.برای اینکه یک نوار درزگیر مناسب با کار خود را انتخاب کنید باید این موارد را در نظر بگیرید:طول و عرض نوار، سایز توری، وزن و جنس نوار، بسته بندی و میزان چسبندگی نوار درزگیر.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>