اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دریل مگنت یک ابزار حرفه ای است که در پروژه ها و کارگاه ها استفاده می شوند.این نوع دریل با نام های دریل مغناطیسی یا دریل پایه مگنت نیز شناخته می شود.این دریل در پل سازی و ساختمان سازی، سازه های فولادی، معادن و کشتی سازی، کارخانجات، کارگاه های جوشکاری، راه آهن، تأسیسات و تعمیر و نگهداری، خطوط نفت و گاز و... کاربرد دارد.

دریل مگنت برای سوراخ کردن فولاد و فلزات کاربرد دارد و برای پروژه ها مانع از هزینه های جابه جایی قطعات و زمان بردن برای این کار می شود.این نوع دریل سبک و قابل حمل می باشد.دریل مگنتی این قابلیت را دارد تا در هر سه حالت عمودی، افقی و وارونه سوراخکاری را انجام دهد و مهم ترین ویژگی این دریل این است که در ارتفاعات نیز قابل استفاده هست.

دریل مگنتی به وسیله پایه های مغناطیسی به قطعه کار متصل می شود و می تواند تا 120 میلی متر سوراخکاری انجام دهد.سرعت سوراخکاری در دریل های مگنتی بالا می باشد.یکی از مزایای دیگر دریل مگنتی این است که براده های حاصل از سوراخکاری به صورت پولکی و اندک می باشد و به همین دلیل می توان آن ها را به فروش رساند.

مولفه هایی که در خرید دریل مگنت باید در نظر گرفته شوند شامل موارد زیر می شود:قطر، عمق و سرعت سوراخکاری، محیط کار و محدودیت ها و نیز جنس ماده ای که قرار است سوراخ شود.دریل مگنت در ابعاد کوچک و با ارتفاع کم تا ابعاد بزرگ و قابل تنظیم در سرعت های مختلف می توانند انتخاب شوند.همچنین قدرت چسبندگی مگنت دریل نیز مهم می باشد.

در بازار دو نوع دریل مگنتی شناخته می شود یک مدل هست که وزن زیادی دارد و هزینه تعمیرات آن نیز زیاد است و فقط با مته ته کونیک کار می کند.نوع دیگر نیز وزن پایین و سرعت بالایی دارد و با مته های ته کونیک و گردبر کاربرد دارد.در مدل های جدید دریل مگنت قلاویز کاری به آن ها اضافه شده است.

دریل مگنتی این قابلیت را دارد تا با اتصال آن به یک سری از لوازم جانبی استفاده های بیش تری از آن کرد.می توان به دریل مگنت پد مکنده متصل کرد، یا می توان تبدیل مته به دریل و یا سه نظام مبدل لوله به آن وصل کرد.می توان دریل را روی یک پایه مگنت گردان وصل کرد و یا مته خزینه و یا قلاویز کاری را روی آن نصب کرد.یک سیستم خنک کننده و یک منبع تغذیه نیز قابلیت اتصال به دریل مگنتی را دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>