اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این مقاله درباره ایرادات متداول دستگاه جوش لوله سبز و نحوه رفع مشکل به وجود آمده توضیحاتی را بیان می کنیم.اگر برق دستگاه قطع شده باشد و کلید روشن و خاموش آن وصل نباشد می تواند به این دلیل باشد که سیم رابط یا پریز برق قطع باشد.ممکن است دو شاخه و یا کابل دستگاه قطع باشد.ممکن است کلید برق دستگاه نیز دچار اشکال شده باشد.

گاها ممکن است چراغ درون کلید سوخته باشد.برای اینکه این مشکل رفع شود باید جریان برق، پریز و سیم رابط چک شود.دو شاخه و کابل دستگاه را چک کنید.اگر مشکل از هیچ یک از اینها نبود، دستگاه را باز کنید و کلید را تعمیر کنید.

گاهی ممکن است ترموستات قطع شده باشد، ممکن است که برق ترموستات قطع شده باشد، برای رفع این مشکل بدنه دستگاه را باز کنید و مشکل را رفع کنید.ممکن است قطعی ترموستات به علت قطعی یا سوختن لامپ آن باشد که در این حالت هم باید بدنه باز شود و لامپ آن تعویض شود.ممکن است قطعی ترموستات به علت چسبندگی جوشن ها باشد که باید در اینصورت جریان برق را قطع کنید و با سنباده نازک و نرم چند بار روی جوشن ها را تمیز کنید.

ممکن است متوجه شوید که دستگاه حرارت تولید نمی کند.علت این مشکل ممکن است این باشد که جریان برق قطع شده یا کلید دستگاه مشکل داشته باشد و یا ممکن است کلید ترموستات دچار مشکل شده باشد.یکی از مشکلات دیگر این است که المنت دستگاه قطع شده باشد.برای رفع این ایراد دستگاه را باز کنید و المنت را چک کنید، اگر سوخته بود آن را تعویض کنید و برای این کار به تعمیرکاران مربوطه مراجعه کنید.

ممکن است لقمه ها نیز به درستی و اندازه کافی داغ نشوند.ابتدا چک کنید که لقمه ها را به درستی روی راکت بسته اید و به وسیله آچار آن را محکم کنید.ممکن است پیچ های کلکتور باز شده باشد که باید آن ها را به وسیله آچار آلن سفت کنید و اینکه در صورت وجود هر نوع کثیفی و آلودگی لقمه ها آن را تمیز کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>