اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کافه ایزلا ننا

کافه ایزلا ننا در پورتو ریکو:
تاخیر های زیاد، انتظار های طولانی و افزایش محدودیت های سفری، بیشتر افراد را از حضور در فرودگاه ها گریزان می کنند.

ولی در جزیره ی بهشتی و کوچک ویکس در پورتو ریکو، قضیه کمی فرق می کند. فرودگاه این جزیره یکی از محبوب ترین نقاط شهر برای جمع شدن افراد و وقت گذرانی است. افراد زیادی هر روز به کافه رستوران (ایزلا ننا) در فرودگاه ویکس پورتو ریکو می آیند تا از غذاهای خوشمزه و جو صمیمی آن نهایت لذت را ببرند

کافه ی ایزلا ننا (Isla Nena)، یک کافه رستوران روباز است که در پارکینگ فرودگاه جزیره ویکس در پورتو ریکو قرار گرفته است. کافه ی ایزلا ننا از محل های محبوب این جزیره برای وقت گذرانی و بحث و تبادل های عصرانه، در کنار یک وعده غذای دلچسب است.

قبل از این که او صاحب این کافه بشود ایزلا ننا 4 صاحب دیگر داشت. بیشتر افراد جزیره معتقد بودند که تارکوفسکی، از پس اداره ی این کافه و رونق دادنش بر نمی آید.

او با اضافه کردن تلویزیون و آیتم های دیگر و تغییراتی که در فضا و منوی این کافه ایجاد کرد، توانست ایزلا ننا را رونق بدهد و آن را به یک کافه ی موفق تبدیل کند. تارکوفسکی، ساعات کاری این کافه را به 12 ساعت (از 7 صبح تا 7 عصر 7 روز هفته) افزایش داد.

علاوه بر همبرگر، ساندویچ، رول و سالاد، مشتریان هر روز می توانند سفارش صبحانه بدهند. همین مورد، در جزیره ای که بیشتر رستوران ها خدمات شبانه ارائه می کردند، باعث شد تا ایزلا ننا منحصر به فرد و پر طرفدار بشود.

جالب است بدانید یکی از پر طرفدار ترین غذاهای منوی این کافه رستوران، غذایی کاملا متفاوت با ذائقه ی جزیره ای، یعنی دامپلینگ چینی یا جیائوزی است.

این غذا توسط همسر لیمن، شولیان، که در سال 2013 از چین به این جزیره مهاجرت کرد، تهیه می شود. از آنجایی که غذاهای شرقی و چینی در این جزیره زیاد پیدا نمی شوند، محلی ها برای امتحان کردن چنین طعم هایی به این کافه می آیند.

وقتی تلویزیون این رستوران برنامه ی جالب و سرگرم کننده ای نداشته باشد، شوخی ها و حاضر جوابی های لیمان و شولیان فضا را صمیمی و لذت بخش می کند. کافه ی ایزلا ننا بیشتر از این که یک کافه یا رستوران باشد، یک محیط صمیمی، راحت و دوستانه است که توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>