اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


انواع ابزار


ابزارهای ارزان اما کاربردی؛ کیف ابزار خود را کامل کنید

افراد هنگام خرید ابزار، عوامل مختلفی ازجمله قیمت محصول را در اولویت قرار می دهند. از سویی مشتریان علاوه بر قیمت مناسب و ترجیحا ارزان به دنبال ابزارهایی کاربردی، باکیفیت و با قابلیت های چند منظوره نیز هستند.پس اگر فردی فنی و آچار به دست هستید و می خواهید کیف ابزارآلات خود را با ابزارهای ارزان اما کاربردی کامل کنید با ما همراه باشید.

مجموعه انبردست تاشو و همه کاره

اگر می خواهید چندین ابزار دستی کاربردی را با هم داشته باشید و یا اهل سفر به طبیعت هستید، مجموعه انبردست تاشو قطعا گزینه خوبی برای شماست.این ابزارها مناسب مصارف غیرصنعتی بوده و به ابعاد کوچک، چند منظوره بودن و قیمت ارزان و مناسب معروف هستند.

این مجموعه های تاشو معمولا شامل ابزارهایی مانند انبردست، پیچ گوشتی، چاقو، خط کش، در باز کن، اره کوچک، آچار آلن و… هستند. پس اگر طبیعت گرد و یا اهل کمپینگ هستید، خرید یک مجموعه انبردست تاشو را از دست ندهید.

ست پیچ گوشتی

پیچ گوشتی ها قطعا از کاربردی ترین ابزارهای ارزان هستند که هیچ خانه و کارگاهی از آن بی نیاز نیست. اما هر پیچ گوشتی با توجه به نوع سری آن کاربرد مختلفی دارد. بهترین توصیه برای خرید این ابزار ارزان اما کاربردی، خرید یک ست از پیچ گوشتی ها با سری های دو سو، چهارسو و ستاره ای است.ویژگی ضربه خور بودن از دیگر ویژگی های مهمی است که موقع خرید پیچ گوشتی باید مورد توجه قرار داد.

آچار یک سر تخت یک سر رینگ

خرید این نوع از آچارها شما را از داشتن دو نوع آچار (دو سر تخت و دو سر رینگ) بی نیاز می کند و به یکی از ابزارهای ارزان و البته کاربردی در کیف ابزار شما تبدیل می شود.از آچار یک سر تخت یک سر رینگ برای باز کردن پیچ و مهره ها با سر رینگی و جداکردن سریع آن ها از طریق سر تخت آن، استفاده می شود.

تبر چکشی

این ابزار ارزان قیمت اما بسیار کاربردی احتمالا یکی از جذاب ترین ابزارها برای عاشقان دنیای ابزار و افراد فنی و طبیعت گرد باشد.طراحی بالایی این مجموعه از ابزارهای به هم پیوسته معمولا به صورتی است که یک سمت آن به شکل چکش و سمت دیگر آن به شکل یک تبر ساخته شده است.

بین تبر و چکش هم یک انبردست طراحی شده تا بتوان انواع کارهای فنی را با راحتی بیشتر انجام داد.کنسرو بازکن، اره کوچک، قیچی، پیچ گوشتی، آچار شش گوش، چاقو و… از دیگر ابزارهای کاربردی است که در تبر چکشی تعبیه شده است.

داشتن مجموعه ای از ابزارهای کاربردی که همه جا، عصای دست شما باشند برخلاف تصور نیاز به هزینه هنگفت ندارد، با شناسایی و خرید ابزارهای ارزان اما کاربردی و اعتماد به مهارت های فردی خود، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>