اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برچسب ماشین

چسباندن برچسب روی شیشه اتومبیل امری عادی و رایج است و البته قوانین و مقررات مختلف هم رانندگان را مجبور می کند هر سال برچسب های تازه ای به شیشه ماشین الصاق کنند. اما اگر بخواهید برچسب شیشه ماشین را بکنید دردسرها شروع می شود. قسمت کاغذی برچسب ها را به راحتی می توان جدا کرد، قسمت پشتی و چسبناک اما به راحتی از شیشه جدا نمی شود.

روش های مختلفی برای کندن برچسب از روی شیشه خودرو وجود دارد، مواد شیمیایی و خانگی مختلفی هستند که به کمک آن ها می توان برچسب را از شیشه جدا کرد. اگر در سایت های مختلف و اینترنت عبارت پاک کردن برچسب از روی شیشه را جستجو کنید با راهکارهای گوناگون و متفاوتی رو به رو میشوید که هر کدام ماده ای خاص را پیشنهاد داده اند.

نکته اینجاست که هر یک از این مواد ممکن است بخشی از کار را انجام دهند اما نمی توانند برچسب ها را به طور کامل از روی سطحی مثل شیشه خودرو پاک کنند. در این مطلب بهترین شیوه پاک کردن برچسب ها از روی شیشه اتومبیل را با کمک لوازم و مواد خانگی و به صورت مرحله به مرحله توضیح داده ایم.آنچه برای پاک کردن برچسب شیشه اتومبیل نیاز دارید:

  • کاتر
  • آب
  • پارچه
  • الکل صنعتی
  • سطل
  • مایع ظرفشویی
  • نرم کننده لباس
  • دستمال کاغذی

مرحله اول - کندن برچسب

در ابتدا سعی کنید با دست برچسب را از شیشه ماشین جدا کنید. قسمت های سخت تر را با کمک کاتر به آرامی بخراشید، دقت کنید کاتر را تنها در یک جهت حرکت دهید. اگر تیغه کاتر کند باشد ممکن است روی شیشه خط و خش ایجاد نماید.

مرحله دوم - مایع ظرفشویی

یک سطل کوچک بردارید و آن را با آب گرم پر کنید و مقداری مایع ظرفشویی به آن اضافه کنید. مایع را خوب هم بزنید تا آب و مایع ظرفشویی به خوبی ترکیب شوند.پارچه را درون سطل فرو کرده و با فشار روی برچسب شیشه بکشید؛ این کار را تکرار کنید تا تمام قسمت های باقی مانده از شیشه جدا شوند.

در انتها سطح شیشه را با یک دستمال تمیز و آب خالص بشویید و با دستمال دیگر خشک نمایید.بیشتر برچسب ها در همین مرحله به صورت کامل پاک می شوند اما اگر برچسب شیشه ماشین شما سرسخت تر بود و هنوز قسمتی از آن به شیشه چسبیده بود مراحل بعدی را ادامه دهید.

مرحله سوم - ترکیب مایع نرم کننده لباس و آب گرم
مایع نرم کننده لباس و آب گرم را به نسبت مساوی در سطل بریزید و خوب مخلوط کنید. پارچه را به طور کامل در سطل فرو کرده و روی شیشه و اطراف برچسب بکشید.

مرحله چهارم - استفاده از کاتر

اگر هنوز هم برچسب به طور کامل از شیشه ماشین جدا نشده، کاتر را برداشته و به آرامی و با دقت قسمت چسبناک برچسب را که هنوز روی شیشه به جا مانده است، جدا نمایید. سعی کنید تیغه کاتر کمترین زاویه با شیشه را داشته باشد تا آسیبی به سطح شیشه وارد نشود.

مرحله پنجم - استفاده از الکل صنعتی

اگر به هر دلیل با انجام مراحل بالا موفق نشدید کل برچسب را از شیشه جدا کنید و هنوز بخشی از تکه های چسبناک آن روی شیشه خودنمایی می کنند باید از الکل صنعتی کمک بگیرید. کمی دستمال کاغذی برداشته و به الکل آغشته کنید، دستمال را روی قسمتهای چسبناک قرار داده و کمی نگه دارید.

حال با کمک تیغه کاتر قسمت های باقیمانده برچسب را از روی شیشه پاک کنید. توجه داشته باشید که الکل می تواند در بلند مدت به رنگ خودرو آسیب برساند، پس از تمیز شدن شیشه سطح آن را با آب به خوبی بشویید و با پارچه تمیز خشک نمایید.

با انجام این پنج مرحله حتی سخت ترین لکه ها هم به خوبی پاک می شوند و دیگر هیچ اثری از آنها باقی نخواهد ماند حالا می توانید با خیال راحت و خاطری آسوده برچسب ها را روی شیشه اتومبیل چسبانده و هر زمان که دوست داشتید از روی آن جدا نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>