اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارواش خانگی

برای انتخاب دستگاه کارواش خانگی توجه به چند نکته ضروری است. مهم ترین این نکات شامل فشار آب ورودی و خروجی، دبی آب و نوع نازل است. با شناخت مناسب این واحدها و توجه به کاربرد دستگاه می توان مناسب ترین دستگاه کارواش خانگی را تهیه نمود. در این مطلب این معیارها را معرفی و بررسی خواهیم نمود.

فشار آب

فشار آب در دستگاه کارواش خانگی با واحد بار نشان داده می شود. که بیانگر میزان قدرت پاشش آب بر روی سطح است و توان نظافت دستگاه را هنگام از بین بردن لکه ها و آلودگی ها مشخص می کند. میزان فشار خروجی آب با میزان آب ورودی دستگاه و همچنین نوع نازل استفاده شده در دستگاه در ارتباط است؛ بدین صورت که هرچه سایز نازل افزایش یابد فشار خروجی کاهش خواهد یافت و با کاهش سایز نازل فشار آب خروجی زیاد خواهد شد. برای انتخاب نازل مناسب باید نوع کاربری و جنس سطوح را در نظر گرفت. اگر فشار آب خروجی را در نوک نازل ثابت فرض کنیم، با افزایش فاصله آب تا سطح هدف، فشار آب کاهش خواهد یافت.

دبی آب

دبی آب، میزان خروج آب در یک دقیقه را بر حسب لیتر مشخص مینماید. در دستگاه کارواش خانگی نیز از همین معیار برای بیان توان خروجی دستگاه استفاده می شود. هرچه دبی دستگاه بیشتر باشد کیفیت شستشوی دستگاه کارواش نیز بیشتر خواهد بود.

لنس و نازل

لنس ابزاری است که کار پاشش آب به وسیله آن صورت می پذیرد. یک گان پیش از لنس قرار دارد که وظیفه قطع و وصل جریان آب را بر عهده دارد. لنس های گوناگونی در بازار موجود است که لنس قابل تنظیم و لنس توربو از رایج ترین آنها است. انتخاب لنس مناسب به کاربرد دستگاه بستگی دارد. نازل در قسمت انتهایی لنس قرار دارد. نازل ها در سایز های مختلف ارائه می گردند و هر یک پاشش آب متفاوتی دارند.زاویه نوک لنس معمولا بین صفر تا 65 درجه قابل تنظیم است که هر زاویه برای انجام عملیات خاصی مناسب است.

نازل صفر درجه

در پاشش صفر درجه، بیشترین فشار آب بر روی سطح ایجاد می شود و برای از بین بردن لکه های سخت مناسب است. این نازل برای نظافت رسوبات سخت و چسبیده بر بدنه تجهیزات مناسب است و همچنین برای از بین بردن لکه های سخت روی بتن کاربرد دارد. از این نازل برای از بین بردن زنگ زدگی و زنگارها نیز می توان استفاده نمود.

به علت فشار بالای آب در این حالت استفاده از این نازل می تواند خطرناک باشد و در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی ممکن است خساراتی به همراه داشته باشد. همچنین فشار بالای آب خروجی این نازل می تواند باعث ایجاد خط و خش شود.

نازل 15 درجه

این مدل عریض تر از نازل صفر درجه است و برای نظافت وسایل نقلیه سنگین و تجهیزات بزرگ کاربرد دارد. پاک کردن رسوبات سخت، زنگ زدایی و از بین بردن چربی و کثیفی از سطوح رنگی، سنگی و آهنی از دیگر کاربردهای این نازل است.

نازل 25 درجه

این نازل برای شستشوی سطوح و انتقال کثیفی ها بهترین گزینه است و در نظافت کلی ساختمان، شستشوی ملایم سطوح آهنی، آماده سازی سطوح برای عملیات رنگ پاشی، از بین بردن و شستشوی باکتری ها و رسوبات استخر و نظافت پشت بام و معابر عبور کاربردی است.

نازل 40 درجه

این نازل برای شستشوی محیط های بزرگ در زمان کم بهترین انتخاب می باشد همچنین می توان انواع شستشوی ملایم، شستشوی خودرو، وانت، قایق و وسایل نقلیه دیگر، شستشوی سطوح صاف مانند پشت بام ها، پنجره ها، بالکن و …. را به وسیله این نازل انجام داد.

نازل 65 درجه

این نازل عریض ترین نازل موجود می باشد و برای شستشوی سطوح به کار می رود و با کمترین قدرت بیشترین سطح را پوشش می دهد؛ شستشوی میله ها، شستن یک منطقه وسیع، شستشو با مواد شیمیایی و جارو با آب برخی از کاربردهای این نازل است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد:
سلام این سر نازل ها رو از کجا میشه سفارش داد ممنون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>