اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

در دنیای مدرن امروز که حفاظت و ایمنی از جان و مال و حریم افراد به امری ضروری و مهم تبدیل شده دوربین های مداربسته نقش بزرگی ایفا کرده اند. بدون شک چنین ابزار مهم و کار آمدی در زندگی امروز که مسئله سرقت و دزدی بسیار رشد کرده از واجبات است.

اگر تاکنون اقدام به خرید دوربین مداربسته و مجهز کردن محل کار و زندگی خود نکرده اید حتما این مقاله را با دقت بخوانید. در این مقاله مهم ترین معیار خرید دوربین مداربسته یعنی برند و مارک تأثیر زیادی روی کیفیت و قیمت محصول دارد توضیح داده می شود. برند محصول همیشه یکی از دغدغه های مشتریان بوده است و

گاه خرید دوربین مداربسته معتبر و برند خوب به دلیل نوسانات شدید ارز موجب می شود شما مبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نامعتبر پرداخت کنید. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در این اجناس مهم تر است.

هایک ویژن (hikvision)

کمپانی هایک ویزن از برترین تولید کنندگان و برند های تجهیزات نظارت تصویری درحوضه سیستم های امنیتی است. این کمپانی در سال 2001 میلادی در هانگژو چین تأسیس شد. هایک ویژن در طی سالیان گذشته توانسته سهم بزرگی از بازار خرید تجهیزات امنیتی مثل دوربین مداربسته را ازآن خود کند در واقع هدف برند و کمپانی هایک ویژن کشف راه های نوآورانه-کمک به تصمیم گیران و کارشناسان برای طراحی های بهتر و بیشتر ایمنی بالا و توسعه پایدار بوده است. هایک ویژن در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شرکتی بی رقیب است.این شرکت روزانه بیش از 200 هزار دوربین و بالغ بر 30000 دستگاه ضبط کننده تولید می کند و دارای رکورد بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته در دنیا است.

برند هایک ویژن همیشه سعی داشته تا محصولات تولیدی گسترده داشته باشد به گونه ای که تمامی محصولات از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار باشند.هایک ویژن به دلیل گستردگی تجهیزات تولیدی به خصوص دوربین مداربسته تنهابرندی در ایران است که می توان هم درپروژه های کوچک و هم در پروژه های بزرگ از آن استفاده کرد بدون اینکه محصول هیچ افت کیفیتی داشته باشد.

این شرکت در سال 2001 و آغاز به کار خود با یک تیم 28 نفره تأسیس شد و به تولید محصولات پرداخت.این شرکت در سال 2013 دارای 13000 نیروی انسانی بود. همچنین این شرکت در آن زمان 4000 نفر در تیم توسعه و تحقیق داشت که بزرگ ترین تیم تحقیق و توسعه جهان محسوب می شد.از مزایای محصولات هایک ویژن می توان به کیفیت تصاویر عالی - استفاده آسان و راحت النصب بودن - انتقال تصاویر مادام االعمر و زاویه دید باز اشاره کرد.

های لوک (Hilook)

کمپانی هایک ویژن در سال 2018 میلادی زیر مجموعه ای ایجاد کرد که نام کلی برند های لوک (هایلوک) شناخته می شوند.دوربین های مداربسته های لوک کیفیت قابل قبولی دارند و می توان آنها را با قیمت مناسب خریداری کرد. هایلوک برندی اقتصادی و انشعاب گرفته از هایک ویژن است که قصد دارد با محصولات میانی و روبه پایین در کشور های مختلف رقابت کند. دوربین های مداربسته لوک برای اولین بار در ایران توسط شرکت درسا وارد و به فروش رسید. محصولات تحت شبکه هایلوک شامل دوربین های ثابت و متحرک و مرکز کنترل تحت شبکه ( NVR) وجود دارند. با توجه به قیمت مناسب مشخصات فنی ویژه ای را ارائه می کند، برخی از مهم ترین ویژگی های آن عبارتند از:

  • فشرده سازی هوشمند 256+
  • حداکثر رزولوشن دوربین 4 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از LED دید در شب نقطه ای
  • تکنولوژی هوشمند WDR برای ارائه تصاویر با کیفیت و رنگ مناسب

داهوا (DAHUA)

از دیگر برند های بزرگ و معتبر تولید کننده دوربین مداربسته و سایر سیستم های حفاظتی و نظارتی می توان به برند داهوا اشاره کرد.این شرکت همانند برند هایک ویژن در سال 2001 در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت چینی ظرف مدت کوتاهی توانست بازار سیستم های نظارتی دنیا را قبضه مند.به طوری که برند های بزرگ اروپایی مثل بوش و اکسیس را کنار زد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره ساز تصویری دیجیتال 8 کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال 2001 راه اندازی کرد.

از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری های جدید ادامه داده است. این شرکت از سال 2014 حدود 10 درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده است. 10 برند برتر دوربین مداربسته شرکت داهوا دارای حدود 16000 کارمند در سراسر جهان است. راه حل ها، محصولات و خدمات داهوا در بیش از 180 کشور استفاده می شود. لازم به ذکر است که نمایندگی اصلی و مرکزی داهوا در چین و شهر گوانژو واقع شده است.

این شرکت 35 شرکت وابسته در سراسر جهان را پوشش می دهدکه شامل آسیا، آمریکا، اروپا، خاورمیانه، اقیانوسیه و آفریقا می شود. برند داهوا توتنسته مقام سوم بهترین برند های دوربین مداربسته در جهان راکسب کند. درایران به برند داهوا نسبت به سایر برندها بیشتر توجه می شود و بهجرات می توان گفت اولین و بهترین برند دوربین مدار بسته در ایران می باشد.شاید مشخصه هایی همچون قیمت مناسب -کیفیت خوب-خدمات پس از فروش و گارانتی تضمینی باعث شده تا ایرانی ها در اکثر پروژه های خود از دوربین های آن استفاده کنند.

یونی ویو (uniview)

برند یونی ویو، در سال 2005 از شرکت هوآوی و سه کام جدا شد و به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت در سال 2011 با سرمایه ای بالغ بر 103 میلیون دلار توسط بین کاپیتال تأسیس شد. در سال 2012 به عنوان سومین تولید کننده بزرگ محصولات مدار بسته در چین انتخاب شد. در سال 2014 رتبه دوازدهم پر فروش ترین شرکت صنعت دوربین های مدار بسته دنیا را کسب نمود. در سال 2015 توانست به عنوان هشتمین شرکت پر فروش در حوزه مدار بسته، در بازار بیش از 100 کشور خود را مطرح نماید. در سال 2016 یونی ویو اولین تولیدات مدار بسته خود را با فرمت فشرده سازی پیشرفته H.265 تولید و روانه بازار کرد.

فعالیت های شرکت یونی ویو در طی سال های اخیر نشان می دهد "نوآوری-مشتری مداری و بهینه سازی محصولات باعث روند روبه رشد و موفق این شرکت شده است. این شرکت دارای چهار پژوهشکده - برای فناوری پیشرفته، داده های بزرگ، تراشه ها و ابر ویدئو - و بیش از 6000 مهندس تحقیق و توسعه و کادر فنی که در زمینه فناوری های برش مانند AI، IoT، سرویس های ابری، ویدئو، امنیت سایبر و قابلیت اطمینان نرم افزار کار می کنند. داهوا تا سال 2016 بیش از 800 اختراع ثبت کرده است.این شرکت دومین تولید کننده بزرگ کشور چین در زمینه سیستم های تصویری و چهارمین برند در رده بندی جهانی در تمامی بخش های مربوط به تولید می باشد. شاید تنها عاملی که باعث شده این برند در این زمینه رتبه بالایی داشته باشد تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب باشد.

امتیازات

  • در سال 2016 اولین شرکتی که تکنولوژی H.256 منتشر شد.
  • در سال 2015 سهم بزرگ ترین شرکت در بازار نظارت تصویری جهانی با فروش بیش از 100 کشور است.
  • در سال 2012 سومین تولید کننده نظارت تصویری در کشور چین

سامسونگ (SAMSUNG)

اکثر ایرانی ها با این برند کره ای آشنایی دارند و نسبت به سایر برند های تولید کننده سیستم نظارتی تصویری برای آنها قابل توجه تر است. سامسونگ تکوین در سال 1977 در سئول کره جنوبی تأسیس شد. پس از چندین سال بالاخره در سال 2008 وارد بازار تجهیزات امنیتی و دوربین مداربسته در اروپا و آمریکای شمالی شد. این شرکت در سال 2009 دوربین های دید درشب خود را معرفی کرد و همچنین از دستگاه ضبط کننده DVR خود رونمایی کرد. همانطور که میدانید، سامسونگ در تولید گوشی های همراه پیشروست.

از این رو این شرکت تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا تمام دوربین های خود را بتوان به وسیله گوشی های همراه کنترل کرد. همچنین از دیگر مزایای محصولات این شرکت می توان به تشخیص نیاز مشتری، طراحی دوربین های مختلف بسته به آب و هوای مختلف اشاره نمود. دوربین های مداربسته تولیدی سامسونگ به دلیل کیفیت بالا-زاویه دید باز استقامت خوب و دید در شب قوی توانسته اند این برند را به یکی از معتبر ترین و پرفروش ترین برندها در این صنعت تبدیل کنند. از معایب این شرکت کره ای می توان به قیمت بالای محصولات-دسترسی کمی سخت و فروش محصولات تقلبی اشاره کرد که این مورد آخر مردم را بسیار به دردسر انداخته است.

سونی (SONY)

در کنار برند های گفته شده سونی نیز یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید دوربین مداربسته می باشد. شرکت سونی در سال 1946 توسط ماساروایبوکا و آلیکو موریتا در توکیوی ژاپن تأسیس شد.شرکت سونی بزرگ ترین تولید کننده سنسور های دوربین و همچنین تلویزون هاست. در زمینه تولید دوربین مداربسته بیشتر محصولات سونی شامل سیستم های تحت شبکه(IP) می شوند و دوربین های مداربسته آنالوگ به تدریج از محصولات این شرکت حذف شده اند.این شرکت در کنار دوربین های مداربسته دستگاه های ضبط کننده تصاویر تحت شبکه و سرور های بسیار حرفه ای نیز تولید می کند.

مزایای محصولات برند سونی

  • کیفیت صدا و تصویر فوق العاده
  • استحکام بالا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی
  • لنز های خوب جهت پردازش
  • نصب آسان

معایب محصولات برند سونی

  • قیمت بالا
  • دسترسی سخت

امروزه پس از گذشت 65 سال از عمر سونی این برند به یکی از برند های مطرح محصولات مختلف الکترونیکی شده است.

پاناسونیک (PANASONIC)

برند پاناسونیک از دیگر برند های تولید کننده دوربین مداربسته ژاپنی است که در سال 1955 تأسیس شد.این شرکت توسط ماستوشیتا کونوسوکه پایه گذاری شد و هدف اول آن تولید سیستم های صوتی کثل تلفن بود.به همین دلیل است که کلمه پاناسونیک ترکیبی از "پان"(جهانی) و "صوتی"(صدا) می باشد. پاناسونیک برندی است که سالیان سال است در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی مختلف فعالیت می کند.

کیفیت تصویر در دوربین مداربسته پاناسونیک 4K می باشد و کیفیت و رزولوشن فوق العاده ای دارد.البته قیمت بالای این محصولات سبب شده سبب شده این برند در بازار استقبال چندانی نداشته باشد و فروش آنها در زمینه سیستم مداربسته نسبت به سایر برندهای معتبر کمتر باشد.

مزایای محصولات برند پاناسونیک

  • دید در شب قوی
  • تصویر برداری 60 فریم در ثانیه
  • کیفیت تصویر 4k

ال جی (LG)

این شرک در سال 1958 در شهر سئول کره جنوبی تأسیس شد.همانطور که می دانید ال جی (LG) از موفق ترین برندها در بخش لوازم خانگی است. همچنین این برند توانست در زمینه تولید دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی تصویری فعالیت خود را از سال 1999 آغاز کند و همگام با تکنولوژی روز دنیا محصولات جدید تولید کند اما امروزه سهم این شرکت در بازار دوربین مداربسته بسیار کم است. یا به عبارت دیگر این شرکت در این زمینه دارای مشکلاتی است و شکل مطلوب نتوانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

از مشکلات محصولات این برند می توان به ست نشدن با دستگاه ها و حساسیت پایین نسبت به تحرک اشاره کرد. دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد. همچنین امکان مدیریت دوربین مداربسته و دستگاه های این برند محبوب نیز به راحتی فراهم شده است که از مزیت های این دوربین ها است.

بوش (BOSCH)

برند بوش یک برند آلمانی شناخته شده است که در سال 1886 توسط "رابرت بوش"پایه گذاری شد.این شرکت در ابتدا به تولید قطعات الکترونیکی سیستم های سوخت رسانی و…می پرداخت اما بعد از چند سال خلاصه در سال 2001 و 2002 بوش تحت عنوان BOSCH Cecurity فعالیت خود را در زمینه سیستم های نظارت تصویری گسترش داد.این شرکت همچنین در بازارهای در حال ظهور خانه های هوشمند حضور گسترده ای دارد.

برنامه خانه هوشمند Bosch به مردم اجازه می دهد تا از طریق تبلت یا موبایل خود، سیستم های نظارتی، آشکارساز های روشنایی، گرمایشی، دود و حرکت در منزل خود را کنترل کنند. دوربین های مداربسته بوش یک عیب بزرگ دارند و آن بدنه ضعیف آنها می باشد.این عیب باعث شده تافاصله زیادی بین این برندو سایر برندها مثل هایک ویژن و داهوا بیفتد. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته و نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، هشدار صوتی و سیستم های کنترلی می باشد.

اکسیس (AXIS)

AXIS یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 با هدف تولید تجهیزات الکترونیکی در شهر صنعتی (LUND) سوئد تأسیس شد. در سال 1996 شرکت AXIS اولین دوربین مداربسته تحت شبکه را تحت عنوان AXIS200 معرفی کرد. کمپانی اکسیس (AXIS) گسترده ترین و سازگارترین دوربین های مداربسته تحت شبکه را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند.

این شرکت درحال حاضر به پیشرفت قابل توجهی رسیده و توانسته در بیش از 40 کشور جهان دفتر داشته باشد و بیش از 1600 نفر را استخدام کند. دفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد واقع شده است. 10 برند برتر دوربین مداربسته در حال حاضر این کمپانی معتبر با تولید و ارائه بیش از یکصد مدل مختلف دوربین به همراه مجموعه کاملی از تجهیزات مورد نیاز رتبه اول فروش در بازار IP Camera (دوربین مداربسته تحت شبکه) را دارد.

Light Finder یک تکنولوژی جدید است که برای دوربین این امکان را فراهم می کند که در تاریکی بسیار زیاد بتواند رنگ ها و جزئیات را ببیند. در مقایسه با تکنولوژی IR که تصاویر سیاه و سفید دید در شب را نمایش می دهد این تکنولوژی تصاویر را به صورت رنگی نشان می دهد. این پروسه توسط سنسور های سخت افزاری و تحلیل های نرم افزاری انجام می شود.

پلکو (PELCO)

پلکو یک شرکت آمریکایی سازنده محصولات نظارتی تصویری است که در سال 1957 در ایالت کالیفرنیا شروع به فعالیت کرد. همچنین پلکو یکی از مراجع و منابع امنیتی در دنیاست که دیگر شرکت های تولید کننده باید از قوانین این شرکت تبعیت کنند. برند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار رضایت مشتریان را جلب کند و این دوربین برای مکان هایی که با محدودیت بودجه مواجه هستند بسیار مناسب اند. از معایب دوربین های برند پلکو می توان به حساسیت پایین نسبت به حرکت و آسیب پذیر بودن اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>