اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

نصب دوربین مداربسته در کارخانه ها و مراکز صنعتی از اساسی ترین نیاز های این مکان ها در جهت تامین امنیت و نظارت مناسب بر آنها می باشد. نصب دوربین مداربسته در کارخانه ها و مراکز صنعتی باعث شده تا امنیت و امکانات مناسب به بهترین شکل تامین شوند.

با نظارت تصویری می توانید بر روی نحوه کار کارگران و کارمندان , کنترل ورود و خروج پرسنل و کنترل و نظارت برای ورود و خروج از انبارها و … نظارت کاملی داشته باشید.یک سیستم قدرتمند شامل دوربین های نظارتی هستند که به طور کامل و جامع می توانند کل فضای کارخانه را همراه با نظارت بر عملکرد کارکنان تحت پوشش قرار دهند.

بر خلاف انسان و نگهبان هیچ گاه دوربین های مداربسته خسته نمی شوند و 24 ساعته به ضبط تصاویر می پردازند.ضبط مراحل تولید و توسعه تهیه مستندات کامل و تجزیه و تحلیل منابع خطا و همچنین پیشرفت را آسان تر می کند. تمام این کار ها با دوربین های قابل کنترل به دست می آید.یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران و صاحبان کارخانجات و صنایع این بوده که دارایی های ارزشمند کارخانه از انبار مواد اولیه گرفته تا انبار محصولات نهایی , اسناد و مدارک با ارزش مستلزم حفاظت و حراست می باشد.

جلوگیری از سرقت با نصب دوربین مداربسته در کارخانه ها

در کارخانه ها با توجه به گسترده بودن حوضه کاری و جای دادن حجم انبوهی از محصولات احتمال سرقت و دزدی زیادتر است اما نصب دوربین های مداربسته در مکان های مختلف و نظارت 24 ساعته آنها باعث شده که احتمال سرقت به مقدار چشمگیری کاهش یابد. همچنین این دوربین ها نقش بازدارندگی هم دارند. حتی اگر هم از کارخانه سرقت شود بامرور تصاویرضبط شده از طریق دوربین مداربسته به راحتی می توان مجرم یا مجرمان را شناسایی کرد.

کنترل کارخانه با کیفیت عالی با نصب دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته ای که غالبا برای کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند دارای فناوری هاوتکنولوژی های پیشرفته ای در ساختار خود هستند و قدرت نظارتی این دوربین ها با توجه به حساسیت بالای کار در طی فرایند های صنعتی معمولا بیشتر از سایر دوربین هاست. پس این دوربین ها تصاویر را با بهترین کیفیت و سرعت بالا و رزولوشن بسیار عالی به دستگاه می فرستند.شاید برای کار روش هایی همچون استفده از نگهبان و یا دیوار بلند موثر باشد اما هر کدام از این روش ها نقص هایی دارند که نمی توان به طور کامل به آنان اطمینان داشت که در هر لحظه می توانند نظارت داشته باشند.

امکان نظارت از راه دور

از امکان هایی که دوربین های مداربسته فراهم می کنند نظارت و کنترل بر اتفاقات محل مورد نظر از دور است. این ویژگی در کار خانه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که شخصی به عنوانم مدیر و ناظر کارخانه این توانایی را ندارد که در هر لحظه عملکرد کارکنان خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشد و بر روند انجام کار نظارت داشته باشد.پس دوربین های مداربسته با فرستادن تصاویر بر روی نمایشگر این امکان را فراهم می کنند.

یک دستگاه ضبط کننده دیجیتال برای دوربین های آنالوگ و DVR) HD) و یا دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین های تحت شبکه(NVR) سیستم امنیتی را قادر می سازد تا ویدیو های تصویری را به صورت مستقیم بر روی شبکه اینترنت در اختیار صاحب کارخانه قرار دهد. پس حتی اگر مدیر کارخانه در واحد تولیدی حضور نداشته باشد از طریق اینترنت یا تلفن همراه می تواند تصاویر دوربین مداربسته را مشاهده کند.

ایمنی کار با نصب دوربین مداربسته در کارخانه ها

وجود ماشین آلات خطرناک و پیچیده در اکثر کارخانه ها باعث شده که سیستم های نظارتی قدرتمندی مانند دوربین مداربسته در جای جای این مکان ها نصب شود و فرایند ها خودکار این ماشین آلات کنترل شود. همچنین زمانی که یک محوطه صنعتی با خطرات مختلفی برای کارگران مواجه می شود کار گران تمام اقدامات ایمنی محیط کار و ایمنی شخصی را رعایت کنند.

کنترل انبار با نصب دوربین مداربسته در کارخانه ها

اعتماد به کارکنان چیزی است که همه ما می خواهیم داشته باشیم اما مواقعی وجود دارد که امنیت پایین بیاید باعث ضرر های زیادی در سفارشات و تحویل ها می گردد. انتخاب سیستم دوربین مداربسته مناسب که از نزدیک نظارت بر حرکت کالاها در داخل و خارج داشته باشد می تواند تا حد زیادی احتمال سرقت و دزدی را به در صد های پایین کاهش دهد. در این مکان ها باید دوربین های با کیفیت نصب شود که در صورت وقوع حادثه ای بتوان تصاویر را واضح و شفاف دید.

افزایش بهره وری و بهینه شدن فرایند توسعه

همانطور که گفته شد نظارت تصویری و استفاده از دوربین های مداربسته امکان کنترل نحوه عملکرد کارکنان و ماشین آلات را فراهم می کنند. حال شما تصور کنید که در یک کارخانه مواد اولیه کمیاب و تجهیزاتی با ارزش وجود دارد.

بدیهی است که احتمال اینکه کسی به خود اجازه دهد که دست به سرقت و دزدی بزند خیلی کم است. پس نظارت تصویری از این رو می تواند به افزایش پایدار در کیفیت کمک کند و منافع اقتصادی حاصل از تحولات در مقیاس بزرگ را ارتقا بخشد و آنها را در سطح بالایی حفظ کند.

هنگام خرید دوربین مداربسته باید سئوالات زیر و پاسخ به آنها را مد نظر داشته باشید:

  • انتظارات شما از دوربین مداربسته چیست؟
  • در حال حاضر چگونه امنیت و نظارت بر کارخانه خود را پیش می برید و دوربین مداربسته چه کمکی در ارتقا سطح امنیت و نظارت دارد؟
  • آیا مسئله سرقت را یکی از ذغدغه های خود می دانید و چه چیزی را جدی ترین تهدید امنیتی کارخانه خود می دانید؟
  • آیا محصولات تولیدی شما تقاضای بالایی دارند؟

ویژگی های بهترین نوع دوربین مداربسته برای کارخانه ها و مراکز صنعتی

در انتخاب نوع سیستم دوربین مدار بسته مناسب با وجود استفاده فراگیر از دوربین های مدار بسته آنالوگ در کارخانجات و محیط های صنعتی باید اشاره کرد که این نوع از دوربین های مداربسته معمولا بعضی از نیاز های مکان مورد نظر را برطرف می کنند در حالی که برخی از موارد که نیاز به دیدن جزئیات خاص با دقت بسیار بالا باشد را برآورده می نماید به همین دلیل دوربین های مداربسته تحت شبکه یا دیجیتال می تواند گزینه مناسبی برای پوشش این گونه نیاز ها در کارخانجات و اماکن صنعتی باشد.

1- قابلیت Search smart

این قابلیت در اکثر دوربین های مداربسته وجود دارد و زمانی که می خواهید صحنه ای که در روز های قبل اتفاق افتاده است را ببینید به این بخش وارد می شوید و صحنه مورد نظر را در ساعت و تاریخ مشخص می بینید.

2-قابلیت زوم (zoom)

این قسمت امکان بزرگنمایی فیلم ضبط شده و زنده را فراهم می کند. این ویژگی زمانی پراهمیت می شود که بخواهید روی یک نقطه مورد نظر در تصویر فوکوس کنید.

3-قابلیت stream Duat 

برخی از دوربین تنها این قابلیت را دارند و می توانند همزمان 2 استرم را به شکل کاملا مجزا ضبط کنند. این بخش سبب بهبود عملکرد شبکه می شود.

4-قابلیت Backup Avl

با این قابلیت امکان پخش فیلم بر روی گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر بدون نصب نرم افزار امکان پذیر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>