اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پد پولیش

پد پولیش یک پد از جنس فوم و یا پوست بره می باشد که برای پولیش کردن خودرو و یا هر وسیله دیگر بر روی دستگاه های مختلف نصب می شوند.معمول ترین و شناخته شده ترین دستگاه، پولیش برقی می باشد که معمولا از پد پولیش پوست بره ای روی آن استفاده می شود.پدهای دیگر روی دستگاه های دیگر مانند فرزها و... نصب می شوند.

پد پولیش چسبی پوست بره ای، روی دیسک ها ی پشت چسب دار نصب می شوند و قابل تعویض و جابه جایی هستند.این پد پولیش قابل شستشو می باشد و برای از بین بردن خط و خش های عمیق و خطوط ناشی از سنگریزه ها و صیقل و جلا دادن سطح بدنه خودرو و برای لایه برداری های عمیق کاربردی می باشد.پد پولیش پوست بره دارای بافت متراکم زبر و ضخیم و درشت می باشد و قدرت سایندگی بالایی دارد و به دلیل بافت متراکم میزان کمتری از ماده پولیش مورد استفاده قرار می گیرد.

پد پولیش از جنس فوم نیز روی دیسک های چسب دار نصب می شوند، و امکان تعویض دارند.پد از جنس فوم برای دستگاه 500 تا 2500 دور در دقیقه کاربردی می باشد.این نوع از پد پولیش می تواند با دور بالای دستگاه کار کند و خط و خش سطح را بهتر از پولیشکاری دستی از بین می برد.سطح این پدها صاف است و لبه خمیده دارند که این کار با این نوع پدها را آسان می کند.پدها از جنس فوم قابلیت شستشو دارند.

پد پولیش از جنس فوم دارای سه نوع زبری می باشد.فوم نرم برای براق کردن و از بین بردن هاله های دایره ای و معمولا در آخر کار استفاده می شوند.فومی که زبری متوسط دارد برای خط و خش های سطحی و جلا و صیقل دادن سطوح به کار می رود.فوم زبر نیز برای از بین بردن خط و خش های عمیق و خط هایی که بر اثر برخورد سنگریزه و شن و ماسه ایجاد شده به کار می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>