اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لامپ

SMDبه معنی قطعه ای است که روی سطح نصب می شود و برای جایی که نیاز به صرفه جویی در فضا باشد، قطعه ای کاربردی است.SMD ها کوچک هستند و برای نصب شدن روی بردهای الکتریکی نیازی به لحیم کاری ندارند.درواقع SMD تعداد زیادی دیود نوری است در یک فضای کوچک که هم باعص کتهش مصرف انرژی می شود و هم روشنایی بالاتری را ایجاد می کند و نسبت به لامپ های LED طول عمر بیش تری دارند.به همین دلیل در بسیاری از لامپ های LED نیز از تکنولوژی SMD استفاده می کنند.

لامپ هایی با تکنولوژی SMD، نور گسترده ایجاد می کنند و سایه را به حداقل می رسانند.تکنولوژی دیگر COB است که نور متمرکز ایجاد می کند.SMD و COB علاوه بر تفاوت در نوع روشنایی ایجاد شده تفاوت های دیگری نیز با هم دارند.در لامپ هایی که از تکنولوژی SMD استفاده می شود، یک سطح واحد نداریم و چندین LED روی یک پنل نصب می شوند، در نتیجه گرمای کم تری از لامپ ساطع می شود و نور و طول عمر بیش تری دارند.اما COB، یک تراشه با تجمعی از LED است که مستقیما روی مدار نصب می شوند و در نتیجه گرمای بیش تری تولید می کنند، به همین دلیل حتما باید از خنک کننده های مناسب در آن ها استفاده شود.

لامپ های SMD انعطاف پذیری زیادی در طراحی واستفاده دارند و در اشکال مختلف حبابی، پروژکتوری، پنلی، نواری و... تولید می شوند.لامپ های حبابی SMD رایج هستند.SMD ها گرمای کمی تولید می کنند، هزینه مصرف انرژی کمی دارند، در اشکال مختلف ساخته می شوند در نتیجه برای تمامی فضاها از جمله خانه، شرکت، فروشگاه، ورزشگاه و... مناسب می باشند.

در عین صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها دارای کیفین نوردهی بالایی هستند.طول عمر این نوع لامپ ها زیاد است و هزینه تعمیر و نگه داری بسیار پایینی دارد.لامپ SMD نور یکنواخت با زاویه 120 درجه را ایجاد می کنند که باعص می شود یک نور ملایم و بدون تیرگی و سایه باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>