اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تکنولوژی

"High Spotlight Back Light Compensation "HS-BLC"-"HLC ویژگی است در آن حذف و تنظیم نقاط پر نور که جلوتر از سوژه در تصویر قرار دارد، به صورت اتوماتیک و هوشمند انجام می شود و تصویری با جزئیات مناسب ارائه می دهد؛ به این گونه که پردازش مجازی در تصویر انجام شده، نقاط پر نور تشخیص داده شده و عملیات تصحیح نوری در این نقاط اجرا می شود.

کاربرد: در جایگاه های پمپ بنزین و پارکینگ ها به دلیل روشن بودن چراغ خودروها در شب و قرار گرفتن در روبروی لنز دوربین مداربسته باعث ایجاد هاله ای از نور می شود و خواندن پلاک ماشین و همچنین تشخیص سرنشینان خودرو، با مشکل روبرو می شود. پس با توجه به توضیح بالا این قابلیت مناسب حذف نورهای تابیده شده از جلوی سوژه می باشد.

"Back Light Compensation "BLC

تعریف مفهوم BLC به این صورت است که وقتی نور از پشت یک جسم تابیده می شود باعث می شود که جسم تاریک دیده شود و در این حالت جزئیات جسم یا سوژه از بین می رود. قابلیت BLC باعث تصحیح نوری در این حالت می شود و تأثیر نور پیش زمینه ای که از پشت جسم در حال تابیدن است کمتر می شود.

کاربرد: در نظر بگیرید که در اتاق کار شما پنجره وجود دارد و میز شما نسبت به دوربین مدار بسته، بین فاصله پنجره و دوربین قرار گرفته است. در این حالت تصویر شما و میز کار شما نسبت به بقیه نقاط در تصویر، به دلیل تابش نور خورشید یا نورهای دیگر، تاریک تر و با جزئیات کمتری نشان داده می شود. با استفاده از BLC به راحتی می توانید این ضعف تصویربرداری را بهبود ببخشید.

"White Balance "WB

وایت بالانس به معنی تنظیم تعادل سفیدی در تصویر است به این معنی که تمامی رنگهای دریافتی با مبنا قرار دادن سفید ترین نقطه در تصویر، تنظیم می شوند. اگر رنگ های تصویر، متمایل به رنگ قرمز باشد یعنی تصویر گرم (Warm) است و بالعکس اگر رنگ های تصویر متمایل به آبی باشد یعنی تصویر سرد (Cold) است. برای تنظیم این حالت ها به رنگ سفید دریافتی از تصویر ارجاع می شود. این پروسه به صورت اتوماتیک می باشد و نیازی به تنظیم توسط کاربر نمی باشد.

"Automatic Gain Control "AGC

ویژگی کنترل افزایش خودکار است که پیوسته در حال کنترل سیگنال های نوری می باشد و مواقعی که نور از حد معینی در محیط کاهش یابد، می تواند به طور اتوماتیک میزان حساسیت سنسور به نور را افزایش داده تا نور در یک سطح معین تثبیت شود و بالعکس. با افزایش حساسیت سنسور نسب به نور در فضاهای کم نور مخصوصاً در محیط هایی که منبع نوری، نور لامپ فلورسنت باشد، باعث بروز نویز در تصویر می گردد.مناسب برای تنظیم خودکار روشنایی در محیط های کم نور

"Auto Electronic Shutter "AES

به معنی شاتر الکترونیکی خودکار است. در این ویژگی با تغییر زمان باز بودن شاتر، باعث قرار گرفتن سنسور تصویر در معرض نور بیشتر و افزایش دریافت نور می شود. با افزایش میزان نور دریافتی، تصویر روشن تر و واضح تری ایجاد می شود ولی این ویژگی عاری از مشکل نمی باشد. مشکل عمده ای که با استفاده از افزایش زمان باز بودن شاتر می شود، ایجاد تاری در اجسام متحرک در تصویر است. چون برای ثبت تصویری واضح و بدون تاری از اجسام متحرک می بایست شاتر در زمان کمتری عمل کند.بسیار کاربردی در محیط های دارای نور کم با میزان تردد محدود

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>