اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

شاید شگفت زده شوید که بدانید در حال حاظر گرانترین دوربین مداربسته جهان به قیمت 20 هزار دلار معادل 504 میلیون تومان است اما باید خدمتتان عرض کنم که این دوربین مداربسته صرفاً یک دوربین مداربسته معمولی همانند دوربین مداربسته های حرفه ای و نیمه حرفه ای برندهای معتبر نیست.این دوربین چند منظوره یکی از کاربردهایش نظارت تصویری با قابلیتهای فوق حرفه ای است که بعضی از ویژگی های این دوربین به راحتی در هیچ یک از دوربین های مداربسته یافت نمی شود.

دوربینی با قابلیت انعطاف پذیری باورنکردنی به علاوه خروجی با کیفیت بالا و انعطاف پذیری گسترده در نصب و پیکربندی، توجیحی منطقی برای خرید این دوربین ویدئویی چند منظوره است که کاربردی گسترده در ابعاد جدید برای برنامه هایی مانند مستندهای حیات وحش و طبیعت، تئاتر زنده، استودیو و ضبط از راه دور و در آخر نظارت حفاظتی اضافه می کند.

دوربین مداربسته گران از جنس کانن

دوربین تحت شبکه چند منظوره Canon مدل ME20F-SHN با پردازنده DIGIC DV 4 با قابلیت ضبط همزمان MP4 و استریم ویدئویی AVCHD، با تکیه بر سنسور CMOS فول فریم 35 میلیمتری با کیفیت تصویر 2.26 مگاپیکسل عملکرد فوق العاده ای را به همراه آنالیزها و تشخیص های ویدئویی هوشمند در یک بدنه بسیار جمع و جور و در سبکترین وزن ممکن از خود نشان می دهد.از هر دو حالت NTSC و PAL پشتیبانی می کند و همچنین می تواند با نرخ 60 فریم، خروجی با کیفیت Full HD ارائه دهد.

ویژگی های دوربین کانن ME20F-SHN

این دوربین همه فن حریف به اندازه جعبه ای کوچک است و می تواند به راحتی در فضاهای کوچک جای بگیرد و برای کاربردهای مختلف می توانید از لوازم جانبی های متعددی و همچنین ایجاد پیکره بندی های خاص استفاده کنید.سنسور دوربین دارای فوتوسایت هایی برای جمع آوری اطلاعات نوری جهت پردازش میزان نور و رنگ از محیط که هر کدام 19 میکرومتر اندازه دارند، که 7.5 برابر بزرگ تر از فوتوسایت های سنسور اسمی 35 میلیمتری سری DSLR دوربین های Canon است. این اندازه از فوتوسایت ها اجازه می دهد تا دوربین عملکرد عالی در نور کم از خود ارائه دهد.

این تنها دوربین HD در این ابعاد است که قادر به ضبط تصاویر 1920×1080 در 59.94P / 59.94i / 50.00P / 50.00i / 29.97P / 25.00P / 23.98P می باشد.کانکتورهای حرفه ای شامل رابط های 3G/HD-SDI و ورودی Genlock است که به دوربین اجازه می دهد تا به راحتی در گردش کار تصویربرداری چندین دوربین قرار بگیرد. منوی OSD هم برای دسترسی به تنظیمات در حالت HDMI و هم در اولین خروجی SDI قابل دسترس می باشد.

در قسمت نصب لنز، کیت Locking Cinema EF برای سازگاری با لنزهای سینمایی EF قرار داده شده است و پیوستگی قوی تری را نسبت به نصب لنزهای استاندارد سری EF در دوربین ارائه می دهد. قسمت جلوی دوربین دارای یک ترمینال لنز 12 پین است که امکان اتصال لنز را با لنزهای EF Mount CINE-SERVO یا لنزهای پخش 2/3 "با آداپتورهای اضافه شونده فراهم می کند.

این دوربین دارای One-shot AF داخلی، و Push Auto Iris است. One-Shot AF با استفاده از یک دکمه اختصاصی در تنظیم فوکوس کمک می کند که می توان حالت فوکوس را در یک مانیتور مجزا، تأیید کرد. Push Auto Iris دیافراگم لنز را به گونه ای تنظیم می کند که به سرعت و به راحتی، نوردهی مناسب را حفظ کند، حتی در شرایطی که نور به طور مکرر تغییر می کند.

این دوربین دارای یکسری فیلتر روی هم چیده شده داخلی است که شامل فیلتر شفاف، ND 1/8 و ND 1/64 و همچنین فیلتر IR cut است (ND فیلتری است که شدت کلیه طول موج ها یا رنگ های نور را به طور مساوی کاهش و یا تغییر می دهد)؛ این امکان فراهم می شود تا همانند انتخاب فیلترهای ND داخلی، به سادگی فیلتر IR cut را انتخاب و استفاده کنید.

عملکرد باورنکردنی در نور کم

این دوربین فوق حرفه ای می تواند در شرایط نوری شدیداً ضعیف یا تقریباً در تاریکی کامل، با استفاده از ISO فراتر از 4 میلیون (75db+) برای تصویری شگفت انگیز تمام رنگی با نویز بسیار پایین، بدون نیاز به نور بیشتر از آنچه فقط ستاره ها در یک شب بدون ماه ارائه می دهند، ویدئویی با کیفیت 1080P ایجاد کند؛ ME20F-SHN می تواند سوژه هایی را که کمتر از 0.0005 لوکس نوری، تابش از خود دارند را ثبت کند و حتی با حذف فیلتر IR cut در هنگام تصویربرداری در حالت مادون قرمز، می تواند جزئیات بیشتری را در محیط های فوق العاده کم نور ثبت کند.

دقیقاً مانند دوربین های Canon’s Cinema EOS، این دوربین تحت شبکه قابلیت های Canon Log و Wide DR را از منوی Custom Picture جهت محافظت از جزئیات در نقاط پر نور و سایه ارائه می دهد، که دامنه پویای گسترده (WDR) تا 12 مرحله (٪800) را امکان پذیر می کند و تصاویر با کیفیت بالا را از طیف وسیعی از سناریوهایی که مشکل روشنایی دارند را ارائه می دهد. این منوی Custom Picture با اضافه شدن عملکرد Crisp Img به روز رسانی شده است که تصاویر واضح را در محیط های دارای نور مناسب و تصاویری با نویز کم در شرایط کم نور را به دست می آورد. این دو ویژگی برای کاربرانی که نیاز به گرفتن تصاویر واضح و دقیق دارند بسیار کاربردی است.

قابلیت شبکه پیشرفته برای برنامه های نظارتی

با داشتن یک پورت HDMI و دو پورت 3G/HD-SDI وهمچنین یک پورت Genlock، دوربین ME20F-SHN انبوهی از خروجی های ویدئو را بر اساس نیازهای کاربران فراهم می کند:

برای نظارت تصاویر در مانیتور و همچنین دسترسی به تصاویر در شبکه داخلی، این دوربین دارای پورت های 3G/HD-SDI و HDMI است؛ در حالی که با اتصال به اترنت امکان کنترل از راه دور تنظیمات دوربین، نظارت و ضبط از طریق مرورگرهای وب و تلفن های همراه و همچنین سایر نرم افزارهای مدیریت فیلم (VMS) را فراهم می کند.با پورت Genlock می توانید از این دوربین به عنوان یک منبع خروجی ویدئویی که با یک یا چند دوربین دیگر که به صورت کاملاً همگام سازی شده در تصویربرداری عمل می کند، استفاده نمایید.

اسلات کارت microSD از ضبط و پخش مستقیم از کارت microSD پشتیبانی می کند. برای نظارت اتوماتیک بدون نیاز به اپراتور به صورت مقرون به صرفه، 6 عملکرد تعبیه شده داخلی برای تحلیلی ویدئویی و رابط ورودی/خروجی هشدار، امکان ضبط و خروجی خودکار به دستگاه های ذخیره ساز را که با تشخیص حرکت (Motion Detection) و ورودی زنگ هشدار فعال می شوند، فراهم می کند.

ویژگی ADSR عملکردی در این دوربین است که باعث کاهش حجم داده در یک سری محیط های خاص در تصویر می شود؛ عملکرد ADSR به این صورت است که کاربران می توانند جزئیات کامل را بدون هیچگونه کاهش کیفیت در مناطق مورد علاقه انتخاب و در عین حال نرخ بیت (bit-rates) را در مناطق دیگر تصویر کاهش دهند تا ارسال داده را بروی پهنای باند شبکه بهینه کنند.نگرانی هم برای استفاده از نرم افزار برای دسترسی به این دوربین وجود ندارد چون ME20F-SHN از طیف گسترده ای از نرم افزار مدیریت ویدئویی را از طریق پروتکل های Canon WebView و ONVIF پشتیبانی می کند.

نصب انعطاف پذیر

کاربران می توانند با در نظر گرفتن جنبه هایی مانند زاویه دید و میزان روشنایی، لنز ایده آل را برای هر سناریو تصویربرداری با تجهیزات جانبی انتخاب کنند. ME20F-SHN با Locking Cinema EF تعبیه شده در قسمت نصب لنز، طیف گسترده ای از لنزها برای کنترل بیشتر بر تصویر با اکثریت تجهیزات کانن را سازگار می کند، از جمله بزرگنمایی، پرایم ها و لنزهای Cine Servo.

با پشتیبانی از +PoE، انتقال داده از طریق اترنت و برق مورد نیاز دوربین با یک کابل LAN تامین می شود که نصب ساده و سریع را تسهیل می کند. بدنه جمع و جور و طراحی سبک برای کاربرانی که به دوربین ثابت و قابل حمل نیاز دارند بسیار حائز اهمیت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی:
این عکسی که شما گذاشتین همچین دوربین گرونی نیست حدود 390 دلاره
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>