اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


دوربین مدار بسته


توضیحات فنی

اگر به دنیال یک دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای دفتر کار، منزل و فروشگاه خود هستید قطعاً دوربین مداربسته DH-HAC-T2A21P کمپانی داهوا انتخابی مناسب است.دوربین مداربسته فوق از سری کوپر داهوا مجهز به سنسور تصویر 2مگاپیکسلی قدرتمند از نوع CMOS بوده که تصویری با وضوح و کیفیت بالا در اختیارتان خواهد گذاشت.

همچنین دوربین مداربسته T2A21 از یک لنز ثابت 3.6 میلیمتری بهره می برد که زاویه دیدی معادل 93 درجه دارد که برای یک دوربین مداربسته در این سطح عدد بسیار قابل قبولی می باشد، از طرفی این دوربین مداربسته با لنزهای 2.8 میلیمتری نیز تولید می شود که زاویه ی دید با این شرایط به 103 درجه خواهد رسید.

در صورتی که نور مناسب و کافی و محل مناسبی برای نصب صحیح دوربین فراهم شده باشد تحرکات افراد و اشیاء تا فاصله 51 متری دوربین آشکار، تا فاصله 20 متری قابل مشاهده، تا فاصله 10متری قابل تشخیص هستند. علاوه بر این در فاصله 5 متری افراد به راحتی تعیین هویت می شوند و فاصله قابل پشتیبانی این دوربین در شب معادل 20 متر می باشد.

رزولوشن تصویر 1080P و 30 فریم بر ثانیه از جمله ویژگی های تصویر این دوربین می باشند و پشتیبانی از BLC / HLC / DWDR و Smart IR از ویژگی های دیگر دوربین مداربسته T2A21 می باشند.شما می توانید دوربین مداربسته خود را از طریق یک کانکتور BNC و کابل کواکسیال به دستگاه ذخیره ساز خود متصل کنید و برای تغذیه ی دوربین خود نیاز به یک منبع تغدیه 12V دارید.

دوربین مداربسته فوق با یک بدنه آلومینیومی مستحکم مقاوم شده است و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در این دوربین مداربسته تحت استاندارد IP67 می باشد.دوربین مداربسته T2A21 کمپانی داهوا یک دوربین با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بسیار بالا برای نصب در محل های گوناگون از جمله ساختمان ها، فروشگاه ها، دفاتر اداری و... از سری کوپر (محصولات اقتصادی HDCVI داهوا)می باشد.

وجود سنسور قدرتمند دو مگاپیکسلی، لنز ثابت با زاویه دید 93 درجه ای و پشتیبانی از فناوری هایی همچون DWDR / HLC / BLC / SMART IR، طراحی بسیار زیبا و جذاب و بدنه فلزی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب همگی ارزش خرید بسیار بالایی به این محصول داده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>