اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

پرینتر های جوهرافشان از پرینترهای بسیار ارزان قیمت موجود در بازارهستند اما کارتریج یا کاتریج جوهرشان در مقایسه با آنها نسبتا سنگین قیمت می باشند و نیازمند توجهات ویژه ای برای استفاده طولانی مدت دارند. بنابراین الزامی است که در صورت مشاهده علائم تمام شدن جوهر کارتریج، به سرعت برای شارژ مجدد کارتریج اقدام کرده و آن را از پرینتر خارج کنیم. در این مقاله به اطلاعاتی در مورد کارتریج ها می پردازیم.

نکاتی کلی درباره کارتریج پرینترها

برای بسته بندی و حمل کارتریج ها می توان از روش های زیر استفاد ه کرد:

  • هنگام خارج کردن کاتریج از پرینتر از برخورد انگشتان دست با هد و لایه حساس اجتناب شود.
  • هنگام بستن کش به کارتریج دقت شود که کش به هد و یا قسمت اتصال کاتریج به پرینتر برخورد نکند.

بهبود کارایی کارتریج

در ادامه برای بهبود کارایی کارتریج به نکات زیر توجه کنید یا به مقاله ی چگونه بهترین استفاده را از یک کارتریج داشته باشیم مراجعه فرمایید:

هنگام تمام شدن جوهر بلافاصله برای شارژ آن اقدام کنید زیرا دیر شدن و یا داشتن عملکردی کند برای شارژ مجدد کارتریج منجر به خشک شدن کاتریج می شود.به هیج عنوان از کارتریجی که جوهر ندارد و یا جوهرش تمام شده است برای پرینت گرفتن استفاده نکنید چون خشک کار کردن هد کاتریج باعث استحکاک بر روی کاغذ شده و ممکن است منجر به سوزاندن کارتریج شود.

برای تمیز کردن جوهر خشک شده در هد کارتریج بهتر است از مایع مخصوص این کار استفاده کنید.درهنگام تعویض کاتریج دقت کنید که دست شما مرطوب یا چرب نباشد چون منجربه آسیب دیدن کارتریج می شود.هنگامی که قصد شارژ کاتریج را دارید دقت کنید که از جوهر مخصوص شارژ و مرغوب استفاده کنید.

اگر برای مدتی طولانی قصد استفاده نکردن از پرینتر را دارید کارتریج ها را خارج کرده و در جعبه مخصوصشان نگه داری کنید به صورتی که هد آنها پایین باشد.سعی کنید هر چند روز یک بار از پرینتر خود استفاده کنید تا کاتریج ها خشک نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>