اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صندوق فروشگاهی

کنترل موجودی کالاهای با ارزشی که در جواهرفروشی ها به فروش می رسند و همچنین برآورده کردن انتظارات مشتری ها با سرعت بالا بسیار چالش برانگیز است. برای اینکه بتوان یک جواهر فروشی را به خوبی مدیریت کرد، دسترسی به اطلاعاتی از قبیل موجودی انبار، کالاهای فروخته شده، کالاهایی که نیاز به سفارش مجدد دارند و سود حاصل از فروش مهم و حیاتی است.

نرم افزارهای صندوق های فروشگاهی که شامل ویژگی های منحصر به فرد هستند، در این زمینه کمک شایانی به صاحبان جواهرفروشی ها می کنند. برای مثال این برنامه ها عملکردی برای قیمت گذاری کالاها دارند که به صاحبان فروشگاه ها این امکان را می دهد تا محصولاتشان را، به صورت تک و عمده، در مناسبت های خاص با قیمت های استثنایی به فروش بگذارند.

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی در جواهرفروشی ها

سیستم های POS جواهرفروشی ها، درآمد حاصل از فروش محصولات و هزینه خرید اقلام مورد نیاز را مدیریت کرده و به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش صادر می کنند. این گزارش ها به جواهرفروشی ها این امکان را می دهند تا براساس نتایج و روند فروش در گذشته تدابیری بیندیشند و درآمد و سود خود را بالاتر ببرند.

مدیریت کارکنان

با استفاده از نرم افزار فروشگاهی مناسب، می توانید میزان فروش هر کدام از کارکنان را مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این تمام اطلاعات مورد نیاز از جمله مشخصات، شیفت های کاری و کالاهای فروخته شده توسط آنها نیز در سیستم ثبت می شود. براساس شرح وظایف هر کدام از کارکنان، می توان برایشان دسترسی محدود به اطلاعات تعیین کرد.

مدیریت مشتری

از آنجایی که جواهرفروشی ها نسبت به سایر فروشگاه ها ارتباط تنگاتنگ تری با مشتریان خود دارند، برای ارائه بهترین خدمات ممکن، لازم است که مشخصات مشتری ها و سوابق خریدشان در سیستم ذخیره شود. در مواقع لزوم می توان با جستجوی نام یا شماره آنها، به اطلاعاتشان دست یافت. سیستم POS همچنین به کارمند فروش اجازه می دهد تا اطلاعات و یادداشت هایی درمورد مشتری، در حساب مخصوص او وارد کند.

استراتژی فروش و بازاریابی

نرم افزارهای قدرتمند تجزیه و تحلیل داده ها به شما این امکان را می دهند تا به کمپین های بازاریابی بپیوندید و بر اساس اطلاعات مشتری هایتان، تبلیغات هدفمند طراحی کنید. با شناسایی نیازهای بازار هدف می توانید فروش موثرتر و تجارتی موفق تر داشته باشید. این قابلیت نیز وجود دارد که برای مشتری ها تخفیف های ویژه در نظر گرفته شود.

تصمیم گیری برای خرید جواهرات اصلا آسان نیست و این روند برای اکثر مشتری ها ممکن است حتی ماه ها طول بکشد. توسعه یک فرآیند بازاریابی و فروش متناسب با آن برای یک جواهرفروشی ضروری است. با استفاده از برنامه های سیستم POS می توانید پیشنهادهایتان را به مشتری ها ارائه داده و روند تصمیم گیری را آسان تر و سریع تر کنید.

محاسبه سریع

دیگر نیازی نیست که صندوق دار وقتش را با انجام محاسبات ریاضی تلف کند. با نصب نرم افزارهای حسابداری روی صندوق دیجیتال فروشگاهی، دستگاه قیمت نهایی هر محصول را با محاسبه تخفیف ها و مالیات اعلام خواهد کرد.

گزارش های حسابرسی

سیستم های فروشگاهی گزارش هایی را نمایش می دهند که با بررسی آنها مدیریت فروش راحت تر صورت می گیرد. از این گزارش ها می توان به خلاصه فروش روزانه، فروش روزانه بر اساس کالاها، سود ناخالص روزانه و گزارش تفصیلی روزانه اشاره کرد. همچنین هر زمان که بخواهید می توانید فاکتورهای قدیمی را مشاهده و چاپ کنید.

مدیریت موجودی

مدیریت موجودی جواهرفروشی یکی از کارهای پردغدغه می باشد. با کمک یک صندوق فروشگاهی، می توانید اطمینان حاصل کنید که موجودی فروشگاه شما به طور کامل محاسبه شده است.سیستم های فروشگاهی به شما اطلاع می دهند که کدام محصول فروخته شده یا کدام عودت داده شده است. پس از آنکه از موجودی هر کالایی کاسته شود، سیستم POS به صورت خودکار لیست موجودی را به روز خواهد کرد. در صورتی که محصولی در انبار وجود نداشته باشد، دستگاه توسط گزارش های مغایرت موجودی به شما هشدار می دهد تا آن را مجددا سفارش دهید.

صندوق فروشگاهی مخصوص جواهرفروشی به شما این اجازه را می دهد تا تمام محصولات فروشگاهتان را به همراه عکس و اطلاعاتشان مرتب کنید تا در هنگام فروش راحت تر به آنها دسترسی داشته باشید. این دسته بندی ها می توانند براساس حروف الفبا، جنس جواهرات، تعداد و یا قیمت کالاها باشند. همچنین در پایان هر روز، گزارشی از فروش روزانه کالاها و خلاصه فروش آن روز چاپ می شود.

امنیت

یکی از مسائل مهم در مدیریت یک جواهرفروشی، امنیت اطلاعات است. نرم افزارهای صندوق های فروشگاهی از اطلاعات ذخیره شده در سرورهای ایمن مراقبت می کنند. همچنین از این داده ها به طور منظم پشتیبان گیری می شود. کلیه اطلاعات در دسترس صاحبان فروشگاه خواهند بود؛ اما سایر کارکنان فقط اجازه دارند از داده های محدود شده استفاده کنند.

پرداخت آسان

با استفاده از این صندوق های پیشرفته، پرداخت از طریق چک، کارت های اعتباری، کیف پول های الکترونیکی و غیره امکان پذیر است.

فروش غیر حضوری

مشتری ها می توانند به صورت آنلاین محصولات شما را بررسی کرده و از طریق وبسایت یا به صورت تلفنی سفارش های خود را ثبت کنند. حتی این امکان وجود دارد که رسیدها را برای آنها از طریق ایمیل ارسال کنید.

خدمات پس از فروش

شما می توانید علاوه بر فروش جواهرات، خدماتی از قبیل سرویس دهی، حکاکی و تعمیر آنها را نیز به مشتریان خود ارائه کرده و سفارشات را در هر مرحله از اجرا پیگیری کنید.

کدام صندوق فروشگاهی برای جواهرفروشی مناسب است؟

نیازهای مشتری ها به طور مداوم در حال تغییر است، بنابراین باید تجارت خود را با این نیازها مطابقت دهید. آن صندوقی برای کسب و کارتان کارآمد و مناسب است که همه امکانات از جمله حسابداری، مدیریت مشتری، مدیریت موجودی و غیره را در اختیار شما قرار بدهد. همچنین باید از سیستم هایی استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی بر اساس نیازهای شغلی شما را داشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>