اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صندوق فروشگاهی

واقعیت این است که هر کسب و کاری، نیازمندی خاص خود را دارد. نوع صندوق فروشگاهی مورد نیاز شما به اندازه و کاربری فروشگاهتان بستگی دارد. به این احتمال هم توجه داشته باشید که شاید در آینده کارتان را گسترش دهید.

نگهداری از پول نقد، چک ها و کارت های اعتباری همیشه برای صاحبان مشاغل نگران کننده بوده است. صندوق های مدرن در حال حاضر از امنیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار هستند. البته سطح ایمنی یک دستگاه صندوق فروشگاهی به نوع آن و میزان بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید بستگی دارد. ممکن است بخواهید برای امنیت بیشتر، کشو پول های فروشگاهی را خریداری کنید که به صورت الکترونیکی باز و بسته می شوند.

اگر یک فروشگاه کوچک با کالاهای محدود دارید، یک صندوق پول الکترونیکی معمولی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. اما امروزه استفاده از صندوق های کامپیوتری پیشرفته تر برای کسب و کار های بزرگ به یک ضرورت تبدیل شده است.برای انتخاب صندوق فروشگاهی حتما به مشخصات فنی آن توجه کنید؛ زیرا انواع صندوق های فروشگاهی از نظر ظاهر و مشخصات شبیه به هم هستند.صندوقی را انتخاب کنید که در عین کارآمد بودن، با بودجه شما نیز مطابقت داشته باشد.

صندوق فروشگاهی کامپیوتری (سیستم POS)

سیستم های POS از صندوق های فروشگاهی معمولی امکانات فراوان تری داشته و به طور مداوم در حال پیشرفت هستند تا بتوانند خدمات بهتری ارائه نمایند. این صندوق های فروشگاهی الکترونیکی ویژگی هایی دارند که باعث شده بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ از آنها استفاده کنند. سیستم های POS امروزی با برنامه های کاربردی مثل مدیریت روابط با مشتری (CRM) و مدیریت فروش سازگارترند.
اکثر اوقات که در مورد سیستم های POS بحث می شود، نرم افزار آنها مورد نظر است. این نرم افزارها هستند که مدیریت موجودی، بررسی عملکرد کارکنان، چاپ رسیدها و سایر قابلیت ها را امکان پذیر می کنند.

یکی از جنبه های مهم نرم افزار POS پشتیبانی گسترده از روش های پرداخت نوین است. در حال حاضر انواع روش های مختلف پرداخت از جمله کارت های اعتباری و کیف پول های آنلاین وجود دارند که این سیستم ها از همه آنها پشتیبانی می کنند.به جز عملکردهای اولیه یک سیستم POS فروشگاهی، بسته به نیاز کسب و کار خود، به دنبال ویژگی های دیگری خواهید بود. این ویژگی ها می تواند شامل توانایی مشتریان برای استفاده از دو روش پرداخت به صورت همزمان یا قیمت گذاری ویژه باشد. اکثر سیستم های مدرن امروزی این عملکردها را دراختیار شما قرار می دهند.

صندوق های فروشگاهی کامپیوتری علاوه بر نرم افزارها، به یک سری سخت افزار نیز نیازمند هستند. امروزه دستگاه هایی محبوب ترند که قابل حمل باشند. اغلب سیستم های POS مدرن روی انواع تلفن همراه یا تبلت قابل استفاده اند (سیستم MPOS). بسیاری از آنها به اجزای سخت افزاری دیگری از جمله کارت خوان، فیش پرینتر، کشوی پول و بارکدخوان نیز احتیاج دارند.

بهترین مارک صندوق فروشگاهی

در مورد صندوق های فروشگاهی نیز، همانند سایر تجهیزات فروشگاهی و ماشین های اداری، برندهای مختلفی وجود دارند که آشنایی با آنها و شناسایی بهترین مارک که با نوع فروشگاه شما تناسب داشته باشد، بسیار ضروری است.

صندوق فروشگاهی Clover

صندوق فروشگاهی POS Clover که یک سیستم فروشگاهی با سخت افزار سفارشی می باشد، یکی از بهترین صندوق های فروشگاهی کامپیوتری به شمار می آید و تقریبا برای همه کسب و کارها مناسب است. با استفاده از این دستگاه می توانید بدون نیاز به سخت افزارهای اضافی فروشگاه خود را از همیشه بهتر و آسان تر مدیریت کنید.

Clover شامل یک صفحه نمایش HD 14 اینچی با قابلیت چرخش می باشد. این سیستم همچنین مجهز به یک بارکدخوان و دو چاپگر است. یکی از این چاپگرها یک صفحه نمایش کوچک دارد که مشتری می تواند با استفاده از آن به صورت آنلاین پرداخت ها را انجام دهد. چاپگر دیگر با سرعت رسیدها را چاپ می کند.
خواننده اثر انگشت این امکان را به کارکنان می دهد که به صورت ایمن وارد سیستم شوند. بنابراین از داده ها با امنیت کامل نگهداری می شود.

این سیستم POS در دو نسخه تحت وب و سرور موجود بوده و امکانات بی شماری از جمله امکان پرداخت آنلاین و سیستم POS تلفن همراه را ارائه می دهد.با کمک حافظه 4 گیگابایتی، می توان نرم افزارهای بیشتری روی این سیستم نصب کرد و همچنین عملیات محاسباتی و معاملات را سریع تر انجام داد. امکان آن وجود دارد که در هر زمان و مکان، از طریق رایانه شخصی، موبایل یا تبلت هزینه ها و سود کسب و کار خود را بررسی و مدیریت کنید.این سیستم از نرم افزارهای بسیاری پشتیبانی می کند. Clover Dining یکی از اصلی ترین برنامه های آن می باشد که به طور اختصاصی برای رستوران ها طراحی شده است.

صندوق فروشگاهی Epson

صندوق فروشگاهی اپسون هم اکنون در میلیون ها سیستم مکانیزه فروش در سراسر جهان به کار برده می شوند. قابلیت های متنوع این صندوق ها، منجر به افزایش کارایی و بهره وری کار خواهند شد.این صندوق های فروشگاهی به دلیل امکان ادغام یکپارچه با تلفن های همراه و تبلت ها، ارائه گزارش های دقیق، تجزیه و تحلیل کسب و کار به کمک نرم افزارهای مربوطه و دسترسی آسان به اطلاعات ذخیره شده از محبوبیت زیادی بین کاربران (مخصوصا صاحبان خرده فروشی ها) برخوردارند. آنها طوری طراحی شده اند تا هدر رفت زمان را به حداقل برسانند، از داده های مشتری ها محافظت کنند و تعاملات بیشتری بین کارکنان و مشتریان ایجاد نمایند.

برای مثال Epson xtreme Turbo-IIاز بهترین صندوق فروشگاهی های Epson بوده و به صفحه نمایش لمسی حرارتی 15 اینچی مجهز می باشد. این صندوق برای استفاده در بسیاری از فروشگاه های کوچک و بزرگ، سوپرمارکت ها و حتی داروخانه ها طراحی شده است. همچنین امکان سازگاری با نمایشگر دوم و تجهیزات جانبی دیگر را به جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد.

صندوق فروشگاهی Casio

از دیگر شرکت های معتبر و موفق در زمینه تولید صندوق های فروشگاهی می توان کاسیو را نام برد.
برخی از سیستم های مکانیزه فروش این برند مثل V-R200، به جهت ارائه یک صندوق فروشگاهی کارا با مقیاس مناسب، بر پایه سیستم عامل اندروید طراحی شده اند که می توانند همپای با تجارت شما رشد کنند. این صندوق از اتصال اترنت برای برقراری ارتباط با سایر سخت افزارها بهره می برد.

علاوه بر این، با افزودن مجوز اختیاری اتصال تلفن همراه، می توانید دستگاه خود را به سیستم POS متصل نمایید؛ به کمک این قابلیت انگار که صندوق فروشگاهیتان را با خود حمل کنید.نمونه های مبتنی بر وب سیستم های فروشگاهی کاسیو، شما را قادر می سازد تا در هر زمان و از هر مکان به اطلاعات کسب و کار خود دست یابید و آنها را کنترل نمایید.

این شرکت صندوق هایی برای انواع کسب و کارها ارائه می نماید؛ به عنوان مثال، مدل معرفی شده در بالا به طور خاص برای پوزهای صنعتی تهیه شده است و برای امور بیمارستانی و برنامه های کاربردی خرده فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.چنانچه قصد خرید صندوق های فروشگاهی کامپیوتری این برندها را دارید، می توانید از طریق سایت مجموعه ایده برتر پارسیان اقدام به بررسی و خرید این دستگاه ها بفرمایید.

بهترین نرم افزار POS

Square Point of Sale به دلیل داشتن امکانات فراوان و قیمت معقول، بهترین نرم افزار سیستم POS فروشگاهی به حساب می آید. از این نرم افزار می توان به آسانی روی کامپیوترهای رومیزی، موبایل یا تبلت استفاده کرد و برای هر نوع کسب و کار کوچک و بزرگی کاربرد دارد. این برنامه شامل چندین نرم افزار برای دسته بندی و برچسب گذاری کالاها، قابلیت اسکن بارکد، توانایی پذیرش کارت های اعتباری و امکان ذخیره اطلاعات مشتری ها می باشد.

برای مدیریت بهتر و راحت تر فروشگاه و تجزیه و تحلیل داده ها، Square Point of Sales به شما امکان دسترسی به انواع گزارش ها را می دهد. از جمله لیست ها و نمودارهایی که خلاصه فروش و آمار و ارقام دیگر را نشان می دهند. قابلیت هایی مانند مدیریت مشتری ها و کارکنان را می توان در تنظیمات نرم افزار یافت.یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار این است که می تواند به صورت آفلاین نیز به فعالیت خود ادامه دهد. با استفاده از این برنامه می توان دسترسی و اختیارات هرکدام از کارکنان را تعیین و برایشان دسترسی های اختصاصی ایجاد کرد.

نرم افزار Square POS به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که تعدادی از آنها ذکر شد، مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک و سیار، بهترین گزینه به شمار می رود. البته برای کسانی که تجارتشان به سرعت در حال رشد و گسترش است استفاده از سایر نرم افزارها مانند Shopify POS و Vend POS می تواند مفید تر و کارآمد تر باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>