اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تبلت

در حال حاضر، مدل های متنوعی از تبلت ها و گوشی های هوشمند در بازار وجود دارد. استفاده از این ابزارها موجب شده است تا سبک زندگی افراد نسبت به دهه های گذشته، دچار تحولات اساسی گردد. در این میان شاید تبلت ها، کاربرد بیشتری نسبت به دیگر دستگاه های هوشمند داشته باشند؛ زیرا که شما با داشتن یکی از این دستگاه ها، خواهید توانست به طور همزمان به عنوان گوشی موبایل و لپ تاپ نیز از آن استفاده نمایید.

علاوه بر این، با مجهز کردن تبلت به چند ابزار جانبی ساده، می توانید کارایی آن را تا حد زیادی افزایش دهید. هنگام استفاده از تبلت، در اختیار داشتن لوازم جانبی تبلت از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه، به بررسی نمونه هایی از لوازم جانبی تبلت ها خواهیم پرداخت.

قلم لمسی

قلم ها برای کار راحت تر با صفحه نمایش های لمسی امروزه، که به یک جریان الکتریکی کوچک نیز پاسخ می دهند، مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر این قلم ها با مقداری فلز رسانا ساخته می شود که بار را از طریق نوک آن به صفحه نمایش منتقل می نماید. (می دانید که بدن ما می تواند جریان الکتریکی را از خود عبور دهد. این بار از نوک انگشتان با به قلم و سپس به صفحه لمسی انتقال می یابد.)
بسیاری از تولید کنندگان در کنار تبلت ها، یک قلم نیز عرضه می نمایند؛ به عنوان مثال تبلت Samsung مدل Galaxy Note 10.1 اینچ یکی از مدل های پرطرفدار بازار می باشد که کاربران با استفاده از قلمی منسوب به S Pen با آن کار می کنند.

مزایای استفاده از قلم لمسی

  • دقت و ظرافت هنگام استفاده از این قلم ها، بسیار بیشتر از زمانی است که با انگشت به کار خود می پردازید؛ مخصوصا در کارهای هنری و طراحی ها.
  • سرعت تایپ متون طولانی تا حد قابل توجهی افزایش می یابد.
  •  به کمک این قلم ها، از انتقال میکروب های موجود روی سطح تبلت ها به بدن جلوگیری خواهد شد. علاوه بر این، دست کثیف ما نیز دیگر صفحه نمایش را آلوده نمی کند.
  • مطالعات نشان می دهند که نوشتن مطالب با دست، منجر به حفظ بهتر و دقیق تر می گردد. این قلم ها، به خوبی مداد و خودکار را شبیه سازی می کنند و شما می توانید در نرم افزارهای مخصوص، اطلاعات مورد نیازتان را یادداشت کنید.
  • صفحه نمایش های لمسی تبلت ها تا حدی نیز به حرارت حساسند. در هوای سرد، نمی توان به راحتی با انگشت از تبلت استفاده کرد. به کمک این قلم، دیگر چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.

کاور و پوشش بدنه

از آنجایی تبلت ها مدام در حال حمل هستند، تهیه کار محافظ برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
اگر یک تبلت نو خریداری کرده اید، با استفاده از کاور می توانید از آسیب های احتمالی (مثل ضربه دیدن پس از افتادن روی زمین) جلوگیری کنید. اگر هم دستگاهی قدیمی دارید، به این وسیله می توانید خط و خش های موجود روی بدنه آن را پوشانده و ظاهری مرتب و زیبا به تبلت خود بدهید. برای همه مدل های تبلت، کاورهای مختلفی در انواع مختلف در بازار موجودند؛ به همین دلیل انتخاب در این زمینه کار سختی نخواهد بود.

انواع کاور

  • با استفاده از یک کاور پشتی، فقط پشت و کناره تبلت محافظت می شود؛ پس از آن جایی که پوشش برای صفحه نمایش موجود نیست، امکان خراشیده شدن آن وجود خواهد داشت.
  • کاور کتابی، مدلی است که باز و بسته می شود. وقتی آن را ببندید، مثل جلد کتاب هم پشت و هم جلوی تبلت را می پوشاند. علاوه بر این، می توان از قابلیت این کاور برای قرار دادن دستگاه در حالت ایستاده استفاده نمود.
  • برخی از انواع کاورها مجهز به یک صفحه کلید هستند؛ به این ترتیب می توان از تبلت به عنوان یک لپ تاپ استفاده کرد. تایپ متن های طولانی از این طریق راحت تر خواهد بود.
  • کاورهایی در بازار عرضه می گردند که تمام سطح تبلت را به صورت کامل محافظت می نمایند؛ بنابراین حتی اگر دستگاه از بلندی سقوط کند نیز، آسیبی به آن وارد نخواهد شد. با استفاده از این کاورها، تبلت شما کمی سنگین تر می شود.

محافظ صفحه نمایش

امروزه همه تبلت ها با کیفیت بهتری تولید می شوند و مانند گذشته حساس نیستند؛ اما باز هم تهیه یک محافظ صفحه نمایش می تواند مفید باشد. علاوه بر این، با در نظر گرفتن قیمت بالای تبلت ها، محافظت از این دارایی های ارزشمند از اهمیت زیادی برخوردار است.

قابلیت های محافظ صفحه نمایش

  • محافظ های صفحه نمایش راهی به کاربران ارائه می دهند تا اطلاعات خصوصی خود را از چشم های کنجکاو پنهان نگه دارند. با استفاده از محافظ های جدیدی، صفحه تبلت فقط برای کسی که به صورت مستقیم به آن نگاه کند قابل مشاهده است و محتویات آن از اطراف دیده نمی شوند؛ به همین دلیل دید افراد دیگری غیر از خود کاربر مسدود خواهد شد.
  • این محافظ ها تابش های مضر صفحه نمایش تبلت را کاهش می دهند؛ بنابراین چشمان کاربر دیرتر خسته می شوند. محافظ های تابش همچنین باعث بهبود دید صفحه نیز می گردند.
  • محافظ ها تا حد ممکن به گونه ای ساخته می شوند که از خود صفحه نمایش قابل تمایز نباشند؛ پس روی وضوح نمایشگر تأثیری نمی گذارند. آنها معمولا بسیار نازک بوده و سطحی صاف و براق دارند.
  • محافظ های صفحه نمایش از روکش لیپوفوبیک ساخته شده اند که باعث دفع چربی های پوست می شود؛ به همین خاطر اثر انگشت کاربر روی صفحه نمی ماند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>