اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه کپی رنگی

یکی از محصولاتی که امروزه کاربرد بسیار زیادی در ادارات، شرکت ها، دفاتر تکثیر و چاپ و... دارند دستگاه کپی به خصوص دستگاه کپی رنگی است. دستگاه های کپی از نظر رنگ چاپ به دو دسته دستگاه کپی سیاه و سفید و دستگاه کپی رنگی تقسیم بندی می شوند. اگر شما قصد خرید بهترین دستگاه کپی رنگی را دارید و می خواهید با عوامل موثر بر بهترین عملکرد یک دستگاه کپی آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

تکنولوژی چاپ لیزری

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در تهیه یک دستگاه کپی بهتر است به آن دقت کنید، توجه به تکنولوژِی چاپ دستگاه کپی است. به طور کلی دستگاه فتوکپی از نظر تکنولوژی چاپ به دو دسته دستگاه کپی لیزری و دستگاه کپی جوهر افشان تقسیم بندی می شود. از نظر کارشناسان ما اگر به دنبال یک دستگاه کپی رنگی با کیفیت چاپ فوق العاده هستید، بهتر است دستگاه کپی لیزری را انتخاب کنید. در دستگاه کپی رنگی لیزری اسناد و مدارک شما با بهترین کیفیت و وضوح چاپ می شوند.

دارای قابلیت های چاپ، اسکن و فکس

اگر شما به دنبال تهیه یک دستگاه کپی اداری هستید که بتواند عملکردی مطلوب برای استفاده اداری را از خود نشان دهد بهتر است از دستگاه کپی رنگی چندکاره استفاده کنید. با انجام این کار شما با پرداخت هزینه برای یک محصول از قابلیت های چند محصول به طور همزمان بهره مند خواهید شد.

سرعت بالا در کپی و چاپ اسناد

از نظر کاربران دستگاه کپی هایی که می توانند با سرعت بالا اسناد و مدارک را برای شما کپی و یا چاپ کنند، می توانند در دسته بهترین دستگاه کپی اداری قرار بگیرند. این دسته از محصولات برای استفاده در ادارات، شرکت ها و... گزینه مناسبی می باشند.

استفاده از مواد مصرفی مرغوب

همانطور که می دانید دستگاه کپی لیزری رنگی از 4 مدل تونر کارتریج مشکی، سبز، قرمز و زرد در چاپ و کپی رنگی اسناد و مدارک شما استفاده می کنند. از نظر کارشناسان ما بهترین دستگاه کپی رنگی، دستگاهی است که مواد مصرفی آن بسیار با کیفیت باشند و مدارک چاپ شده با آن برای طولانی مدت ماندگاری داشته باشند.

دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 479CS

یکی از بهترین دستگاه کپی های رنگی موجود در بازار دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 479CS می باشد. این محصول دارای سرعت کپی و چاپ بسیار مطلوب 50 برگ در دقیقه می باشد. هم چنین رزولوشن اسناد و مدارک چاپ شده با استفاده از این دستگاه کپی رنگی نیز 600x600 dpi می باشد. دستگاه کپیToshiba e-STUDIO 479CS را می توان بهترین دستگاه کپی چندکاره با قابلیت های کپی، پرینت، اسکن و فکس دانست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>