اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه کپی

به طور کلی دستگاه های کپی به دو نوع دستگاه کپی رنگی و دستگاه کپی سیاه و سفید تقسیم بندی می شوند. اگر شما به دنبال تهیه یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید با کیفیت هستید و می خواهید با ویژگی های بهترین دستگاه کپی سیاه و سفید آشنا شوید، در ادامه متن با ما همراه باشید.

سرعت بالا در کپی و چاپ

اغلب دستگاه کپی های سیاه و سفید برای استفاده در ادارات و شرکت ها کاربرد دارند در نتیجه این محصولات باید از سرعت بالایی در کپی و چاپ اسناد و مدارک برخوردار باشند. از نظر کارشناسان ما بهترین دستگاه های کپی دارای سرعت کپی 40 تا 100برگ در مدت زمان یک دقیقه می باشند. در مجموع می توان دستگاه کپی با سرعت کپی بین 40 تا 100 برگ در دقیقه را به عنوان دستگاه کپی مناسب برای اداره نامگذاری کرد.

کپی و چاپ اسناد و مدارک با تکنولوژی لیزری

یکی دیگر از ویژگی های بهترین دستگاه های کپی، استفاده از تکنولوژی چاپ لیزری در کپی و چاپ اسناد و مدارک است. دستگاه های فتوکپی سیاه و سفید با تکنولوژی چاپ لیزری از کیفیت بالایی در چاپ تصاویر برخوردار هستند و می توانند اسناد و مدارک را با کیفیت بسیار بالا کپی و پرینت بگیرند.

استفاده از تونرکارتریج مرغوب در کپی اسناد

از دیگر قابلیت های بهترین دستگاه کپی سیاه و سفید استفاده از مواد مصرفی مرغوب است. همانطور که می دانید دستگاه کپی های سیاه و سفید برای چاپ و کپی از تونرکارتریج سیاه استفاده می کنند. این تونرکارتریج باید بسیار مرغوب و باکیفیت باشد به طوری که اسناد و مدارک چاپ شده با آن برای مدت زمان طولانی ماندگاری داشته باشند. در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین دستگاه کپی برند های مختلف خواهیم پرداخت.

دستگاه کپی MX-M6570 Sharp

دستگاه کپی شارپ مدل MX-M6570 با قابلیت کپی و پرینت 65 برگ در دقیقه می تواند برای استفاده در حجم کاری بالا گزینه بسیار مناسبی باشد. این دستگاه با قابلیت کپی و پرینت با رزولوشن 600x600 dpi می تواند به عنوان بهترین دستگاه کپی سیاه و سفید شناخته شود.

دستگاه کپی Toshiba e-studio 8508A

دستگاه کپی توشیبا مدل Toshiba e-studio یکی دیگر از دستگاه کپی های با کیفیت سیاه و سفید موجود در بازار است که می تواند در دسته بهترین دستگاه کپی ها قرار بگیرد. این دستگاه فتوکپی چندکاره دارای قابلیت های کپی و چاپ است. این محصولات برای استفاده در ادارات و شرکت ها با حجم کاری بالا گزینه بسیار مناسبی می باشد. پس می توان دستگاه کپی Toshiba e-studio در دسته دستگاه کپی اداری قرار داد.

دستگاه کپی Toshiba e- studio 6508

دستگاه کپی Toshiba e-Studio 6508 دارای قابلیت کپی و چاپ است. این محصول می تواند اسناد و مدارک را با سرعت 65 برگ در دقیقه اسکن کند. هم چنین این محصول دارای رزولوشن 600x600 dpi است. دستگاه کپی Toshiba e-studio 6508 دارای سرعت بسیار زیادی در کپی اسناد و مدارک می باشد. این محصول برای استفاده در ادارات، شرکت ها و... گزینه بسیار مناسبی می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>