اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیش پرینتر

برچسب ها روشی برای شناسایی محصولات به شمار می آیند. اگر کالایی برچسب نداشته باشد، ارزشی نخواهد داشت؛ به این دلیل که برچسب، تولید کننده و برند محصولات را مشخص می سازد. امروزه اکثر برچسب ها حاوی بارکد هستند. این بارکدها می توانند به مدیریت موجودی و دارایی در مشاغل مختلف کمک کنند. استفاده از یک لیبل پرینتر یا پرینتر برچسب مزایای زیادی دارد.

این دستگاه ها توسط کسب و کارها و اشخاصی به کار برده می شوند که به هر دلیلی نیاز به چاپ برچسب دارند. همان طور که انتظار می رود، این پرینترها عملکردهای متفاوتی را ارائه می دهند و به همین نسبت، با قیمت های مختلفی در بازار یافت می گردند. اگر شما صاحب مشاغل کوچک و بزرگی هستید و محصولات خودتان را تولید می کنید یا این که محصولات سایر تولید کنندگان را می فروشید، به یک پرینتر برچسب نیاز پیدا خواهید کرد.

مزایای خرید لیبل پرینتر یا پرینتر بارکد

امروزه با افزایش روز افزون تولیدات و برندهای مختلف کالاها یکی از راه های افزایش فروش، ارائه امکانات و خدمات بیشتر به مشتری است. لیبل پرینتر یا پرینتر لیبل زن از جمله دستگاه هایی است که می تواند در این راستا مفید واقع شود. کار این دستگاه چاپ ثبت اطلاعات کالای موردنظر به صورت برچسب و چسباندن آن روی کالاست.

با استفاده از این برچسب هم می توان به خریدار در انتخاب کالا کمک کرد و هم کالای موردنظر را با بسته بندی مرتب در اختیارش قرار داد. از مهم ترین اطلاعات موجود بر روی محصولات ایرانی، علاوه بر بارکد کالا، ایران کد می باشد که چاپ آن بر روی بسته بندی ها اجباری است. صنایعی که می توان در آنها از چاپگر لیبل استفاده نمود عبارتند از: صنعت خودروسازی، نساجی، تولید کفش، داروسازی، قطعه سازی، بسته بندی مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی، فرش و موکت، لوازم خانگی.

مدیریت دارایی و موجودی

با استفاده از لیبل مشخصات محصولات این امکان فراهم می آید تا شما کالاهای خود را ردیابی کرده و برای هر کالایی یک کد سریال مخصوص اختصاص دهید و از آمار تولید خود باخبر شوید. به کمک نرم افزارهای مبتنی بر بارکد، ورود و خروج کالاها به آسانی صورت می گیرد و شما می توانید به راحتی به انبارگردانی بپردازید. پرینترهای برچسب به شما کمک می نمایند تا بارکد و برچسب گارانتی محصولاتتان را خودتان چاپ کنید.

افزایش گزینه های اتصال

همان طور که می دانید، تجهیزات چاپ برچسب برای اتصال به سیستم های کامپیوتری از انواع روش های اتصال پشتیبانی می نمایند؛ از جمله درگاه های USB، Serialو اتصالات بی سیم مثل بلوتوث و اترنت.با پیشرفت تکنولوژی چاپ بارکد، پرینترهای امروزی می توانند به تلفن های همراه متصل شوند که باعث افزایش سهولت استفاده از آنها می گردد. برقراری ارتباط این دستگاه های پرینتر به انواع دستگاه های دیجیتالی از طریق Wi-Fiصورت می گیرد. توانایی استفاده از نرم افزارهای مختلف، به شما این امکان را می دهد تا انواع بارکدها، الگوهای خاص و طرح های منحصر به فردی را بر روی برچسب ها چاپ کنید.

برخی از دستگاه های چاپ بارکد علاوه بر چاپ بارکد، رسید یا بلیط نیز تولید می نمایند. در فروشگاه های شلوغ می توان از این قابلیت برای افزایش کارایی و خدمت رسانی سریع تر به مشتریان بهره برد.
بعضی از لیبل پرینترهای امروزی صفحه کلید مخصوص به خودشان را دارند. به کمک این صفحه کلید، دیگر لازم نیست که دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید. اگر به یک پرینتر قابل حمل نیاز دارید، این نمونه ها گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. چنین پرینترهایی برای استفاده در انبارها نیز بسیار کارآمد هستند.
همچنین امکان خرید یک پرینتر برچسب دستی نیز وجود دارد که می توان آزادانه آن را جابه جا کرد و در هنگام نیاز به چاپ بارکد پرداخت.

کاهش هزینه ها

اگر یک دستگاه لیبل زن بخرید و خودتان به چاپ برچسب ها مشغول شوید، بسیار مقرون به صرفه تر از زمانی خواهد بود که این کار را به یک شخص ثالث بسپارید. با این که بسیاری از مشاغل بزرگ این کار را می کنند، اما در بسیاری از مواقع به هیچ عنوان فکر خوبی نیست؛ مخصوصا اگر به تعداد زیادی برچسب احتیاج ندارید. در چنین مواردی استفاده از پرینتری که بتوانید خودتان برچسب هایی با قیمت مناسب تر تولید کنید، بهتر خواهد بود.

سهولت استفاده

استفاده از پرینترهای برچسبی که امروزه در بازار وجود دارند، بسیار آسان است. آنها می توانند به راحتی اتصال خود را طی چند ثانیه با کامپیوتر برقرار نمایند. چنانچه از نرم افزارهای درست و مناسبی استفاده کنید، هیچ مشکلی در روند چاپ برچسب ها به وجود نخواهد آمد.

چاپ انواع مختلف برچسب ها

برخی از انواع چاپگرهای برچسب قادر هستند تا برچسب های مختلف را چاپ کنند. به عنوان مثال، اگر برچسب هایی برای روی CD و DVDبخواهید، می توانید پرینترهایی متناسب برای این کار را بخرید. از آنجایی که این دستگاه های چاپ امروزه بسیار متداول می باشند، پیدا کردن لیبل پرینتری که نسبتا ارزان باشد و نتایج حرفه ای را که به دنبال آن هستید ارائه بدهد، برای شما کار دشواری نخواهد بود.علاوه بر این، با استفاده از پرینترهایی که از تکنولوژی چاپ حرارتی انتقالی بهره می برند، امکانی فراهم می آید تا بتوان بر روی عنوان رسانه های چاپی برچسب چاپ کرد؛ از جمله کاغذهای معمولی، کاغذهای حساس به حرارت، پلاستیک، پلی استر و غیره.

چاپ برچسب های سفارشی

اگر یک دستگاه لیبل زن برای خودتان تهیه کنید، دیگر به چاپ برچسب های عمومی محدود نخواهید بود. شما می توانید هر نوع برچسبی را که بخواهید، با الگوهای خاص و طرح های منحصر به فرد، برای محصولات خود تولید نمایید.

کیفیت چاپ فوق العاده

لیبل پرینترها از نظر تکنولوژی چاپ در چهار دسته طبقه بندی می شوند: حرارتی مستقیم، حرارتی انتقالی، جوهر افشان حرارتی و جوهر افشان پیزوالکتریک.هر کدام از این پرینترهای برچسب وضوح چاپ متنوعی را ارائه می دهند. انواع جوهر افشان پیزو الکتریک برچسب هایی با بهترین کیفیت تولید می کنند. در مورد پرینترهای حرارتی نیز، کیفیت چاپ نمونه های حرارتی انتقالی نسبت به سایرین بالاتر است.

بالا بودن سرعت چاپ

با توجه به نوع پرینترها، سرعت چاپ آنها متفاوت است. اما به طور کلی تمام لیبل پرینترها به شما این امکان را می دهند تا با سرعت بالا برچسب های مورد نیاز خود را چاپ کنید.

تغییر استانداردها

استانداردهای چاپ همواره در حال تغییر خواهند بود. لیبل پرینترها، در چنین شرایطی، جای نگرانی باقی نمی گذارند. آنها همواره آماده اند تا نمادگذاری های جدید را جایگزین نموده و به چاپ آنها بپردازند. به کمک این دستگاه های چاپ می توانید هر زمان که بخواهید برچسب هایتان را به روز رسانی نمایید و اطلاعات جدیدی را به آنها اضافه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>