اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیش پرینتر

نیاز به چاپ، یکی از نیازهای غیر قابل انکار در سیستم های فروشگاهی است. فروشگاه ها برای مشتری های خود رسید چاپ می کنند. رستوران ها و کافی شاپ ها نیز به چاپ قبض، رسید و سفارشات آشپزخانه احتیاج دارند.

امروزه، با کمک پیشرفت های روز افزون تکنولوژی، سعی بر این است که روش های گوناگون الکترونیکی و غیر کاغذی جایگزین این گونه اسناد چاپی شوند. با این وجود، بسیاری از مشتریان هنوز هم رسیدهای کاغذی را ترجیح می دهند. بدین ترتیب، یافتن فیش پرینتر مناسب برای تکمیل یک سیستم فروشگاهی مشتری پسند، ضروری است.

فیش پرینترها چگونه کار می کنند؟

نحوه عملکرد دستگاه فیش پرینتر تقریبا مشابه همان پرینترهای خانگی است؛ این دستگاه ها به کامپیوتر شما متصل شده و فرمان های چاپ را از نرم افزار دریافت می کنند. فیش پرینترها قابلیت های اساسی اضافه تری را به انواع فروشگاه ها و محیط های رستورانی ارائه می دهند؛ از جمله سرعت چاپ بالا، بهره وری انرژی و ارسال دستور جهت باز شدن کشوهای پول نقد.

شناسایی نیازهای شغلی

مهم ترین نکته در انتخاب دستگاه صدور فاکتور شناسایی نیازهای کسب و کارتان است. برخی از محیط ها نیازهای خاصی دارند که باعث می شود برخی از فیش پرینترها نسبت به سایر گزینه ها، انتخاب هوشمندانه تری باشند. به عنوان مثال، در رستوران ها یا خشکشویی ها، پرینترهای ضربه ای ایده آل ترند. چاپ این پرینترها در برابر دمای بالا و رطوبت شدید، بیشتر دوام می آورد.

در مقاله انواع فیش پرینترها، به بررسی انواع مختلف این دستگاه ها وویژگی ها و عملکردهای آنها پرداخته ایم. شما به کمک شناخت محدودیت های محیطی فروشگاه خود، عملکردهایی که به آن احتیاج دارید و ویژگی هایی که هر یک از فیش پرینترها ارائه می دهند، می توانید انتخاب درست تری داشته باشید.

سازگاری با سیستم فروشگاهی

برخی از نرم افزارهای فروشگاهی به سخت افزارهای خاصی نیاز دارند، بنابراین مهم است که قبل از خرید فیش پرینتر مطمئن شوید که با سیستم کامپیوتری شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر قصد دارید کشوی پول نقد را به دستگاه فاکتور زنی وصل کنید، هردوی این دستگاه ها باید با هم سازگار باشند. در صورت امکان، همه تجهیزات از جمله پرینتر را، از یک تولید کننده بخرید.

درگاه های اتصال

روش های زیادی برای اتصال پرینتر صدور فاکتور به سیستم های فروشگاهی وجود دارد؛ برای مثال به کمک کابل های USB, Serial, Parallel و حتی از طریق شبکه اترنت. (Ethernet، نوعی تکنولوژی برای اتصال شبکه های محلی) فیش پرینترها از طریق Bluetooth, Wi-Fi, Wireless و بدون نیاز به کابل نیز می توانند ارتباط برقرار کنند. بسته به نرم افزار فروشگاهی، باید گزینه ای را انتخاب کنید که کارایی بهتری داشته باشد.

قابلیت ها و ویژگی های جانبی

استفاده آسان: به دنبال یک پرینتر چاپ رسید باشید که طراحی آن اجازه می دهد تا با سرعت زیاد و به راحتی رول های کاغذ را عوض کرده و رسیدها را چاپ کنید و بتوانید بدون معطلی به مدیریت فروشگاه خود بپردازید.

ابعاد پرینتر: قبل از خرید، میزان فضایی که روی پیشخوان برای پرینتر در دسترس دارید را در نظر بگیرید. برخی از فیش پرینترها در اندازه و ابعاد کوچک تری طراحی می شوند. حتی شاید بتوانید، با توجه به نوع کسب و کارتان، از فیش پرینترهای سیار به جای گزینه های مشابه جاگیر استفاده کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی: بسیاری از شرکت ها تلاش زیادی برای پیاده سازی فناوری صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش مقدار کاغذ مورد مصرف در چاپ رسیدها دارند. این عوامل نه تنها با محیط زیست سازگار هستند، بلکه با گذشت زمان باعث کاهش قابل توجهی در هزینه ها می شوند.

برش رسید: یعضی از فیش پرینترها دارای یک میله دستی برای برش هستند؛ اما اکثر آنها با قابلیت برش خودکار ارائه می شوند. داشتن دستگاه برش اتوماتیک می تواند احتمال جمع شدن کاغذ در پرینتر را، که ناشی از برش نامناسب رسیدها است، کاهش دهد.

اندازه رسید: معمولا پرینترها رسید را در عرض های مختلفی چاپ می کنند. هر اندازه ای، برای نوعی از مشاغل کارایی دارد. رایج ترین عرض رسید 58 میلی متر و 80 میلی متر است.

حالت چاپ: اطلاعات چاپ شده روی رسیدها می توانند گرافیک یا متن باشند که به نحوه دریافت اطلاعات توسط فیش پرینتر مربوط می شود. فیش پرینترهای مدرن از هر دو حالت پیشتیبانی می کنند.به کمک چاپ گرافیکی، تصاویر و آرم ها روی رسید چاپ می شوند. مزیت قابل توجه این حالت، امکان چاپ متن به تمام زبان های دنیا است. با این حال، چاپ به صورت گرافیکی مدت زمان بیشتری طول می کشد.حالت متنی توانایی چاپ تصاویر را ندارد. به صورت پیش فرض، پرینترها شامل نماد های الفبایی به دوازده زبان هستند؛ پس چاپ به زبان های مختلف توسط این حالت امکان پذیر نیست.

برندهای معتبر

از تولید کنندگان معتبر و مشهور خرید کنید. محصولات این گونه برندها، باکیفیت هستند و ویژگی ها و عملکردهای پایدار و بادوام دارند. بنابراین، می توانید این پرینترها را به راحتی به سیستم فروشگاهی خود متصل کرده و بدون هیچ مشکلی تا مدت های طولانی از آنها بهره ببرید. شرکت های جهانی همچنین به مشتری های خود گارانتی و پشتیبانی بلند مدت ارائه می نمایند. شبکه ارتباطی گسترده و مراکز خدماتی آنها، به سرعت و به طور موثر مشکلات فنی احتمالی پرینتر شما را برطرف خواهند کرد.

بودجه

هر نوع دستگاه فیش پرینتر، در محدوده قیمت متفاوتی قرار می گیرد. ولی بهتر است که تصمیم خود را بیشتر بر اساس ویژگی های مورد نیاز شغل خود بگیرید تا بودجه ای که درنظر گرفته اید. اگر به چاپ رنگی و کیفیت بیشتر احتیاج دارید، لازم است پرینتری را بخرید که بتواند این نیاز شما را، صرف نظر از قیمت، برآورده کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>