اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور گیمینگ

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به کنسول های بازی مانند play station علاقه مندید، شاید این مقاله برای شما جالب باشد. همانطور که می دانید پیشرفت تکنولوژی و تولید ابزار ها و کالاهای جدید دیجیتالی باعث آسان تر شدن، سریعتر شدن و هم چنین با کیفیت تر شدن بسیاری از فعالیت های روزانه برای ما خواهد بود.

یکی از کالاهایی که امروزه با همین منظور به بازار عرضه شده است مانیتور های گیمینگ هستند. این دسته از مانیتور ها در اصل برای افرادی که برای طولانی مدت از کنسول های بازی استفاده می کنند و خواهان کیفیت بسیار بالا در گرافیک بازی ها هستند مناسب خواهد بود. هم چنین اگر شما به صورت حرفه ای از کنسول های بازی استفاده می کنید مانیتور های گیمینگ انتخاب فوق العاده ای برای شما می باشد.

بررسی ویژگی های بهترین مانیتور گیمینگ

رزولوشن بسیار مطلوب: یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در عملکرد مانیتور ها موثر است، رزولوشن آنها خواهد بود. هر چقدر رزولوشن یک مانیتور بالاتر باشد، مانیتور می تواند جزئیات را دقیق تر و بهتر به شما نمایش دهد. به طور کلی رزولوشن مانیتور ها از 1080 و 1920 تا مانیتور با رزولوشن 4K وجود دارد. نکته ی مهمی که در ارتباط با رزولوشن مانیتور ها مهم است، تأثیر آن روی توانایی پردازش پیکسل های تصاویر است.هر چقدر یک مانیتور از رزولوشن بالاتری برخوردار باشد، توانایی آن در پردازش پیکسل ها بیشتر است.

مانیتور در ابعاد بزرگ با رزولوشن بالا: یکی از مهم ترین عواملی که روی کیفیت یک مانیتور تأثیرگذار خواهد بود، ابعاد آن است. البته که بیشتر افراد به دنبال مانیتوری با ابعاد بزرگ هستند ولی نکته قابل توجه در مورد مانیتور ها در ابعاد بزرگ، رزولوشن آنها است. هرچه ابعاد مانیتور بزرگ تر باشد، رزولوشن مانیتور نیز باید بیشتر باشد در غیر این صورت تصاویر در ابعاد بزرگ با کیفیت نامناسب توسط مانیتور نمایش داده می شوند.

پنل مانیتور: یکی از مهم ترین ویژگی های یک مانیتور پنل آن است. مانیتور ها به طور کلی دارای سه پنل TN، IPS و VA هستند. مانیتور هایی با پنل TN جزو ارزان قیمت ترین مانیتور ها هستند. این پنل در نشان دادن طیف های رنگی مختلف نسبتا ضعیف عمل می کند ولی سرعت پاسخ دهی بالایی در نمایش تصاویر دارند. مانیتور های با پنل TN از قیمت کمتری نسبت به سایر مانیتور ها برخوردار هستند. گزینه دیگر، مانیتور هایی با پنل IPS هستند. کیفیت رنگ در این مانیتور ها بالاتر است و نسبت به سایر مانیتور ها قیمت بالاتری برخوردارند.

بهترین نوع مانیتور های گیمینگ از نظر پنل، مانیتور های دارای پنل VA هستند که این مانیتور ها نرخ به روز رسانی یک میلی ثانیه دارند یعنی در مدت زمان یک میلی ثانیه می توانند تصاویر را به روز رسانی کنند و تصویر جدید نمایش دهند.

نحوه اتصال مانیتور های گیمینگ

قابلیت اتصال مانیتور های گیمینگ نیز جزء مواردی است که می تواند در نحوه عملکرد مانیتور گیمینگ تأثیر مستقیم داشته باشد. اکثر مانیتور ها برای اتصال از پورت های HDMI، Display port و Auto out استفاده می کنند که باعث مانیتور به راحتی به سایر دستگاه ها متصل شود.

مراکز تهیه بهترین مانیتور گیمینگ

امروز کمپانی های مهمی مانیتور های گیمینگ با کیفیتی را به بازار عرضه می کنند که از جمله آنها می توان به کمپانی های سامسونگ و ال جی اشاره کرد. شما می توانید برای تهیه مانیتور های گیمینگ با کیفیت به فروشگاه های ابزار و تجهیزات دیجیتالی معتبر مراجعه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>