اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بارکد خوان

هنوز هم معمول است که کارمندان مراکز بهداشتی و پزشکی به صورت دستی اطلاعات بیماران جدید را وارد سیستم می کنند و یا خودشان باید سوابق آنها را به روز رسانی کنند. در دنیای دیجیتال امروز، تکنولوژی های جدیدی دائما وارد بازار می شوند تا زندگی ما را آسان تر نمایند. یکی از این فناوری ها، بارکد خوان دفترچه بیمه است.

مزایای استفاده از بارکد اسکنر دفترچه بیمه

شاید در نگاه اول موضوع مهمی به نظر نرسد اما اهمیت استفاده از بارکد خوان بسیار زیاد است. بارکدخوان های دفترچه بیمه مزایای بی شماری دارند که ذکر همه آنها ممکن نیست. از این دستگاه های ساده و در عین حال پرکاربرد، می توان در مراکز درمانی، مطب پزشک ها و داروخانه ها برای اسکن بارکد دفترچه بیمه بیماران و ذخیره اطلاعات آنها در پایگاه داده ای سیستم استفاده نمود. این داده سپس به راحتی قابل بررسی و مدیریت خواهند بود.

مزایای استفاده از بارکد اسکنر دفترچه بیمه

بهره گیری از تکنولوژی دیجیتال به جای نیروی انسانی برای وارد کردن اطلاعات به صورت دستی، باعث صرفه جویی در مصرف وقت و هزینه نیز خواهد شد.بارکد اسکنر دفترچه بیمه باعث کاهش خطاهای انسانی نیز می شود. با وارد کردن یک شماره اشتباه به سادگی ممکن است خطاهای غیر قابل جبرانی رخ دهد.
در بیمارستان ها، استفاده از این تکنولوژی اهمیت ویژه ای پیدا می کند زیرا بیماران قصد دارند تا به سرعت مراحل بستری، ترخیص و یا دریافت دارو خود را انجام دهند. بنابراین با وجود یک بارکد خوان مطمئن و سریع، می توان سرعت پاسخگویی به آنها را افزایش داد.

بارکد خوان های دفترچه بیمه چگونه کار می کنند؟

بارکدهایی که بر روی دفترچه های بیمه چاپ شده اند، شامل اطلاعات کامل بیمه شونده از جمله شماره شناسایی پزشکی، نام، آدرس محل سکونت، تاریخ و محل تولد وی می باشند. بارکدخوان تمام این اطلاعات را استخراج کرده و در پایگاه داده ای بر روی سیستم کامپیوتری ثبت می کند. حتی تصویر بیمار نیز می تواند در پرونده او ثبت گردد. برخی از اسکنرهای مدرن تصویر دیجیتالی از دفترچه را هم تولید و ذخیره می نمایند.

خرید بارکد خوان دفترچه بیمه

طراحی این اسکنرها بسیار کوچک و سبک بوده و در مدل های دستی، رومیزی و بی سیم در بازار عرضه می شوند. بارکدخوان های دفترچه بیمه انواع مختلفی دارند اما به طور کلی تفاوت خاصی بین آنها با سایر نمونه های دیگر اسکنرها مشاهده نمی گردد، تنها لازم است که اسکنر انتخابی شما برای استفاده در مراکز خاصی مانند داروخانه ها و بیمارستان ها تناسب داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>