اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور

پیشرفت تکنولوژی و تولید کالاهای جدید دیجیتالی تأثیر بسیاری در روند زندگی ما انسان ها دارد به طوری که برخی از فعالیت های روزانه ما بدون آنها امکان پذیر نیست. یکی از انواع این کالاهای دیجیتالی پرکاربرد که تقریبا در هر خانه ای یک مدل از آن یافت می شود، مانتیور ها هستند. اگر بخواهیم برای مانیتور یک تعریف ساه در نظر بگیریم می توان گفت مانیتور صفحه نمایشی است که از آن برای نمایش اطلاعاتی که درون رایانه وجود دارد استفاده می شود.

فاکتور های مهم در خرید یک مانیتور با کیفیت

مسلما همه افراد برای خرید کالای مورد نظر خود به تحقیق و بررسی در مورد نقاط قوت و ضعف آن می پردازند. در این مقاله نیز ما سعی داریم به ویژگی ها و فاکتور های مهمی که بهتر است شما در خرید یک مانیتور با کیفیت به آن توجه کنید بپردازیم.

اهمیت سایز مانیتور در انتخاب

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب یک مانیتور باید به آن توجه کنید، سایز آن است. مانتیور ها در ابعاد مختلفی از جمله مانیتور های 19 اینچ، مانیتور های 20 اینچ، مانیتور های 30 اینچ و... طراحی شده اند. مانیتور های 19 اینچ اکثرا مانیتور های قدیمی هستند که برای قرار گرفتن روی میز کار و هم چنین قرار گرفتن فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشند. دسته بعدی، مانیتور های 20 اینچی هستند که ابعاد بزرگ تری نسبت به مانیتور های 19 اینچی دارند.

اما بهترین دسته از مانیتور ها از نظر ابعاد مانیتور های 30اینچی هستند که با توجه به ابعاد بزرگی که دارند علاوه بر استفاده در محل کار و ادارات برای استفاده ی علاقه مندان به کنسول های بازی یا حتی گیمر ها که به صورت حرفه ای بازی می کنند نیز مناسب می باشد. نکته ای که در انتخاب مانیتور بر حسب ابعاد باید مد نظر شما باشد این است مانیتوری که در ابعاد بزرگ طراحی شده است باید دارای رزولوشن بالایی نیز باشد تا کیفیت بالایی در نمایش تصاویر داشته باشد.

رزولوشن، مهم ترین فاکتور در انتخاب مانیتور

مهم ترین فاکتوری که در تهیه مانیتور ها باید به آن توجه کنید، رزولوشن مانیتور است. رزولوشن عبارت است از قدرت مانیتور در نمایش دقیق ترین و کوچک ترین جزئیاتی که توسط تصویر برای مخاطب نمایش داده می شود. به طور کلی هر چقدر سایز یک صفحه نمایش بزرگ تر باشد، رزولوشن آن نیز باید بیشتر باشد تا از کیفیت تصاویر نمایش داده شده با مانیتور کم نشود.

انعطاف در نحوه نصب مانیتور

از دیگر فاکتور های مهمی که بهتر است هنگام خرید یک مانیتور به آن توجه کرد، قابلیت نصب مانیتور است. بهتر است این قابلیت با توجه به استفاده شما از مانیتور انتخاب شود. برای مثال اگر شما قصد خرید مانیتوری را دارید که می خواهید در محل کار برای موارد مختلف از آن استفاده کنید، بهتر است مانیتور هایی را تهیه کنید که قابلیت نصب روی دیوار را داشته باشد. اما اگر به دنبال خرید مانیتوری هستید که فقط برای استفاده در منزل و مصارف شخصی شما جوابگو باشد، مانیتور های ایستاده نیز برای شما مناسب خواهند بود.

صفحه نمایش براق یا مات؟

به طور کلی مانیتور ها از نظر شفافیت صفحه نمایش به دو دسته براق یا مات تقسیم بندی می شوند. صفحه نمایش های براق در هنگام نمایش تصاویر نور زیادی را از خود عبور می دهند ولی نکته ی منفی در مورد این صفحه نمایش ها این است که در مکانهای پرنور برعکس عمل می کنند و به دلیل نور زیادی که از خود انعکاس می دهند، تصویر به هیچ وجه واضح دیده نمی شود.

خرید مانیتور منحنی یا صاف ؟

پیشرفت تکنولوژی باعث تنوع در تولید کالاهای دیجیتالی با مدل های مختلفی می شود. مانیتور ها نیز از این مسئله مستثنی نیستند. امروزه نوع دیگری از مانیتور ها در بازار موجود است که به آن ها مانیتور های منحنی گفته می شود. این دسته از مانیتور ها به صورت منحنی طراحی شده اند. نکته ی قابل توجه در مورد این مانیتور ها کیفیت بسیار زیاد در نمایش تصاویر با گرافیک بالا می باشد. اگر شما جزء علاقمندان به کنسول های بازی هستید یا به صورت حرفه ای بازی می کنید و گیمر هستید، مانیتور های منحنی برای شما انتخاب فوق العاده ای خواهند بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>